Sony xh9096 jeden martwy piksel po 5 dniach użytkowania

Michu30

New member
Nie każdy aparat jest ok w telefonie - jak masz za 2-3 koła to się nie dziwę że tak jest ale nie za 200- 300 zł !!! nie wiem czemu tak wyśmiewasz to ? Ogólnie nie ma sensu dawać rad takim ludziom . szkoda czasu .

Tego nie wyśmiewam po prostu trochę poprawiło mi to humor. Sprawa z pikselem ma się tak że jak włączę coś w hdr to jak jest duża jasność to piksel jakby świecił ale trochę słabiej a jak materiał jest w jakości sdr to piksel wyraźniej widać jest ciemny jakby wypalony. Przy graniu i oglądaniu w hdr tego piksela nie widać nawet praktycznie z 50 centymetrów od matrycy co innego jest w jakości sdr bo w tedy jest go bardziej widać dlatego raczej nie będę tego reklamował. Co do złącz dzieje się to także jak podłączam pc jak włączam materiał w hdr i wyłączam to czasem pojawia się problem z odczytaniem sygnału z urządzenia podpiętego a to są różne kable. Na razie ten problem pojawia się bardzo rzadko i dotyczy to wszystkich gniazd hdmi wbudowanych w tv. Tak się zastanawiam że może to być przez aktualizację która była niedawno. Jak ktoś ma podobny z tym problem to dobrze by było wiedzieć bo przynajmniej wiedziałbym czy występuje to w innych egzemplarzach tego tv. No jak problem będzie częsty to będę reklamował.
To tak jak z zawieszaniem się sony xh90 jedni na forach piszą że im tv się zawiesza, zacina a u mnie od początku z tym nie było żadnego problemu od samego początku tv chodzi szybko a android nawet nie przymula.
 
Ostatnia edycja:

Michu30

New member
Jednak po prawie 2 tygodniach a nawet nie minęły jeszcze 2 tygodnie użytkowania tv zauważyłem kolejne martwe piksele na matrycy w części środkowej matryca po prostu zaczyna się chyba wypalać mam już 3 martwe piksele co teraz z tym robić?
 

Michu30

New member
Pytam o poradę ale już zdecydowałem że tv będę reklamował lub ewentualnie oddam z powrotem do sklepu mimo że kupiłem go na miejscu. Telewizor powinien mieć czystą matrycę na wszystkich kolorach a nie czarne plamki. Niecałe 2 tygodnie używania a pikseli przybywa to jakaś kpina tv za 4300 zł a matryca niesprawna strach pomyśleć co będzie jak jeszcze podziała z tydzień lub dwa to pewnie ekran będzie w same czarne kropki. Tak się zraziłem do sony że już teraz nikomu nie polecę telewizora z tej firmy bo produkują tandetę. A jeszcze jak czytam fora to inni też mają z tym modelem problemy Tak jakby te telewizory były składane w stodole na stole przez byle kogo.
 
Ostatnia edycja:

Michu30

New member
Sprawa została już załatwiona pan który mi sprzedał w sklepie tv bez problemu wymienił mi telewizor na nowy dodatkowo mam kolejne 14 dni na testowanie tv w razie problemu wymienią jeszcze raz lub zaproponują inny. Pan który sprzedał mi tv zrobił na moją prośbę test matrycy mogłem się uważnie przyglądać tv cały proces trwał około 1 godziny. Wymieniony tv od ręki a i człowiek, który mi go sprzedał był wyrozumiały. No się nie spodziewałem że sprawę tak szybko załatwię. I teraz mam nowy egzemplarz tv i widać różnicę nawet w kolorach tv w tym nowym te kolory są jakby żywsze dodatkowo matryca jest jakby bardziej spasowana sztywno siedzi w obudowie w poprzednim tv matryca jakby była w obudowie luźniej zamontowana. Mam tylko nadzieję, że już nie będę musiał go reklamować i będzie wszystko ok. I teraz nasuwa się wniosek, że telewizory sony nie są sobie równe ten sam model a jest wiele różnic w budowie tv przynajmniej tak jak dostrzegłem. Nie wiem gdzie sony produkuje te tv ale ewidentnie muszą to robić w większej ilości fabryk. I teraz każdego uczulam jak kupujecie tv od sony w sklepach stacjonarnych proście człowieka ze sklepu by wam ten tv przy was sprawdził bo tv sony nie są pewne i mogą pojawiać się niespodzianki. Zresztą w dziś było jeszcze 2 osoby co reklamowały swoje tv ale już nie sony a TCL oraz tv Sharp także panowie dostali nowe egzemplarze tv. No kupując nowy tv jak widać jest duże ryzyko że dostaniemy coś wadliwego. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za rady.
 
Ostatnia edycja:

Michu30

New member
Sony Europe Belgium tak jest napisane na etykiecie z tyłu telewizora i oprócz nazwy modelu i numeru seryjnego oraz jakiegoś adresu nic więcej nie ma.
 

Michu30

New member
To chyba produkowali mi mój pierwszy egzemplarz po pijaku. Jedna fabryka a takie różnice w tym samym modelu zastanawiam się gdzie jest kontrola jakości.
 

Momo707

New member
Mam plan niedługo kupić model 85 calowy i takie tematy mnie martwią szczerze . Wielkość i ciężar sprawia że nie ma się ochoty nawet dzwonić w sprawie jakiego kolwiek problemu , wymiana , pakowanie , dźwiganie itp to nie maszynka do strzyżenia...
 

Michu30

New member
No niestety można się rozczarować czasem. Ja dostałem nowy egzemplarz. A pierwszego też nie chciało mi się go ściągać ze ściany targać do sklepu itp ale trzeba było bo był wadliwy i całe szczęście że problem załatwiono od ręki.
 

yavol

New member
No niestety można się rozczarować czasem. Ja dostałem nowy egzemplarz. A pierwszego też nie chciało mi się go ściągać ze ściany targać do sklepu itp ale trzeba było bo był wadliwy i całe szczęście że problem załatwiono od ręki.


Pytanie teraz kto dostanie Twój poprzedni egzemplarz...
 

Michu30

New member
Mój poprzedni egzemplarz powinien wrócić do producenta i ewentualnie powinien zostać odświeżony i naprawiony i być sprzedany jako produkt outlet lub powystawowy po trochę niższej cenie tak byłoby najuczciwiej. A czy sklep go będzie próbował go jeszcze sprzedać jako sprzęt pełno wartościowy i sprawny to tylko można gdybać.
 

Michu30

New member
To co sklep zrobi z tamtym egzemplarzem to już jego sprawa. Ja jako klient, który zapłacił za pełnowartościowy towar to chcę taki dostać i każdy kto cokolwiek kupuje ma prawo ubiegać się w razie problemów o sprawny sprzęt pozbawiony wad. Mnie jako klienta nie interesuje czy sklep na reklamacji straci czy zarobi czy wyjdzie na zero ja zapłaciłem umowy dopełniłem więc sklep powinien także zrobić tak by wszystko było ok. Ja jako klient kieruje się tylko swoim interesem tym bardziej że to klienci wykładają nie raz ciężką kasę na zakupy w tych sklepach. Bez klientów tych sklepów po prostu by nie było bo by nie miały z czego się utrzymać i to dla sklepu powinno zależeć by klient wyszedł zadowolony po zrobieniu zakupów. To owocuje tym, że często ci sami klienci wracają z powrotem na zakupy.
 
Ostatnia edycja:

Michu30

New member
Jak ktoś ma zamiar kupować model xh90 to po zakupie obserwujcie co się dzieje z tv i z matrycą bo może trafić się wadliwy egzemplarz i tyle. Teraźniejsze Sony to już nie ta sama firma co 10, 20 i 30 lat temu niestety.
 
Do góry