Grzegoslaw
New member
Pełna zgoda, rozumiem. Skoro serwis rżnie głupa, to i my klienci tak musimy.
Jest to na pewno wyjście, ale osobom, które mają wiedzę, doświadczenie i wiedzą czego szukają.
W moim przypadku to odpada. Chciałem kupić ten model przed podwyżkami, niajako w ciemno, gdyż będę zmianiał mieszkanie. I stąd nie zdążyłbym w ciągu 10 dni przetestować tego tv, tak szczegółowo jak osoba posiadająca dostęp zarówno do sygnału analogowego i cyfr. nie mówiąc o innych urządzeniach.
Jak się nie kręcisz, dupa z tyłu. Tak i u mnie. Szczęscie w tym, że Tynio i inni opsali ten bubel i przestrzegli przed kupnem wiele osób.
Jest to na pewno wyjście, ale osobom, które mają wiedzę, doświadczenie i wiedzą czego szukają.
W moim przypadku to odpada. Chciałem kupić ten model przed podwyżkami, niajako w ciemno, gdyż będę zmianiał mieszkanie. I stąd nie zdążyłbym w ciągu 10 dni przetestować tego tv, tak szczegółowo jak osoba posiadająca dostęp zarówno do sygnału analogowego i cyfr. nie mówiąc o innych urządzeniach.
Jak się nie kręcisz, dupa z tyłu. Tak i u mnie. Szczęscie w tym, że Tynio i inni opsali ten bubel i przestrzegli przed kupnem wiele osób.