TCL 50s7806 test otwarty telewizora - czyli jaka jest realna wartość chińskich telewizorów na światowym rynku ?

kd222

New member
Po wejsciu do aplikacji TCL nScreen Pro w zakladke "Pilot" po kliknieciu na dole po prawej stronie w kwadrat pojawiaja sie 4 strzalki,a nad nimi jest pasek, w ktorym mozna wprowadzac jakis tekst z poziomu telefonu i dac enter. Niestety o ile te strzalki mi dzialaja to nie wiem do czego jest ten pasek bo jak wpisuje tam tekst i daje enter to na tv nic sie nie dzieje.
Z funkcja youtube juz sobie poradzilem i dziala. Okazuje sie, ze musze kliknac w ikonke przesylania na tv.
 

kd222

New member
Z uwag to moge dodac, ze wolno laduje sie strona internetowa np. gazeta.pl. Łącze mam dosc szybkie (100 mb), ale zeby ja zaladowac a potem korzystac z takiej strony to jak droga przez meke i traci sie za duzo czasu, aby robic to na tv. Jeszcze do tego na tv laduja sie niepotrzebne reklamy danej strony (u mnie wlasnie z gazeta.pl), co jeszcze wydluza i skutecznie utrudnia korzystanie z przegladarki na tv.
 

greg128

New member
Korzystanie z przeglądarki jest praktycznie niemożliwe. Czasy zadziałania są baaardzo długie, a i tak się w końcu wiesza. Wpisywany tekst w aplikacji TCL nScreen Pro w zakładce "Pilot" też się nie wyświetla. Jedyne co działa w tym telewizorze to YouTube, ale max rozdzielczość wyświetlanych materiałów to 720p.
 

kd222

New member
Zna ktoś może kody do pilota UPC dla TV TCL?


Kodów nie znam ale za jakis czas pewnie sam sie bede zabieral za kody w pilotach. Mam teraz 3 piloty: 1. do tv, 2. do amplitunera, 3. do kablowki. Z tego co slyszalem mozna wszystkim sterowac jednym pilotem od amplitunera?
 

kd222

New member
Czepiacie sie
Ja tam znam wyniki tego testu. Jedynie zdjęcia bym sobie pooglądal


A jakie sa te wyniki i gdzie je mozna znalezc?
Zastanawiam sie tez nad tym, czy na forum nie ma nikogo kto natrafil na opisywane przeze mnie wczesniej problemy, gdyz nikt na nie reaguje. Nie wiem wiec czy wielu z obecnych na tym watki ma 58s7806 czy interesuje sie tylko wynikami modelu 7906?
 

mafia35

New member
Bez reklam
Ja nie wiem skąd w ogóle ta ocena, że jest bardzo dobry. Większość zachodnich testów określa ten tv na 2 w skali szkolnej. Max to 3...
 

mamir

New member
Dwie gwiazdki dostal w jednym tescie jakiegos francuskiego blogera.Reszta ocen ,ktorych swoja droga nie jest za duzo ,lepiej ocenia ten tv.Z tego co sledze ten watek to od poczatku hejtujesz tcla.Wiecej obiektywizmu kolego.
 

karl4

New member
Mam ten tv z serii S79, uwazam ze nie jest zły, szału nie ma ale ciężko znaleźć konkurenta w podobnej cenie, a jeszcze w bonusie od Saturna mozna wyrwać ciekawy soundbar i głośnik na bluetooth,

Szkoda tylko że temat został sprytnie wyciszony poprzez przeniesienie do działu TCL, teraz nie kluje w oczy i mało kto tutaj zagląda, nikt tez nie uslyszal slowa przepraszam za wprowadzanie w blad uzytkownikow jak i klientów :-/

Na test też bym nie liczył, jak by przewertowac ze 100stron to znajdziemy wpisy ze test juz jest dodany na serwer tylko dlugo sie wczytuje, ze juz lada dzien bedzie ukonczony lub jutro będzie, z tego jutro bedzie zrobily sie 2-3miesiace wiec sory ale nic nie bedzie :p

Żeby nie było za kolorowo, to niestety serwis i infolinia jest totalną porażką:-/

Trafił mi się egzemplarz z wadą matrycy, mam ciemne plamy w kilku miejscach wzdłuż dolnej listwy, najgorzej wygląda to na jasnym tle, choć podczas ogladania meczu również to drażni, 1 kontakt z serwisem na poczatku czerwca przez strone tcl i zero oddzewu, 15.06 kolejny kontakt telefoniczny okazuje się że nikt mojego zgloszenia nie odczytał ! Po tel konsultacji poproszono mnie o opisanie problemu raz jeszcze i przeslanie zdjęć.

Wysyłam jeszcze raz maila 15.06, zero oddzewu ze strony TCL, probuje sie dodzwonic przez 2 tyg co dziennie 2x30min i nikt nie odbiera tel, dodzwoniłem sie 13.07 i znow temat od nowa, opis problemu zdjęcia, rozpatrzono pozytywnie reklamacje, mam odesłać mailem potrzebne dane do zatwierdzenia reklamacji i adres na który ma przyjechać kurier, odpisalem 17.07 dzwonie wiec na infolinie czy to juz wszystko bo nie chce czekać kolejnych 2 tyg, tak to wszystko jutro otrzyma Pan maila z data przyjazdu kuriera po tv, prosze tv spakować i czekać na wiadomość, mamy dziś 31.07!!! Zero kontaktu ze strony TCL!

Normalnie robią sobie jaja z klientów! Ile czasu mam zgłaszać reklamacje? Od pierwszego kontaktu z mojej strony mina zachwile 2 miesiące! Aż strach wysyłać ten telewizor, bo może sie okazać że wróci na boze narodzenie jak dobrze pojdzie.

Takze życzę wszystkim dobrego i bez awaryjnego uzytkowania, bo jak cos wypłynie to będzie problem z uzyskaniem naprawy gwarancyjnej :-/

I weź tu zaufaj "3 producentowi świata" serwis i infolinia tez jest chyba z kategorii 3 swiata....
 

redkca

New member
karl4

dlatego nie zgłasza się awarii do serwisu z tytułu gwarancji , tylko idziesz do sklepu i składasz reklamacje z tytułu ustawy ( zwrot gotówki ) . maja wtedy 14 dni na poinformowanie cię czy twoje ządanie spełnią czy będą naprawiać..


Kupiłem ten telewizor 58s7806 ale jeszcze nie mam go u siebie w mieszkaniu bo zamowilem dopiero na wrzesień do nowego domu. Ale testowałem go w sklepie chyba łącznie z 4h i wg. mnie gra bardzo dobrze ( po znajomości kolega zostawił mnie z tym tv , a sam się zajął swoimi sprawami xd ). Testowałem róźne filmy, trailery , 4k fhd, i jak na moje oko grał rewelacyjnie porównywałem sobie z sony 55x8505 i nie zauwazyłem prawie zadnych róznic . jedyny mankament to smart ale nie jest mi potrzebny, cięzkie sterowanie zwyklym pilotem ale dostałem również pilot z zyroskopem gdzie pojawia się czerwona myszka na ekranie i działa prawie tak samo jak w LG. W takiej cenie nie znalazłbym nic w takim rozmiarze i z taka jakościa.
 

gadach

New member
karl4

dlatego nie zgłasza się awarii do serwisu z tytułu gwarancji , tylko idziesz do sklepu i składasz reklamacje z tytułu ustawy ( zwrot gotówki ) . maja wtedy 14 dni na poinformowanie cię czy twoje ządanie spełnią czy będą naprawiać..


Kupiłem ten telewizor 58s7806 ale jeszcze nie mam go u siebie w mieszkaniu bo zamowilem dopiero na wrzesień do nowego domu. Ale testowałem go w sklepie chyba łącznie z 4h i wg. mnie gra bardzo dobrze ( po znajomości kolega zostawił mnie z tym tv , a sam się zajął swoimi sprawami xd ). Testowałem róźne filmy, trailery , 4k fhd, i jak na moje oko grał rewelacyjnie porównywałem sobie z sony 55x8505 i nie zauwazyłem prawie zadnych róznic . jedyny mankament to smart ale nie jest mi potrzebny, cięzkie sterowanie zwyklym pilotem ale dostałem również pilot z zyroskopem gdzie pojawia się czerwona myszka na ekranie i działa prawie tak samo jak w LG. W takiej cenie nie znalazłbym nic w takim rozmiarze i z taka jakościa.

Jak mozna załatwić taki pilot z żyroskopem?
 

mamir

New member
Chodzi mi o to ,ze pan mafia na oczy nie widzial u58s7806s(chociaz tego nie wiem ale przypuszczam po tym co pisze),za to wypisuje ze to kiepski telewizor bo jakis francuz dal 2 gwiazdki.Swoja droga przetlumaczylem sobie jego test i tak naprawde to nie wiem dlaczego dal tylko 2 gwiazdki za obraz,bo ogolnie dobrze ocenia kolor i czern oraz kontrast.Na najwieksza zalete tego tv zasluguje u niego joystik z tylu.Zabawne.Oczywiscie nie pisalbym o tym gdybym go niemial:).Uwierzcie on naprawde dobrze gra.Nawet bez kalibracji przez internet:).
 

uwencjusz

New member
a co z tym problemem z nadpłynnością obrazu oraz brakiem certyfikatu na odczyt 4k przez Youtube? Czy to zostało naprawione? Dlaczego na każdym kroku wmawia się że odczytuje materiały HDR które de facto materiałami HDR nie są. Nie kwestionuje zalet bo owszem, jak dla mnie ładne ma kolory (matryca 10bit), VA czyli dobry kontrast, czerń.., jednak te szopki które odstawia producent skutecznie zniechęcają do zakupu
 
Do góry