TCL Seria C70

dedo59150

Hello everyone and very happy birthday.
After being on the v475 that I find very stable and with great image quality, I went to v509 and the surprise it works better, super image quality, stable and fluid, very happy to find the adjustment of the movement and blur ... Basic calibration is very good, some adjustment of black and gamma and for me it's excellent! Congratulations to Kiki and his team !!

My TV is the U75c7006 and I think that with other model performance is not the same as the fluidity of movement as the 75 "has a better refresh.

Question to Kki: For the 75 inch version is possible to have a different version of the firmware, especially for the refresh that is higher? thank you

Good luck to the team.

dedo59150

Hello everyone and very happy birthday.
After being on the v475 that I find very stable and with great image quality, I went to v509 and the surprise it works better, super image quality, stable and fluid, very happy to find the adjustment of the movement and blur ... Basic calibration is very good, some adjustment of black and gamma and for me it's excellent! Congratulations to Kiki and his team !!

My TV is the U75c7006 and I think that with other model performance is not the same as the fluidity of movement as the 75 "has a better refresh.

Question to Kki: For the 75 inch version is possible to have a different version of the firmware, especially for the refresh that is higher? thank you

Good luck to the team.

firefl

Bez reklam

I'm not Kiki :)

Nevwetheless, SW is the same but there are driving parameters build in SW. SW recognize tv model and should use required driving method. Example: some users tried to change LCD module model manually and they get chane (as far as I remember bad picture.
Finally it is not a matter of firmware. If it doesn't yse refresh rate of module it meant that module parameters are wrong.

dedo59150

I'm not Kiki :)

Nevwetheless, SW is the same but there are driving parameters build in SW. SW recognize tv model and should use required driving method. Example: some users tried to change LCD module model manually and they get chane (as far as I remember bad picture.
Finally it is not a matter of firmware. If it doesn't yse refresh rate of module it meant that module parameters are wrong.

hello and thank you for the precision .... so can be asked for moficication sw for some model? That's right ?

Karol1976

Bez reklam
Problem jest w tym jak wiem że wgrywacie andka najnowszego gdzie nie ma mowy ze strony producentów o takiej aktualizacji !!!! To musi być zaakceptowane przez firmę np TCL która org wypuszcza nowszy soft i wtedy ma ręce i nogi a wy dorwaliście h... wie skąd andka o którym TCL wyrażnie wspomina iż nie udostępnił !!!! i się dziwisz jeden z drugim że nie działa ? Bo nie będzie działać bo oficjalnie tej aktualizacji NIE MA !!! Ciężko zrozumieć o co chodzi ?

firefl

Bez reklam
Problem jest w tym jak wiem że wgrywacie andka najnowszego gdzie nie ma mowy ze strony producentów o takiej aktualizacji !!!! To musi być zaakceptowane przez firmę np TCL która org wypuszcza nowszy soft i wtedy ma ręce i nogi a wy dorwaliście h... wie skąd andka o którym TCL wyrażnie wspomina iż nie udostępnił !!!! i się dziwisz jeden z drugim że nie działa ? Bo nie będzie działać bo oficjalnie tej aktualizacji NIE MA !!! Ciężko zrozumieć o co chodzi ?

Czy na pewno wiesz o czym piszesz?
To jest SW TCL. Udostępniany do zaufanych serwisów i sklepów.
Kwestia dopracowania jest drugorzędna bo problemy występują we wszystkich wersjach, także tych ze strony producenta.

A h... pisze sie przez ch....

Karol1976

Bez reklam
Czy na pewno wiesz o czym piszesz?
To jest SW TCL. Udostępniany do zaufanych serwisów i sklepów.
Kwestia dopracowania jest drugorzędna bo problemy występują we wszystkich wersjach, także tych ze strony producenta.

A h... pisze sie przez ch....

Ja wiem co ja piszę a jak do ciebie nie dociera albo nie chce dotrzeć to twój problem a nie mój , cieszy mnie to bardzo że nie działa wam ten HBO GO , Przyjdzie czas to zadziała

Co Do h lub ch - różnie to jest przyjęte także ....

hipciu

Ja wiem co ja piszę a jak do ciebie nie dociera albo nie chce dotrzeć to twój problem a nie mój , cieszy mnie to bardzo że nie działa wam ten HBO GO , Przyjdzie czas to zadziała.

A co jeśli HBO GO powiedziało, że na telewizorach TCL działa tylko na Androidzie 8? :) Nie robiłbym aktualizacji gdyby nie to, że właśnie to nieszczęsne HBO działało normalnie na 6 (ja z jakiegoś powodu nie dostałem aktualizacji do 7, więc zostałem na 6.0.1) - ale nie działało.

Konserwator

W swoim zauważyłem jeden problem, jak włączę youtube wyjdę pilotem i wejdę w netflix to tnie obraz co chwilę, dopiero ostatnio odnalazłem funkcję włączenia menadżera zadań, wystarczy wcisnąć dłużej domek (ok 2-3 sek) i w menedżerze wyłączyć youtube lub netflix i inne procesy w tle. Po tym wszystko działa perfekcyjnie. Wiem, że porada laicka ale sam wcześniej szukałem w sklep play menedżera do zainstalowania bo nie wiedziałem że takowy już w telewizorze jest.

Wyłączyłem youtube w managerze zadań i jak ręką odjął. Dziękuję, cholera, naprawdę, wreszcie mogę normalnie oglądać filmy!

pako_umrzyj

Jaką masz wersje softu?
Domek nie działa na v509 a wcześniej na v359 śmigało idealnie...
TV ma 2gb ramu a netflix i youtube pracujące w tle strasznie pożerają zasoby.

Jar76

Czy wy też tak macie że kodi działa wam maksymalnie w ful hd?
Aida też wyświetla informację że ekran działa maksymalnie w ful hd a nie 4k.
To jest jakieś ograniczenie które można ominąć, czy kolejny babol tego systemu?

Ostatnia edycja:

firefl

Bez reklam
Czy wy też tak macie że kodi działa wam maksymalnie w ful hd?
Aida też wyświetla informację że ekran działa maksymalnie w ful hd a nie 4k.
To jest jakieś ograniczenie które można ominąć, czy kolejny babol tego systemu?

a jak sprawdzasz wyświetlanie w kodi?

Na pewno tak działa w pokazując menu.
Nie wiem jak z treścią 4k

Do góry