W dniu 10.12.2014r. zakupiłem Samsunga UE50HU6900 na 2 letniej gwarancji. Wszystko fajnie cacy chodziło przez niemal 2 lata. Do TV były podłączone 4 źródła (kolejność w portach HDMI): #1 PS3, #2 dekoder UPC, #3 PS4, #4 PC i od tych 2 lat nic się nie zmieniło, tzn wziąż te same urządzenia były podłączone i nigdy nie kombinowałem z ich wypinaniem itd. 70% czasu oglądałem rzeczy po DLNA / Netflix / YT, 20% dekoder kablowy po HDMI #3, 10% PS4/PS3. W dniu 04.12.2016r. nie wiadomo czemu wyparował dźwięk jak oglądałem dekoder (rzeczy z neta itd działały OK - tzn. był dźwięk). Odpalam PS3 - dźwięku brak, odpalam PS4 - dźwięk jest, odpalam PC - dźwięku brak. W skrócie: #1 PS3 - brak dźwięku, #2 dekoder UPC - brak dźwięku, #3 PS4 - dźwięk jest, #4 PC - brak dźwięku. Jako, że zostało 5 dni gwarancji producenta TV spakowałem i zawiozłem (08.12.2016), TV przyjęli bez problemu. Dostaję SMS 11.12.2016, że TV do odbioru. Odebrałem, zobaczyłem w karcie naprawy co zrobili: "wymiana Main PCB". No i fajnie pomyślałem. Wróciłem do domu, włączam - no jest OK, dźwięk po HDMI też w każdym porcie. Minęły 4 dni i w dniu 16.12.2016 dźwięk zniknął ponownie z dokładnie tych samych portów HDMI - tzn: #1, #2 i #4, w #3 wszystko jest OK. TV spakowałem i ponownie zawiozłem do autoryzowanego serwisu. Z początku kręcili nosem aby przyjąć, ale finalnie się zgodzili na przyjęcie (formalnie niby było po okresie gwarancji, choć tak naprawdę reklamowałem poprzednią usługę). Na dzień dzisiejszy mamy 08.01.2017 i nie otrzymałem jeszcze od nich informacji. Na moje oko to wydaje mi się, że za poprzednim razem nic nie wymienili. Moje przeczyścili jakiś styk, może Factory Hard Reset swego rodzaju i tyle, a elektronika wciąż była padnięta...