Aktualnie panowie od wczoraj mam ten sam problem.
TV mam od półtora roku już i wszystko działało cacy. Wczoraj nagle przy próbie włączenia opcji "net" pojawia się komunikat "Usługa niedostępna".
Mam podłączony router przez WiFi, do tej pory działało OK. W ustawieniach modem widzi sieci bezprzewodowe, łączy się z moją po wpisaniu hasła i pokazuje zasięg. Ale po wybraniu opcji "net" cały czas albo "usługa niedostępna" albo czarny obraz.
Próbowałem narazie: odłączyć TV od zasilania, wyjąć modem, zrestartować router, skonfigurować ponownie połączenie - i dalej to samo.
Nie próbowałem jeszcze tej opcji ani przywrócenia do ustawień fabrycznych:
Próbowaliście kasować pamięć ustawień NetTV (w tym przeglądarki)?
Instrukcja obsługi str. 63:
Można skasować pamięć Net TV, która zawiera kod
blokady, hasła, pliki cookies i historię przeglądania.
Wybierz kolejno pozycje „Menu” > „Ustawienia”
> „Ustawienia wyświetlania” > „Ustawienia usł.
Net TV” > „Kasuj pamięć usł. Net TV”.
Mi to np. rozwiązuje problem z wieszaniem się niektórych stron po kilku obejrzeniach. Chyba jakieś problemy z coockies..
Czy przywrócenie ustawień fabrycznych skasuje przeprowadzoną wcześniej kalibrację TV???
Z tą wymianą płyty to mnie nie pocieszacie...:/
Ewentualnie jak przeprowadzić aktualizację do nowego softu (i czy to również nie skasuje ustawień kalibracji???)
Może ktoś pomoże, kto miał podobny problem...