smart hub gina aplikacje

krzysztofuks

New member
U mnie jest tak samo. Wczoraj (sobota) po południu zniknęły mi wszystkie zainstalowane aplikacje. Mam połączenie z internetem, ale nie mogę w ogóle korzystać z Smart Hub, bo wyskakują różne errory np. update 003 error 013, itd.
Posiadam UE40ES6800. Myślałem, że znowu mam jakieś problemy z netem czy coś.
Dzięki kolego krzylosiak za informację. Proszę jak będzie wszystko dobrze działać daj znać ;)
Wkurza mnie po woli ten Smart TV, non stop jakieś problemy. Jak nie aktualizacje to znikające aplikacje, różnego rodzaju errory. Niech wgrają jeden porządny soft a nie eksperymentują.
 

Piotrek91

New member
włączam TV a tutaj brak aplikacji ;| ale najpierw komunikat, że dziś w nocy były jakies prace a teraz się instalują te które miałem. oby wróciło do normy :p
 

rafel1809

Member
U mnie na es7000 wczoraj też pokazywał errory różne przy poprawnym połączeniu zarówno przy wi-fi jak i po kablu. dzisiaj nie łączy z siecią. Trochę zaczynają irytować te ciągłe prace i aktualizacje. Czy to z myślą o klientach? Zaczynam wątpić.
 

butcher23

New member
U mnie to samo od wczoraj. Chcę pobrać aplikacje i ciągłe Ładowanie i znika. Co jakiś czas Problem z siecią

Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk
 

janoelektryk

New member
Odpowiedź od Samsung .

,,Sytuacja opisywana przez Pana spowodowana jest aktualizacją i modernizacją serwerów usługi Smart HUB. Pragnę nadmienić, iż wszystkie dotychczasowe aplikacje, oraz Pańskie ustawienia i dane personalne zostały zachowane i będą przywrócone po zakończeniu prac konserwacyjnych. Przewidywany termin zakończenia prac to środa 6.03.2013. ,,
 

rage6

New member
brak applikacji / brak mozliwosci reset

witam

W nocy z 27/28 wrzesień czyli w miniony weekend smart hub pisal ze "brak polaczenia internetowego", rano wchodze a tam tylko polecane czyli te gorne aplikacje a cale dolne zniknely zostala przegladaka i e manual...

nie moge w opcjach wykonac reset - brak mozliwosci

tv kupilem 20 wrzesnia... tydzien wczesniej
 

Ciastek120

New member
Od dwóch dni walczę z smart hub, reset nic nie daje, wszystkie aplikacje zginęły, program aktualizuje się ciągle, nie kończy aktualizacji, tylko się zawiesza, aplikacje niektóre pojawiają się i znikają, użytkować się nie da, ciągle coś pobiera i nic z tego nie wynika. Jedyne co działa to przeglądarka.
 
Do góry