Sharp LC-32DH77E 32/37/42/46/52 - wszystko o serii DH 77

vasquez

New member
Judash napisał:
Skoro obraz bardziej podobal ci sie w Sonym, to go kup ;).
dziekujemy za rade - zajebiscie pomocna :)
w sumie bez twojej pomocy bym na nia pewnie nie wpadl :)

PS...Niektorzy chocby chcieli to nie moga wymienic tv bo minelo 10 dni od zakupu (10 dni dlugich testow, porownan, nerwow, jezdzenia do salonow, i ustawiania 1000 piedolek w ustawieniach LCDka - z nadzieja ze to wlasnie kwestia ustawien a nie wpadki WIELKIEGO SHARPA) ...NIektorzy kupili w ciemno nowy model, bo zakladali ze SHARP to lexus/merc wsrod LCDkow i taka firma na wypuszczenie "kupy" sobie nie pozwoli - Jak widac (niestety) kazdemu sie przytrafiaja wpadki :/
 

Tommy_M

New member
Judash napisał:
Skoro obraz bardziej podobal ci sie w Sonym, to go kup ;).

No właśnie podobał mi się 10 razy bardziej a o tego chodziłem od listopada z myślą że kupuję 32w4000 ale skusiła mnie nowość od Sharpa .....

Jednakże jedna rzecz która mnie zaniepokoiła w sony - kiedy kamera chodziła na boki występowało bardzo mocne klatkowanie (rozumiem, że to wina braku 100Hz?). Gdyby nie to, to już bym złożył zamówienie gdzieś na niego - obraz był przepiękny!
 
J

Judash

Guest
vasquez napisał:
dziekujemy za rade - zajebiscie pomocna :)
w sumie bez twojej pomocy bym na nia pewnie nie wpadl :)

PS...Niektorzy chocby chcieli to nie moga wymienic tv bo minelo 10 dni od zakupu (10 dni dlugich testow, porownan, nerwow, jezdzenia do salonow, i ustawiania 1000 piedolek w ustawieniach LCDka - z nadzieja ze to wlasnie kwestia ustawien a nie wpadki WIELKIEGO SHARPA) ...NIektorzy kupili w ciemno nowy model, bo zakladali ze SHARP to lexus/merc wsrod LCDkow i taka firma na wypuszczenie "kupy" sobie nie pozwoli - Jak widac (niestety) kazdemu sie przytrafiaja wpadki :/

Ale, czy ja napisalem do ciebie, ze tak sie uniosles? I po co te ironiczne, infantylne slowa? Zwroca te osoby , ktore mieszcza sie w regulaminowym czasie, a reszta musi liczyc na sumiennosc Sharpa. Tommy M twierdzi, ze byl powaznie zainteresowany tym Sonym.
 

vasquez

New member
Judash napisał:
Ale, czy ja napisalem do ciebie, ze tak sie uniosles? I po co te ironiczne, infantylne slowa? Zwroca te osoby , ktore mieszcza sie w regulaminowym czasie, a reszta musi liczyc na sumiennosc Sharpa. Tommy M twierdzi, ze byl powaznie zainteresowany tym Sonym.
dobra spoko :) -> tylko gdyby wszystko bylo takie proste..A te tv ostatnie to chyba sa wypuszczane by przeczekac kryzys..z czesci pozostalych po probach wystrzelenia satelity przez koree polnocna
Sony znowu klatkuje (widac te 50hz) szczegolnie przy przemieszczaniu kamery na boki :)...Takze chyba najlepiej jechac postawic 4 tv obok siebie i porownac :)..Ale fakt sony kolory ma piekne...Sharpowi brakowalo szczegolow..wszystko co ciemniejsze zamienia sie w GRANAT...ciemny zielony = ciemny granatowy, ciemny czerwony = ciemny granatowy itd :/

PS...Sorry ze mnie ponioslo - ogolnie sytuacja jest patowa...Stare sprawdzone TIVIKI ciezko dostac w dobrych cenach -> a nowe, to niewiadoma :/...Samsungi podobno sie psuja, panasoniki ciezko dostac bo wypuszczaja nowy model w kwietniu - SONY hmmm..nowy model to nie ten przedzial cenowy i qrde DUPA BLADA :)
 
Ostatnia edycja:

Tommy_M

New member
vasquez napisał:
Ja jestem ciekaw co Tynio zalatwi...
Bo tommy jest w lepszej sytuacji - wrocil do punktu wyjscia :)

No ja jestem już w zasadzie w punkcie wyjścia (prawie) - jak tylko dostanę kaskę na konto to mam nadzieję że już będę miał jakąś decyzję podjętą.
 

a4tech

New member
vasquez napisał:
d...NIektorzy kupili w ciemno nowy model, bo zakladali ze SHARP to lexus/merc wsrod LCDkow i taka firma na wypuszczenie "kupy" sobie nie pozwoli - Jak widac (niestety) kazdemu sie przytrafiaja wpadki :/

I tu popełniliście największy swój błąd !!!
Najpierw się czyta, później porównujemy różne modele ze sobą -LIVE- i o ile to możliwe, testujemy :D
A na końcu podejmuję decyzję co do kupna.


Osobiście nigdy nie kupię w ciemno kota w worku, choćby miał złotą obrożę :p


Pozdro.
 

Tynio

New member
Słuchajcie wszyscy mam „rewelacyjną” wiadomość !!
Godzina 16:30 i nagle dzwoni telefon i gość do mnie mówi

Dzień dobry Pan tego Sharpa oddawał ?? to jest do odbioru.
Już ?? (byłem w szoku)
Tak LCD jest sprawny działa u mnie już 6 godzin i jest wszystko OK.
Nie wymienimy panu LCD, który jest sprawny.
To mną zatelepało mówię, że LCD działał od początku nie tak jak powinien
Smugi , przekłamane kolory oraz kolor czarny zlany bez szczegółów.
Ale obraz jest OK. lecą zdjęcia od rana z USB i konsola też była podłączona i wszystko OK.
I ani razu się nie wyłączył i zaczynam, od nowa, o co chodzi i że u mnie ten LCD działa 4 dni i się nie wyłączał a od poniedziałku zaczął świrować
Oczywiście sprzedawca twierdził, że kolory OK. brak smug oraz czarny jest normalny.
To zapodałem, że mam prawo zwrotu do 10 dni i że wczoraj zabrałem ze sobą gry oraz filmy gdzie to wszystko ewidentnie widać al. Kolega uparł się, że wyśle do Sharpa i tam powiedzą wszystko. Co się okazało, że LCD nawet nie został wysłany oraz że sami na własną rękę sprawdzają go czy mówiłem prawdę.
Dowiedziałem się, na jakiej grze sprawdzali i jest to gra, która nie pokaże wszystkiego, co trzeba (brak ciemnych scen)
Ewidentnie widać, że chcą mi go oddać na siłę by między innymi pozbyć się problemu.
Infolinia nie odpisała ani nie oddzwoniła. Od godziny 17:00 dzwonię do Sharpa bez rezultatu niestety.
Czarno to widzę i firma, w której kupiłem jak na razie utrudnia mi jakikolwiek moje prawa a w poniedziałek mija mi 10 dni i nie mam kasy ani LCD

Tynio

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

Piterr75

New member
Sharp 42DH77 a Sony KDL-40W4000 lub KDL-40W4500?

Zarejestrowałem się specjalnie na tym forum, bo stanąłem właśnie przed dylematem, jaki zakupić lcd 40 cali. Całe szczęście, że istnieje to forum i że do niego dotarłem.

Czytając wcześniej różne informacje w internecie na temat Sharpa 42DH77E (głównie były to zapowiedzi, prezentacje tego tv), byłem już prawie zdecydowany na jego kupno. No właśnie byłem, bo po przeczytaniu Waszej lektury na temat tego tv, już nie jestem, już się z niego wyleczyłem.
Szczerze współczuję tym, którzy się w niego wpakowali. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie w porządku, po Waszej myśli.

Zastanawiam się jednak, na co się teraz zdecydować? Czy właściwym wyborem byłby Sony KDL-40W4000 bądź Sony KDL-40W4500? Czy warto jest jednak dopłacać 1000 zł , aby otrzymać 100hz, czy dać sobie z tym spokój i kupić tańszy model 40W4000?
Jeśli możecie, to proszę o Wasze sugestie, ponieważ jestem zupełnym laikiem w temacie. Zaznaczam, że nie zamierzam używac telewizora do gier. Będzie podłączony pod cyfrę+. A może coś innego proponujecie w podobnej cenie?
 

kakav

New member
Hmmm... czytam, czytam i coraz dalej do zakupu Aquosa. Czy możecie przedstawic jakąś sensowna alternatywę do 4500,- najlepiej 42 lub ostatecznie 46 cali. Początkowo chciałem kupic Toshibę 42XZ555DG, ale brak mpeg4 i 8ms :( Ostatecznie Aquos ma wszystko i kosztuje ok. 4400,-

dzieki, pozdrawiam
ps. gdzie jest test kiki?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=38305 - tu masz test.
045_P1140750.JPG


015_P1140871.JPG


Sharp podnosi ceny od 1.04.2009 o 10 % i więcej.
Np 52 XS1 z ceny 35.000 zł na 42.000 zł
 

Tommy_M

New member
No cóż Tynio - tylko współczuć! Na prawdę mam wrażenie, że sklep w którym kupiłeś TV próbuje robić Cię w ***** .

W ogóle nie rozumiem, czemu nie mogłeś odstąpić po prostu od umowy (nie chodzi już o samo reklamowanie tylko o to cholerne odstąpienie od umowy) - jedna podstawowa rzecz:

rzeczona wcześniej ustawa z dnia 2 marca 2000r / rozdział 1 / art. 3 :

" [FONT=&quot]W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu." [/FONT]

I dla mnie ten zwykły zarząd oznacza przynajmniej rozpakowanie i kwestia interpretacji ale również sprawdzenie pod tytułem odpalenie i pooglądanie - przecież tego wymaga najnormalniej w świecie sprawdzenie produktu.....
 

Tynio

New member
Tommy_M napisał:
No cóż Tynio - tylko współczuć! Na prawdę mam wrażenie, że sklep w którym kupiłeś TV próbuje robić Cię w ***** .
Tommy_M napisał:



No i Sprawa wygląda następująco
Objawy niby się potwierdziły tak jak były opisane
Mam dziś przyjechać i odebrać nowego Sharpa ten sam model
Nowy sprawny przetestowany bez objawów
Była przeprowadzona burzliwa rozmowa z właścicielem tego sklepu
i powiedział, że jak bym kupił przez Internet to nie było by problemu a tak to przy odbiorze osobistym (zamówienie było na odległość –telefoniczne) nie mam takiego prawa.
Infolinia Sharpa nie odzywa się jak zadzwoniłem to sami mi powiedzieli, że mogę odmówić i zwrócić do 10 dni i to nie jest mój problem tylko sklepu.
Sklep postawił sprawę jasno, że odbieram ten LCD i nie podlega to dyskusji.
Oczywiście powiedziałem ze odbiorę, ale od razu oddam w tej samej chwili odstępując od umowy. Nie zgodzili się twierdząc, że teraz oni maja problem z moim uszkodzonym LCD i że poniosą koszty takie, że jak Sharp naprawi to będą musieli sprzedać w niższej cenie.

Rozmowa trwała bardzo długo i bez sensu się zaskoczyła.
Właściciel powiedział, że jego nie będzie i LCD jest spakowany i czeka na mnie.
Po tej rozmowie zadzwoniłem ponownie do Sharpa, ale dział techniczny i oczywiście sprawę znają a kosztów sklep nie będzie ponosić, bo dadzą nowy LCD zamiast tego, co odeślą.
Oddzwoniłem do sklepu i ich to nie obchodzi, bo i tak nikt nic nie wie w Sharpie.
Oczywiście idą mi na rękę wymieniając od ręki, bo to pod gwarancję podlega a nie wymiana.

Dzwoniłem i rozmawiałem ż Rzecznikiem praw konsumenta i co się dowiedziałem, że
Zamawiając LCD telefonicznie jest to już zawarcie umowy na odległość, czyli mogę skorzystać z prawa wymiany lub oddania do 10 dni.
Jednak pojawia się inna kwestia, która jest bardziej sporna i kupując LCD i kiedy okazuje się, że jest uszkodzony to wtedy wymieniając na nowy (wolny od wady, jaka ukazała się do 10 dni) zwrot gotówki lub wymiana na inny LCD (innej firmy) jest w dobrej woli sprzedającego, ale sprzedający musi wymieniać na ten sam model wolny od wady wykrytej.

Czyli jest to tak zagmatwane, że szok.
Dziś odbiorę ten LCD i jak się okaże, że jest to samo to w domu będę miał bubla przez najbliższe 2-3 lata oraz nauczkę, że mam kupić w ciemno LCD a potem jak coś to zwracam i się o nic nie martwię.
Chciałem być uczciwy i powiedziałem, że LCD jest uszkodzony a do 10 dni mogłem zwrócić i powiedzieć, że nie podoba mi się oddając zepsuty LCD i nie ponosząc żadnych konsekwencji i nie martwiąc się, co dalej będzie się działo z uwalonym telewizorem.

To nie jest kraj dla uczciwych ludzi !!

Tynio

Pozdrawiam
 

vasquez

New member
Tynio napisał:



No i Sprawa wygląda następująco
Objawy niby się potwierdziły tak jak były opisane
Mam dziś przyjechać i odebrać nowego Sharpa ten sam model
Nowy sprawny przetestowany bez objawów
Była przeprowadzona burzliwa rozmowa z właścicielem tego sklepu
i powiedział, że jak bym kupił przez Internet to nie było by problemu a tak to przy odbiorze osobistym (zamówienie było na odległość –telefoniczne) nie mam takiego prawa.
Infolinia Sharpa nie odzywa się jak zadzwoniłem to sami mi powiedzieli, że mogę odmówić i zwrócić do 10 dni i to nie jest mój problem tylko sklepu.
Sklep postawił sprawę jasno, że odbieram ten LCD i nie podlega to dyskusji.
Oczywiście powiedziałem ze odbiorę, ale od razu oddam w tej samej chwili odstępując od umowy. Nie zgodzili się twierdząc, że teraz oni maja problem z moim uszkodzonym LCD i że poniosą koszty takie, że jak Sharp naprawi to będą musieli sprzedać w niższej cenie.

Rozmowa trwała bardzo długo i bez sensu się zaskoczyła.
Właściciel powiedział, że jego nie będzie i LCD jest spakowany i czeka na mnie.
Po tej rozmowie zadzwoniłem ponownie do Sharpa, ale dział techniczny i oczywiście sprawę znają a kosztów sklep nie będzie ponosić, bo dadzą nowy LCD zamiast tego, co odeślą.
Oddzwoniłem do sklepu i ich to nie obchodzi, bo i tak nikt nic nie wie w Sharpie.
Oczywiście idą mi na rękę wymieniając od ręki, bo to pod gwarancję podlega a nie wymiana.

Dzwoniłem i rozmawiałem ż Rzecznikiem praw konsumenta i co się dowiedziałem, że
Zamawiając LCD telefonicznie jest to już zawarcie umowy na odległość, czyli mogę skorzystać z prawa wymiany lub oddania do 10 dni.
Jednak pojawia się inna kwestia, która jest bardziej sporna i kupując LCD i kiedy okazuje się, że jest uszkodzony to wtedy wymieniając na nowy (wolny od wady, jaka ukazała się do 10 dni) zwrot gotówki lub wymiana na inny LCD (innej firmy) jest w dobrej woli sprzedającego, ale sprzedający musi wymieniać na ten sam model wolny od wady wykrytej.

Czyli jest to tak zagmatwane, że szok.
Dziś odbiorę ten LCD i jak się okaże, że jest to samo to w domu będę miał bubla przez najbliższe 2-3 lata oraz nauczkę, że mam kupić w ciemno LCD a potem jak coś to zwracam i się o nic nie martwię.
Chciałem być uczciwy i powiedziałem, że LCD jest uszkodzony a do 10 dni mogłem zwrócić i powiedzieć, że nie podoba mi się oddając zepsuty LCD i nie ponosząc żadnych konsekwencji i nie martwiąc się, co dalej będzie się działo z uwalonym telewizorem.

To nie jest kraj dla uczciwych ludzi !!

Tynio

Pozdrawiam
Nie no wspolczuje!
tez nie chcialbym ogladac u siebie TV ktory nadaje do kitu i kosztowal 3000zl..Ta mysl by mnie dobijala - i to w dodatku przez taki dlugi okres czasu :/
Trzeba liczyc na jakis nowy soft od SHARPA...moze oni cos zrobia z tym fantem?
 

Tommy_M

New member
Tynio napisał:
Dzwoniłem i rozmawiałem ż Rzecznikiem praw konsumenta i co się dowiedziałem, że
Zamawiając LCD telefonicznie jest to już zawarcie umowy na odległość, czyli mogę skorzystać z prawa wymiany lub oddania do 10 dni.

Dokładnie tak! Zamawiając przez telefon w świetle tych przepisów jest to dokładnie taka sama sytuacja jakbyś zamawiał przez internet czy inne formy "na odległość"

Cytuję: " [FONT=&quot]Umowy zawierane z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, w szczególności formularza zamówienia niezaadresowanego lub zaadresowanego, listu seryjnego, reklamy prasowej z wydrukowanym formularzem zamówienia, katalogu, TELEFONU, radia, telewizji, automatycznego urządzenia wywołującego, wizjofonu, wideotekstu, poczty elektronicznej, telefaksu, są umowami na odległość, jeżeli kontrahentem konsumenta jest przedsiębiorca, który w taki sposób zorganizował swoją działalność[/FONT]"

To czy telewizor jest sprawny czy nie nie ma znaczenia - Ty go nie reklamujesz tylko odstępujesz od umowy kupna!!! jedyna przeszkoda to utrata sprawności którą spowodowałbyś Ty. W innym przypadku masz 100% prawo i koniec.

Nie odpuszczaj! masz prawo do odstąpienia umowy, nie baw się w jakieś testy, reklamacje do których Cię najwyraźniej zmuszają etc.....
 
J

Judash

Guest
No to "Fajny" sklep wybrales sobie. Teraz to ze sklepem juz nie walcz tylko z servisem. Zglaszaj usterke do skutki, a po trzech razach powinni wymienic na nowy.
 

SławekSS

New member
Bez reklam
i tu sie mylisz, bo serwis nie ma nic do tego. W/g serwisu nie ma usterki, bo tv działa i powiedzmy, że "ten tv tak działa". Nawet ja te tv maja wade fabryczną polegajaca na takim działaniu a nie innym, to z punktu widzenia serwisu tv działa prawidłowo.

Polemizowałbym także z Waszym tokiem rozumowania co do zawarcia umowy na odległość. W cytowanej umowie w pierwszym zdaniu jest wyraźnie napisane " [FONT=&quot]Umowy zawierane z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron[/FONT][FONT=&quot], przy wykorzystaniu środków................" .
Wtym przypadku odbierając osobiście złamałeś ten punkt ustawy bo odbierajac osobiście i zapewne płacąc przy odbiorze doszło do jednoczesnej obecności obu stron. Mało tego. Tak naprawdę umowę kupna sprzedaży zawarłeś dopiero w momencie zapłaty i odbioru urządzenia. To, ze zamówiłeś przez telefon/internet/fax czy inny rodzaj komunikacji nie oznacza, ze już zawarłeś umowę kupna-sprzedaży. Stało sie to dopiero w sklepie, gdzie mogłeś obejrzeć i sprawdzić urządzenie.

Oczywiście życzę Ci aby sprawa była załatwiona w 100% po Twojej mysli.
[/FONT]
 

Grzegoslaw

New member
Może jestem dzisiaj mało "rozumny", ale nie dociera do mnie twierdzenie, że serwis nie ma tu nic do rzeczy. Od dłuższego czasu w każdym poście Tynio, Tommy i inni piszą wyraźnie o złym odbiorze modelu DH77 i kropka. To nie ulega wątpliwości. Co z tego, że tv działa, skoro źle działa i nie ma możliwości korzystania z tego urządzenia, do którego został wyprodukowany. Model DH77 nie służy do tego, co zostało opisane w jego instrukcji obsługi. W serwisie pracują ludzie z wadą wzroku? Nie sądzę.

Słuchaj, sharp wypuścił bubla, napisał to wcześniej bodajże a4tech. I możesz pęknąc nic nie zmienisz.
 
Ostatnia edycja:

SławekSS

New member
Bez reklam
Czysto teoretycznie:

załóżmy, ze fabryka wypusciła tak działajacy tv.
Z punktu widzenia serwisu, tv działa dobrze, czyli tak jak fabryka chciała, i nic sie nie popsuło więc nie może podjąc jakiejkolwiek czynnosci bo nie ma podstaw.
W taki przypadku mozna walczyc tylko i wyłacznie ze sprzedawcą. I tu najlepiej kupic w jakimś renomowanym sklepie internetowym z opcja dostawy, nie z odbiorem osobistym. Wtedy mamy zagwarantowane 10 dni na zwrot.
Jesli kupimy w sklepie to działa twierdzenie "widziały gały co brały" i nic nie jesteśmy wstanie zrobić.
 
Do góry