TCL 65C728 - 4K Qled, Motion Clarity Pro 100Hz, Onkyo, Android TV

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Takiego przypadku w tym modelu nie mieliśmy zgłoszeń.
Było przy 43" , ale serwis naprawiał od ręki.
 

123tomek

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jak u was zachowuje się wyszukiwanie głosowe (kolorowy guzik na samej górze małego pilota)? Wywołuje to asystenta google ale za każdym razem mam "przykro mi nie rozumiem".
Wydawało mi się, że na początku działał ok i wyszukiwał różne treści.
 

123tomek

Klub HDTV.com.pl
VIP
Aktualizacja automatyczna jest włączona. Mam wersję jądra 4.19.116+ a informacja o produkcie V8-T615T03-LF1V413.000034.
 

Pollaik

Klub HDTV.com.pl
vip
Spróbuj w ustawienia ,system zmienić język na angielski USA .Powinno zadziałać. Drugi sposób,to sterowanie głosem przez smartfon w aplikacji google home. Podobno nasz region nie ma wsparcia dla asystenta głosowego. Ten problem mają też tv innych marek.W tym modelu nawet na najnowszym sofcie v414 też działa tylko na początku. Daj znać,czy u Ciebie to skutkuje.
 

123tomek

Klub HDTV.com.pl
VIP
Spróbuj w ustawienia ,system zmienić język na angielski USA .Powinno zadziałać. Drugi sposób,to sterowanie głosem przez smartfon w aplikacji google home. Podobno nasz region nie ma wsparcia dla asystenta głosowego. Ten problem mają też tv innych marek.W tym modelu nawet na najnowszym sofcie v414 też działa tylko na początku. Daj znać,czy u Ciebie to skutkuje.

Zmiana systemu na angielski (i restart tv) nie zadziałała, drugiego sposobu nie próbowałem bo mój telefon nie obsługuje usług google.
 

TomaszSk

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam. Posiadam TCL 65C728 z oprogramowaniem V083, gdy chce zaktualizować TV pokazuje mi, ze to najnowsza wersja. Wiem ,że są nowsze wersje oprogramowania. Na aktualnym zdarzają się przycinki obrazu i dlatego chciałbym coś zmienić. W jaki sposób można pozyskać nowszą wersje?
 
Do góry