To jest pismo z odpowiedzą Saturna na moje zgłoszenie z tytułu rękojmi. Zażądałem wymiany towaru na wolny od wad ponieważ na matrycy pojawiły się plamy po 5mc użytkowania TV.
Aktualnie złożyłem do Saturna odwołanie czekam do piątku na odpowiedź... walka trwa.
Odnośnie nagłośnienia sprawy.. uważam, że Philips powinien oficjalnie umieścić informacje, że telewizory należy używać w warunkach bezpyłowych... a nie bezczelnie naciągać użytkowników na dodatkowe serwisy.
do 19 maja SATURN ma się odnieść do mojego odwołania. Jak tylko dostanę odpowiedź zostanie ona umieszczona na forum.
Aktualnie złożyłem do Saturna odwołanie czekam do piątku na odpowiedź... walka trwa.
Odnośnie nagłośnienia sprawy.. uważam, że Philips powinien oficjalnie umieścić informacje, że telewizory należy używać w warunkach bezpyłowych... a nie bezczelnie naciągać użytkowników na dodatkowe serwisy.
do 19 maja SATURN ma się odnieść do mojego odwołania. Jak tylko dostanę odpowiedź zostanie ona umieszczona na forum.