Sprzet audio pod ps3

glowa223

New member
Witam
Chcialbym sprawic sobie sprzet audio pod ps3 i tv (
Lg lcd 42 kl530). Prosze o jakies porady bo jestem zupelnie zielony w tym temacie. SPrzet mialby sluzyc glownie do gier i ogladania filmow. Pokoj w ktorym sprzet ma sie znajdowac ma wymiary 16m2 a budzet jaki mam odlozony na ten zakup to okolo 1500zl (oczywiscie jesli bedzie to konieczne bedzie go mozna nieznacznie zmienic :) ) Na koniec chcialem zaznaczyc ze znajdzie sie miejsce na kolumny.
Z góry dziekuje za odpowiedzi
 

armi

New member
Bez reklam
przemyśl dobrze klasę cenową
w tej cenie to albo plastikowa integra albo ...
sam ampli albo ...
same kolumny :)

może dasz rade ze 3k wyłożyć to już coś się 'wymyśli'
 

glowa223

New member
opcja powyzej 2k jest niestety malo prawdopodobna nawet w dalszej przyszlosci. co wiec radzicie? gdy przegladalem starsze tematy ktos proponowal glosniki taga tav 405 + ampli sony str dg 820 . co sadzicie o takim polaczeniu?
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
JBL 178 (obecnie trudno dostępne) albo Harman HKTS9 plus do tego ampli na jaki Cię będzie stać po zakupie głośników.
Prędzej czy później i tak odczujesz brak HD audio więc chłopaki dobrze Ci radzą by jeszcze dozbierać kasy.

Pozdrawiam,
 

Packard

New member
A co myślicie o słuchawkach Creativ Soun Blaster Tactic 3D Omega + Recon -zewnętrzna karta cztero rdzeniowa (najlepsze słuchawki z dźwiękiem lepszym od 7.1)pod PS3 do grania w strzelanki i nie tylko i sąsiedzi nie marudzą....? myślę o takim zakupie

założyłem temat ale nikt tam nie zagląda
 

DOMEL9

New member
Bez reklam