Sony 55xe9005 vs 55xe9305

Denon84

Member
Witam,
Chcę zakupić któryś z tych modeli ale dziwi mnie fakt ( nie znam się fachowo), że model niby wyższy (lepszy) ma Edge-Led a średni model (9005) ma direct-led.

Który z tych TV polecacie?

Już kiedyś pisałem o moich potrzebach ale je przypomnę.

-Sport, (piłka nożna), dużo oglądam filmów z neta (ściągam na dysk czy pendrive).
-Telewizja cyfrowa.
-Około 2,5m od kanapy
-Nie znam się ale z tego co czytałem do sportu 120hz albo minimum 100hz i VA matryca
 

barburian

New member
Bez reklam
Tv

Witam,
Chcę zakupić któryś z tych modeli ale dziwi mnie fakt ( nie znam się fachowo), że model niby wyższy (lepszy) ma Edge-Led a średni model (9005) ma direct-led.

Który z tych TV polecacie?

Już kiedyś pisałem o moich potrzebach ale je przypomnę.

-Sport, (piłka nożna), dużo oglądam filmów z neta (ściągam na dysk czy pendrive).
-Telewizja cyfrowa.
-Około 2,5m od kanapy
-Nie znam się ale z tego co czytałem do sportu 120hz albo minimum 100hz i VA matryca

Do oglądania filmów wieczorem przy zgaszonym świetle lepiej sprawdzi się XE90 z uwagi na rodzaj podświetlania, w dzień lepszy będzie XE93 , do sportu jeśli dużo oglądasz to oba te TV średnio sobie radzą z szybkim ruchem . Miałem XE90 i sprzedałem z uwagi na mały rozmiar i własnie irytujący
ruch w szybkich scenach o meczach nie wspomnę - a telewizor miałem profesjonalnie skalibrowany i wyciśnięte z niego maximum
 

strazakp

Banned
Do oglądania filmów wieczorem przy zgaszonym świetle lepiej sprawdzi się XE90 z uwagi na rodzaj podświetlania, w dzień lepszy będzie XE93 , do sportu jeśli dużo oglądasz to oba te TV średnio sobie radzą z szybkim ruchem . Miałem XE90 i sprzedałem z uwagi na mały rozmiar i własnie irytujący
ruch w szybkich scenach o meczach nie wspomnę - a telewizor miałem profesjonalnie skalibrowany i wyciśnięte z niego maximum
Ja u siebie mam 60Hz i oglądając sport nie widzę problemu :) A niby ten Sony taki dobry...i 100Hz ;-)
 

Denon84

Member