smart hub gina aplikacje

zarluk

Member
Jak w temacie. Samsung ES opcja Smart TV co jakiś czas giną mi aplikacje (są usuwane) i w SMART TV pozostaje ich kilka a resztę muszę ponownie instalować. Da się jakoś to rozwiązać, bo jest to nieco uciążliwe jak sobie człowiek zainstaluje ulubione aplikacje, posortuje, a potem co jakiś czas musi tą czynność powtarzać.
 

maryc

New member
W moim też kilka razy zgineły w trakcie aktualizacji ale po jakimś czasie tv kontynuował aktualizację huba i wszystko samo wróciło.
Na ostatnim sofcie już nic nie znika.
 

gibonus

New member
Jakieś wiadomości w frontu walki ze Smart HUBem? Bo właśnie mi również poginęły praktycznie wszystkie aplikacje, a na próbę połączenia z App Store pokazuje się błąd sieci ERROR_CODE_012.
 

ikuchar

New member
ja również od popołudnia mam problem, najpierw się nie łączyło z apkami, teraz usuneło połowe wraz ze sklepem...
 

rafel1809

Member
Też wyskakuje mi jakiś błąd przy łączeniu z aplikacjami. W ostatnich dniach tu (Forum :) ) i ówdzie słychać o jakichś zmianach w platformie smart tv samsunga. Pożyjemy zobaczymy
 

bomba504

New member
w moim 6800 również giną aplikację, dzwoniłem w tej sprawie do Samsunga i odpowiedzieli, że ten problem jest im znany, przekazali do centrali w ciągu najbliższych dni można się spodziewać aktualizacji Smart Hub, zalecają wykonać reset.
 

marcinsu

New member
mi też 2 dni temu zniknęły wszystkie aplikacje a przy próbie połączenia do SamsungApps pokazywał się błąd sieci (mimo że połączenie było)
pomógł jedynie reset wszystkich ustawień tv tzw. Factory Reset

w samym SmartHub reset spowodował to że pojawiła się informacja o braku połączenia z internetem
 

Lobotomia

New member
Również potwierdzam, w ES7000 też mi wszystko wyparowało. Co więcej smart hub działa powolnie, często odmawia połączenia, wywala błędy. Samsung Apps działa jak chce. Zauważyłem, że po południu ilość problemów rośnie, wygląda na to, że ich sieć się nie wyrabia. Tylko nie wiem, dlaczego rzuca mi się to na przeglądarkę, która teoretycznie powinna działać niezależnie od Samsunga.

Dzisiaj online zaktualizowałem soft, zobaczymy.
 

bomba504

New member
również robiłem reset telewizora, ale to zbytnio nie pomogło, zresetowałem później jeszcze z 3 razy Smart Huba i to pomogło, ale pod wieczór zniknęły wszystkie zainstalowane aplikacje to było w niedziele, natomiast wczoraj po telefonie do Samsunga zrobiłem reset i pojawiły się znowu komunikaty błędu, potem zrobiłem druki reset i jak na razie do tej pory wszystko jest OK, na razie żadnych aplikacji nie usunął
 

grax

New member
Ja również dzisiaj zauważyłem że aplikacje wszystkie wyparowały.
Mało tego nawet te główne. Fitness itd.. Jest prawie pusto..
 

ganci

New member
mysle ze to jakis problem po stronie Samsunga gdyz ja wczoraj rowniez zauwazylem znikniecie wszystkich widgetow. Wiec bym sie tym raczej nie przejmowal, skoro wszyscy to mamy. Za jakis czas pewnie wroci do normy. Pzdr
 

kank

New member
Witam,

Ja też mam problem ze znikającymi aplikacjami w ES6800. Próbowałem "Resetować" Smart Huba ale po tej czynności wyskakują mi warunki użytkowania w języku rosyjskim i w związku z tym nie mam polskich aplikacji, w jaki sposób przywrócić wszystko żeby były polskie aplikacje?

Wgrałem nowy firmware T-MST10PDEUC-1031.0, resetowałem ustawiania tv oraz smarthuba i nie działa.
 

Lobotomia

New member
Po aktualizacji softu, Smart Hub się odnowił i od kilku dni działa bez problemu. Czasami sklep wywali jakiś błąd ale za drugim czy trzecim razem wchodzi normalnie.
 

krzylosiak

New member
Dzisiaj w godzinach popołudniowych rozsypał się smart hub w moim es6800......pogineły prawie wszystkie aplikacje a przy próbie połączenia wyskakuje jakiś tam error. Serwisant Samsunga połączył się zdalnie z tv, posprawdzał co w trawie piszczy i na koniec stwierdził, że wsio jest ok.... tylko że najprawdopodobniej rozpoczeła się większa aktualizacja i stąd te problemy. Ma ona potrwać do wtorku, a problemy ciągnąć nawet do piątku. Może ktoś potwierdzić, że faktycznie smart hub nie działa u reszty forumowiczów?
 
Do góry