TCL C805 C809 samoczynne restarty

krzychoo75

New member
Czy gdzieś w telewizorze zapisują się samoczynne restarty telewizora?
Chcę zgłosić reklamację, ale nie wiem czy serwisant odczyta ile razy miało to miejsce. W zasadzie nie ma dnia, aby GoogleTV nie zrestartowało się samoczynnie.
Do tego zanika na ułamek czasu sygnał tv naziemnej (na innych tv nie ma tego zjawiska) i tak co kilka minut.
 

Jerzy_bee

New member
Witam, mam też ten sam problem z naziemną na TCL 65C805 który opisuje @krychoo75 i @nuter1 - signal = sygnał jest natychmiast tracony, a następnie przywracany w ciągu milisekund, zdarza się to bardzo często. TCL support powiedziało mi, że telewizor wymaga naprawy. Konsultowany z TCL Polska. Wersja softu jest taka sama jak ponad V8-T653T01-LF1V018.000367. Jakaś aktualizacja, aby sprawdzić, czy naprawa pomogła toto rozwiązać?
 

nuter1

New member
Mój wrócił właśnie z naprawy, w skrócie wymienili płytę główną, teraz jest taka z softem LF1V028.000417, problem z naziemną nadal występuje ale odnoszę wrażenie że rzadziej
 

krzychoo75

New member
Mój wrócił właśnie z naprawy, w skrócie wymienili płytę główną, teraz jest taka z softem LF1V028.000417, problem z naziemną nadal występuje ale odnoszę wrażenie że rzadziej
czyli znów będziesz musiał reklamować towar. Jednak pogłoski o dennym serwisie TCL nie są wyssane z palca. Co mnie podkusiło do tego TCLa...a miałem kupować Samsunga...echhhhhh
 

nuter1

New member
czyli znów będziesz musiał reklamować towar. Jednak pogłoski o dennym serwisie TCL nie są wyssane z palca. Co mnie podkusiło do tego TCLa...a miałem kupować Samsunga...echhhhhh
Zauważyłem że problem występuje na pewno na mux 2(DVB-T2/HEVC), na mux 3(DVB-T/H.264) np nie występuje wcale, na razie szerzej zdiagnozować chyba trzeba i pisać do tcl ale z działem serwisowym a nie gwarancyjnym. Wygląda na problem z kodekiem HEVC.
 

krzychoo75

New member
Zauważyłem że problem występuje na pewno na mux 2(DVB-T2/HEVC), na mux 3(DVB-T/H.264) np nie występuje wcale, na razie szerzej zdiagnozować chyba trzeba i pisać do tcl ale z działem serwisowym a nie gwarancyjnym. Wygląda na problem z kodekiem HEVC.
Summa summarum TCL to straszny szit jeśli chodzi o tv naziemną. Mój 6 letni Samsung i chyba 8-9 letni LG radzą sobie w tej kwestii o niebo lepiej.
 

nuter1

New member
Pojawiła się aktualizacja na kanale TCL na telegramie, wygląda na to że rozwiązuje problem z kodekiem HEVC, oglądam około pół godziny i nic nie ścięło, wrzucam link do pobrania dla chętnych.
PXL_20231125_094151170.jpg

 
W moim C805 było dokładnie tak, jak opisał to autor pierwszego posta.
Zdecydowałem się na zakup filtra 5G/LTE i okazało się, że przynajmniej w moim przypadku pomogło. Szarpania, pikzeloza czy milisekundowa utrata sygnału (jakość, nie siła) ma teraz miejsce ale rzadziej, dużo rzadziej i nie jest aż tak agresywna, jak była i nie powoduje aż takich nerwów, jak poprzednio.
Odległość od nadajnika 12 kilometrów bez żadnych przeszkód terenowych czy zabudowań. Niestety po drodze dużo masztów sieci komórkowych. Najgorsze są dwa, bo je widzę w odległości 2 kilometrów idealnie na "linii strzału".
 

Marlo

Active member
Utrzymanie serwisu na profesjonalnym poziomie kosztuje, a trzeba gdzieś ciąć koszta
żeby dać na TV dobrą cenę , najprościej przeszkolić pracowników w wymianie płyty głównej,
i ci pracownicy tylko to umieją.;)
 

Kamil 18

New member
Dzień dobry mam pytanie chcę kupić ten tv c809 lub c 845 wersję 65calowa chciałbym się dowiedzieć o waszą opinię jest on wart uwagi ????:)
 
Do góry