Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Masakra...

[youtube]2qECUmwEKJQ[/youtube]

Tu nie lepszy numer, babka wyskoczyła z taksówki

[youtube]pTwBhcKd2-U[/youtube]
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
"Kiedy złotówa mówi ci ile naliczył za kurs"
albo...
"nie musi już Pan tam podjeżdżać, tu se wyskoczę szybko"
:D
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Było o tym głośno kilka dni temu.
Pomijam już fakt, że osoba poruszająca się na hulajnodze/rowerze na przejściu dla pieszych (jak sama nazwa wskazuje), nie jest pieszym!
Po coś się tłucze do głów: "Zejść z roweru na przejściu".
Pieszym jest wyłącznie osoba poruszająca się pieszo i prowadząca rower. Osoba poruszająca się na przejściu dla pieszych rowerem jest rowerzystą łamiącym przepisy.
Wyjątkiem od tego są jedynie dodatkowe przejazdy rowerowe, które są przedłużeniem ścieżek rowerowych, zazwyczaj malowane na odcienie czerwieni/bordo i odpowiednio oznaczone.

Z tą kobietą od taxi to już wiadomo co się stało?
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Obejrzyjcie od 6 min., czy to oznacza, ze teraz wszystkie skrzynie DSG są przytłumione i reakcja na gwałtowne naciśnięcie pedału gazu to około 3 s wynosi ? Jak tak dalej poleci to te przepisy chore całkowicie pozbawia ludzi przyjemności jazdy autami. Po co kupować lepsze auto, jak z niego nie będzie więcej radości od auta, które jest w pewnych aspektach dosyć podobne. Bo co mi po tym jak powiedzmy auto będzie mieć przyspieszenie o 1,5 s. lepsze od innego tańszego, skoro 3s potrzeba na to, aby zareagowało na naciśnięcie gazu.

https://www.youtube.com/watch?v=w49UgT-DB_c
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Obejrzyjcie od 6 min., czy to oznacza, ze teraz wszystkie skrzynie DSG są przytłumione i reakcja na gwałtowne naciśnięcie pedału gazu to około 3 s wynosi ? Jak tak dalej poleci to te przepisy chore całkowicie pozbawia ludzi przyjemności jazdy autami. Po co kupować lepsze auto, jak z niego nie będzie więcej radości od auta, które jest w pewnych aspektach dosyć podobne. Bo co mi po tym jak powiedzmy auto będzie mieć przyspieszenie o 1,5 s. lepsze od innego tańszego, skoro 3s potrzeba na to, aby zareagowało na naciśnięcie gazu.



https://www.youtube.com/watch?v=w49UgT-DB_c
Trąci niezłą bzdurą :D Skąd gościu to wziął? Zresztą nawet jakby tak było to jedziesz do kogoś ogarniętego co Ci ustawi tak limitery w skrzyni, że działa 10x lepiej jak fabryczny soft.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To jest dość pewny tester, on jest od Zachara .... Po głosie słychać wyraźnie kiedy zaczyna coś się dziać i to 3 sek. jest...można to zmienić, bo kumpel z kimś rozmawiał, ale dopiero po gwarancji, ten ktoś nie polecał robić tego, kiedy auto jest na gwarancji. Pytanie jest takie, bo niby są przepisy, to dlaczego w nowym glb jechałem 2tygodnie temu nie ma mowy o czymś takim jak tutaj w tym tiguanie. Reaguje skrzynie bardzo szybko. Nowym DSem jechałem też skrzynia reagowała sprawnie na naciśnięcie pedału gazu.
 
Ostatnia edycja:

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Trzeba by sprawdzić podobne warunki. Czyli jazda jednostajnie i dopiero but w podłogę tak jak tutaj. DSG działa bardzo szybko. Sam nie spotkałem się z takim opóźnieniem jak to w filmie. Może jechał na eko, a wtedy napęd jest odłączany i całość trwa chwilę. Najlepiej przejedź się Tuguanem i sam porównasz :)
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Moze tak byc.
Audi tez potrafi czasem tak zamulic, dojezdzasz do ronda z wysokim biegiem, szybko hamujesz, widzisz ze wolna i mozesz sie wcisnac, wciskasz gaz i wtedy zonk.... zanim skrzynia zrzuci nawet 4 biegi, zanim jakies obroty wskocza tez mozna sie zdziwic ze trwa to 2 lub nawet 3 sekundy.
Mowa o jezdzie w normalnym trybie. Na sporcie, znowu tego nie zrobi bo trzyma obroty.

Nie ma to jak Corolla lub Tesla - tam wciskasz gaz i jedziesz :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Trzeba by sprawdzić podobne warunki. Czyli jazda jednostajnie i dopiero but w podłogę tak jak tutaj. DSG działa bardzo szybko. Sam nie spotkałem się z takim opóźnieniem jak to w filmie. Może jechał na eko, a wtedy napęd jest odłączany i całość trwa chwilę. Najlepiej przejedź się Tuguanem i sam porównasz :)

Jeździłem tiguanem z rok temu jak ze znajomym. sxukaliśmy auta i w tamtym modelu tego nie było, co prawda tylko raz tak ostro na pedał gazu nacisnołem, było wolniej niż w glc, ale na pewno nie było tak długo jak w tym filmiku. Czekam aż kaszkaj nowy się pojawi, aby się nim przejechać, ale on ma automat cvt, dziennikarze , podobno byli bardzo zadowoleni. Zobaczymy, wykonanie rewelka.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Cvt to to badziewie co wkręca silnik na obroty i trzyma go tam cały czas? Samochód przez to wyje masakryczne. Jak coś pomyliłem to poprawcie :D
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Jeździłem kiedyś jakiś starym trupem z tą skrzynią i była tragedia. Coś jak Multitronic w Audi. Możliwe, że w nowych samochodach jest lepiej, ale ciągle nie wyobrażam sobie sytuacji w której kupiłbym popula od Japończyków.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Cvt to to badziewie co wkręca silnik na obroty i trzyma go tam cały czas? Samochód przez to wyje masakryczne. Jak coś pomyliłem to poprawcie :D

Teraz te skrzynie to inna bajka, oczywiście też słychać, ale to już inna jakość takiej skrzyni. Pamiętam ze 12 lat temu przyjechał do mnie kolega superbem w DSG i powiedział, ze to pierwszy i ostatni automat tak był niezadowolony, bo skrzynia tak, a nie inaczej się zachowywała. Dzisiaj DSG też już inna bajka, nie licząc faktu , jakby to co było w filmiku się potwierdziło w kolejnych modelach od VAG. Natomiast też słyszałem opinie dziennikarzy motoryzacyjnych po jazdach np nowym "kaszkajem właśnie ze skrzynia bezstopniową i byli zachwyceni zarówno jej pracą jak i samym autem w szczególności jakości materiałów, spasowania ich itp. Każdy ma wybór, ale można sobie porównać jak np tiguan, którego na swój sposób lubię, a jak wyglądają auta np wspomniany nowy kaszkaj, nowy X-trail, nowy NX, nowa ravka, DS-em, czy jak będzie wyglądała nowa mazda CX50 następczyni cx5. I to wiele osób mówi to nie jest tylko moje zdanie co i tak nie zmienia zdania, ze każdy wybierze co mu podejdzie. Wystarczy zobaczyć ile śmiga ludzi mazdami, która to ma silniki bez turbo, a pomimo tego ludzie kupują i są zadowoleni. Taka corolla z e-cvt zbiera się sprawnie, czy chr ze 180 a końmi, miło się nią śmiga, autko dla kobiety pierwsza klasa.. Zresztą widać ile tego śmiga, najchętniej kupowane autko w swojej klasie..
Nie ma co gdybać, ważne jest to aby UE swoimi głupimi przepisami nie zabiła motoryzacji w szczególności dla tych co kupują nowe auta i nie bardzo co mogą zrobić z pewnymi rzeczami, bo samochód jest na gwarancji.
 
Ostatnia edycja:

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Opinie dziennikarzy motoryzacyjnych są warte tyle co opinie jutuberów. W sumie terez to jedno i to samo.

Ludzie też są zadowoleni, bo mają małe wymagania i brak porównania. Jedyna opcja to wyrobienie sobie opinii samemu. Inne argumenty do mnie nie przemawiają.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Oczywiście, że trzeba samemu się przejechać i zobaczyć jak to jest w 100% i jak to się odczuwa. Mogę za siebie powiedzieć, ze to co jest w Rav 4 czy w corolli, CHR jak dla mnie jest akceptowalne, ale wiadomo chciałoby się, aby było jeszcze ciszej.. :)
 
Do góry