Sharp LC-32DH77E 32/37/42/46/52 - wszystko o serii DH 77

vasquez

New member
Tynio napisał:
Super dziś doszły nowe efekty specjalne !!
Gram sobie w Buzza a tu nagle pyk LCD się wyłączył zapaliła się czerwona lampka i za 5-10 sek. zapaliła się zielona LCD włączył się ponownie – na pytanie nie zdążyłem odpowiedzieć ;)
Wchodzę w menu jakie opcje eko mam włączone.
Wszystko wyłączone no to OK. Zaczynam znowu po około 40-50 minutach to samo ;)
Pomyślałem że może kontroler od Buzza jakieś sygnały wysyła wyłączyłem dziada i se siedzę jak ten dupek i patrzę na LCD a tu nagle PYK trzeci raz.
Po prostu tak promocja mi się trafiła ;)

Tynio

Pozdrawiam

PS

Ale mi się kumulacja trafiła ze strony firmy Sharp

W sumie powinieneś się cieszyć :) po takich wybrykach na pewno ci wymienią na coś innego... Swoją drogą jestem ciekaw czy partia tych sharpów jest jakaś zwalona czy to coś innego..Bo jak już wspominałem - oglądaliśmy inne egzemplarze i obraz tak samo beznadziejnie wyglądał....

PS...BUZZ fajna gra - polecam też singstara :)
 

Tynio

New member
SławekSS napisał:
to nie jest prawidłowy objaw. Reklamuj na towar niezgodny z umowa kupna czy jakoś tak.

Wiem i zdaje sobie sprawę ;)
Czytałeś instrukcję od Swojego Sharpa ??
Objaw – zasilanie jest nagle wyłączone
Rozwiązanie – Temperatura wewnątrz urządzenia wzrosła.
Usuń wszelkie obiekty blokujące otwory wentylacyjne
U mnie nic nie blokuje a jedynymi obiektami obok tego LCD to konsola PS3 oraz piloty i ja.
Czekam tylko na telefon z infolini Sharpa i zaworze ten telewizor do sklepu.

Tynio

Pozdrawiam

PS Vasquez też mam Singstara jednak dziś zakupiłem nowe dadatki do Buzza i zabrałem się za testowanie.
To jedyna gra, przy której nie trzeba martwić się o kolor czarny i inne odcienie jednak nie spodziewałem się , że do tego co było wcześniej dojedzie jeszcze wyłączający się obraz, co całkiem dyskwalifikuje grę w Buzza Teraz to już mi tylko zostało czytać instrukcję obsługi po polsku już mi się znudziło to poczytam po węgiersku i czesku (w końcu trzeba uczyć i języków)
 
Ostatnia edycja:

Tommy_M

New member
Tynio napisał:
Witam

Właśnie rozmawiałem przemiłą panią z infolini Shrpa co się okazuje że jest to jeden z pierwszych problemów tego typu LCD 32” sprzedało się bardzo dużo i nikt nie zgłaszał właśnie tego problemu (były inne ale nie tak drastyczne jak mój i kolegi Tommy_M)
Wczoraj dzwoniłem na infolinie ale jakoś nie doszło do konkretów i wysłałem e-maila z opisem co i jak.
Osoba siedząca przy telefonie od razu skojarzyła te problem z moim e-mailem i poinformowała mnie że nie jest to normalne działanie LCD tego modelu (uważają go za jeden z bardziej udanych modeli)
Rozmawiała z osobą odpowiedzialną za techniczne sprawy i przesłała mojego e-maila dalej
Jutro mam otrzymać konkretną odpowiedz ale sugestia jest taka że kwalifikuje się to wymiany proszą jednocześnie mnie o wstrzymanie się do jutra (oczywiście jak jest taka możliwość) jak już technik ze mną się skontaktuje w sprawie dziwnych objawów.

Myślę, że to świetne info - jeżeli jest to fakt felernego egzemplarza/y to jest nadzieja przynajmniej dla Ciebie na wymianę zepsutego, ja jutro oddaję w związku z taką opcją tam gdzie kupiłem (do 10 dni).

Prawdę powiedziawszy to co mam z moim TV to makabra, chciałbym wierzyć, że to po prostu wadliwe egzemplarze a nie "że ten model tak ma".....

Pozdrawiam i życzę powodzenia.
 

Slonek69

New member
Witam,
od 20 marca też jestem posiadaczem telewizorka Sharp LD-32DH77, i niestety ale mam podobne uwagi do tego odbiornika jak Tynio i Tommy_M. Chodzi mianowicie o ten nieszczęsny czarny, który na tym odbiorniku jest wogóle nie selektywny. Gdy na ekranie wyświetlane są ciemne sceny, wszystkie obiekty zlewają się w jedną wielką ciemną plamę. Zero szczegółów. Grzebanie w menu obrazu praktycznie nic nie daje. Nie ma znaczenia rodzaj sygnału - kabłówka, DVD po komponencie, komputer po HDMI - wszędzie ten czarny jest do bani. No sorry, ale mój 11-letni 21" Trilux dawał bardziej szczegółowy obraz.

Jasny obraz wygląda poprawnie, można rzec nawet niekiedy świtnie, ale czarny to porażka. Jadę w tej chwili na takich ustawieniach: OPC włączone, Kontrast 28, jasność 20, kolor i barwa 0, ostrość +1, polepszacze oprócz 100Hz (którego działania faktycznie nie widać) wyłaczone, zakres OPC max +16, min -8.

Teoretycznie nadal posiadam możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dnia, ale sklep po wczorajszej rozmowie telefonicznej wypiął się na mnie twierdząc, że sprzęt jest już używany. A niby jak go miałem sprawdzić? Jak jest w takich wypadkach ze zwrotem TV zakupionego przez internet? Proszę o poradę.

Pozdrawiam
Słonek69
 

Tommy_M

New member
Slonek69 napisał:
Teoretycznie nadal posiadam możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dnia, ale sklep po wczorajszej rozmowie telefonicznej wypiął się na mnie twierdząc, że sprzęt jest już używany. A niby jak go miałem sprawdzić? Jak jest w takich wypadkach ze zwrotem TV zakupionego przez internet? Proszę o poradę.

Pozdrawiam
Słonek69

No niestety mam wrażenie, że kolejne osoby będą się "ujawniać" ze swoimi problemami z tym TV.

Ja mam też teoretyczną opcję zwrotu i mam nadzieję, że dzisiaj nie będą mi robić problemów bo za kilka godzin jadę go oddać.

A w jakim mieście sklepie kupowałeś jak można wiedzieć? Może napisz na PW.
 
J

Judash

Guest
Art. 3. 1. Kto zawiera z konsumentem umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, powinien przed jej zawarciem poinformować konsumenta na piśmie o prawie odstąpienia od umowy w terminie, o którym mowa w art. 2 ust. 1, i wręczyć wzór oświadczenia o odstąpieniu, z oznaczeniem swojego imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresem zamieszkania (siedziby); obowiązany jest także wręczyć konsumentowi pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, stwierdzające jej datę i rodzaj oraz przedmiot świadczenia i cenę.
2. Konsument, na żądanie przedsiębiorcy, poświadcza na piśmie, że został poinformowany o prawie odstąpienia i że otrzymał wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Art. 4. Jeżeli konsument nie został poinformowany na piśmie o prawie odstąpienia od umowy, bieg terminu, o którym mowa w art. 2 ust. 1, nie rozpoczyna się. W takim wypadku konsument może odstąpić od umowy w terminie dziesięciu dni od uzyskania informacji o prawie odstąpienia. Konsument nie może jednak z tego powodu odstąpić od umowy po upływie trzech miesięcy od jej wykonania.

A tu wiecej na ten temat:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=332
http://merlin.pl/HTML/inne/ustawa.html
 
Ostatnia edycja:
J

Judash

Guest
Sprzedawcy zawsze bronia sie twierdzac, ze nie przyjma sprzetu bez podania powodu, przyczyny, bo np TV zostal rozpakowany i uzywany. To kurcze jaki sens ma ten kodeks i prawo konsumenta? W koncu jesli kupuje TV online, to mam prawo sprawdzic jak odbiera TV i czy spelnia moje oczekiwania, prawda? A jak to zrobic bez otwarcia pudla, czy niedotykania urzadzenia?
 

Grzegoslaw

New member
Witam!

Właśnie po przeczytaniu tego wątku zrezygnowałem z kupna tego tv.
Ale dalej jestem w kropce.
Czy panowie nie macie wrażenia, że dotyczy Wasz probem sharpów z matrycą 32? Bo w 42 i 46 nie ma wątków z ww. problemam.
A może ja coś źle zauważam?
 

Tynio

New member
Grzegoslaw napisał:
Grzegoslaw napisał:
....Czy panowie nie macie wrażenia, że dotyczy Wasz probem sharpów z matrycą 32? Bo w 42 i 46 nie ma wątków z ww. problemam.
A może ja coś źle zauważam?


Tak mam takie wrażenie jednak osoba z infolinii zbiła mnie z torpu, bo sprzedali dużo właśnie, 32” z którymi ludzie nie mają problemu ja byłem jednym z pierwszych osób.
Niby były inne problemy, ale które dało się rozwiązać.
Ja czekam tylko na kontakt od Sharpa, ale wiem, że LCD nie działa poprawnie zwłaszcza od wczoraj jak się wyłączył 4 razy w ciągu 6-7 godzin
Dziś rano grał 30 minut i było OK.

Tynio

Pozdrawiam
 

Hartson

New member
Bez reklam
Nie ma wątków bo to jest nowy LCD, chyba od niespełna miesiąca na polskim rynku i pewnie niewiele osób go posiada.
 

Slonek69

New member
No właśnie,
Judash ma rację. Co z tego że jest prawo do zwrotu zapewnione ustawą jak sprzedawca może odmówić przyjęcia takiego towaru jeśli nosi ślady użytkowania. Telewizory w obudowach typu piano-black zarysowują się praktycznie już przy wyjmowaniu ich z tych fabrycznych opakować i folii. I wtedy po ptakach – mamy TV za 2-3 tysiące, którego oglądanie sprawia ból, złość, irytację, etc.

Pozdrawiam
Słonek69
 
J

Judash

Guest
Jak widac wg tego opisu, to wszystko wydaje sie byc jasne.


Rozdział 3. Postanowienia szczególne.

§ 13​

  1. Klient, z chwilą wydania towaru wraz z pisemnym potwierdzeniem warunków zawarcia Umowy może odstąpić od umowy bez podania przyczyn. W tym celu należy na piśmie (załączonym przy dostawie druku) złożyć stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania zamówionego towaru oraz wraz ze zwracanym towarem przesłać je na adres: HOLLEX Sat Systems 31-464 Kraków, ul. Anieli Krzywoń 14.
  2. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od Umowy zawartej za pośrednictwem strony internetowej www.Hollex.pl nie przysługuje w wypadkach
    • dotyczących produktów zaplombowanych przed niepowołanych otwarciem, po usunięciu przez Klienta plomb gwarancyjnych,
    • dotyczących produktów, które maja widoczne ślady używania, np. poprzez zapis na dysku lub zmianę oprogramowania,
    • świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu.
  3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą , a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Wzajemne świadczenia ulegają zwrotowi w stanie niezmienionym , chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot należności wynikających z odstąpienia Klienta od umowy następuje w ciągu 7 dni roboczych od momentu zwrotu artykułów będących przedmiotem odstąpienia. Czas oczekiwania na zwrot jest uzależniony od sposobu jego realizacji (przelew bankowy, przekaz pieniężny)
 

kasia29

New member
Witam.

Czy mogliby się wypowiedzieć posiadacze sharpów DH77 z matrycą 42 calową. Czy występują wspomniane problemy ?

pozdrawiam
 

Tommy_M

New member
Tynio napisał:
Ja czekam tylko na kontakt od Sharpa,

No i była dzisiaj jakaś odpowiedź?

Bardzo jestem ciekaw ich opinii.

PS. ja dzisiaj oddałem mój TV (odstąpienie od umowy zawartej na odległość - czyli standard), czekam na przelew ze sklepu a w tym czasie myślę nad nowym sprzętem - w zasadzie bardzo kieruję się w stronę Panasoniców.
 

Tynio

New member
Tommy_M napisał:
No i była dzisiaj jakaś odpowiedź?
Tommy_M napisał:

Bardzo jestem ciekaw ich opinii.

PS. ja dzisiaj oddałem mój TV (odstąpienie od umowy zawartej na odległość - czyli standard), czekam na przelew ze sklepu a w tym czasie myślę nad nowym sprzętem ....



Niestety nie Sharp się nie odezwał. Dzwoniłem i przepraszali mnie informując, że mają problemy techniczne i nikt nie zadzwoni do mnie (to usłyszałem) prosili mnie bym poczekał do jutra.
Zadzwoniłem też do sklepu i mówię, że od wczoraj mam jeszcze większe problemy z tym LCD i gość troszkę znużony powiedział, że mam przywieść ten LCD a potem coś wymyślimy
Oczywiście zadowolony szybko pakuję „bubla” wsiadam samochód zasuwam na koniec Wrocławia gość wyciąga LCD i ogląda z każdej strony.
Jak zaczyna oglądać ja nagle do niego walę czy wszystkie Sharpy są tak pięknie składane, że jest powyginany dolny panel przy matrycy. Gość troszkę zdezorientowany ogląda i patrzy na mnie i oczywiście potwierdzam, że to już było od nowości i w domu jak rozpakowałem to zobaczyłem.

Wyciąga gwarancję popatrzył i wyciąga kartkę, na której pisze, jakie usterki ma ten LCD oraz kiedy chyba był kupiony prosi bym wpisał imię nazwisko i telefon.
Jutro telewizor oddamy i zobaczymy, co serwis powie.
Szczena mi opadła i pytam go to jak to będzie wyglądało ??
Jak Sharp stwierdzi, że ma wadę to wymienimy na nowy i damy panu już nowy LCD
Ale jak bym chciał inny LCD a nie firmy SHARP ??
No to nie wiem, ale jak pieniądze nam zwrócą to panu też oddamy a jak nie to tylko wymiana LCD na ten sam, ale nowy.
Ciekawe jak to będzie wyglądać jak serwis zacznie się bawić i trwać to będzie nie 3 dni jak mnie Pan poinformował a 3 tygodnie.
Jak widać jestem bez kasy i bez LCD a do tego Samsunga oddałem żonie, która już zaznaczyła, że tamten był Twój a ten Samsung już jest mój.
Co mi pozostało tylko i wyłączenie przeprosić się z moim starym Sharpem, ale tym razem CRT i aż 14”
Troszkę załamany pojechałem sobie pooglądać do marketu LCD i jest nieszczęsny Sharp 77E
Oglądam patrzę i naglę, co się okazuje identyczne efekty specjalne jak u mnie ;)
Czarne kolory rozlewające się, smugi za biegnącym gościem, oraz przekłamane kolory. (wcześniej albo tego nie było lub to już inna sztuka jest oraz trzecie rozwiązanie ja tego nie zauważyłem)

Czekam, choć mam obawy, że otrzymam znowu LCD firmy Sharp

Tynio

Pozdrawiam
 

a4tech

New member
No to wszystko wskazuje na to, że SHARP wypuścił BUBLA w postaci modelu 32DH77E :hmm:
Ciekawe tylko, czy to wyłącznie z tą wielkością matrycy są (będą) ew. kłopoty ??????


Czyżby światowy kryzys odbił się również na jakości produktów marki SHARP :confused: :confused: :confused:
Zastanawia mnie co dalej z tym fantem zrobią ??????
A zrobią coś na bank....
Sharp nie pozwili sobie na utratę tak wysokiej renomy w dziedzinie LCD.
Za długo na nią pracowali.... :)


Pozdro.


ps. osobiście obstawiam wstrzymanie przez SHARP-a produkcji kłopotliwych 32-jek i ew. propozycję wymiany wadliwych już sprzedanych, na większe egzemplarze. Jako zadośćuczynienie ;)
I Ludzie na to pójdą :D
 

Tommy_M

New member
Tynio napisał:
Co mi pozostało tylko i wyłączenie przeprosić się z moim starym Sharpem, ale tym razem CRT i aż 14”

No ja tez jestem obecnie na starym 14'' crt philips...... ale przynajmniej jestem w zupełnie innej sytuacji - ja czekam już na kasę i zastanawiam się w co iść (na pewno już nie sharp!)

Tynio napisał:
Troszkę załamany pojechałem sobie pooglądać do marketu LCD i jest nieszczęsny Sharp 77E
Oglądam patrzę i naglę, co się okazuje identyczne efekty specjalne jak u mnie ;)
Czarne kolory rozlewające się, smugi za biegnącym gościem, oraz przekłamane kolory.

Tak jest - byłem w euro rtv agd zanim oddasłem swojego żeby sprzawdzić czy przypadkiem nie jest tak, że ja mam wadliwy egzemplarz - i co się okazałao?
Obok siebie 32dh77 i sony 40w4000 - włączona tvp1 hd (film przyrodniczy)
- stoi gośc w polarze - na sony piękny zielony polar, każdy kawałeczek materiału w polarze - "kulki" widać pięknie, na sharpie - granatowa plama w tym miejscu ........
- za chwilę biegnie sarna i artefakty dookoła niej aż biją po oczach na sharpie, na sony LUX - zero efektu pomimo 50Hz!!! i gorszego odśw.
- kolory w sensie twarz etc. gościa na filmie w sony piękne, NATURALNE!, w sharpie jakaś paranoja......

Obydwa TV ustawione na standardowe opcje - zero absolutne zmian jakichkolwiek w ustawieniach. Mnie to przekonało, że to nie jest normalne!

Mam nadzieję tylko, że sharp się nie będzie wypierał tylko jak ich już zaleją skargi uzytkowników to się obudzą i zrobią coś z tym (bo nie wierzę, że wszyscy są tak bardzo zadowoleni z jakości i tylko ja, Tynio i chyba jeszcze jedna osoba na forum mamy problem......)
 

Tynio

New member
Judash napisał:
Skoro obraz bardziej podobal ci sie w Sonym, to go kup ;).

Z tego co pamiętam do SONY kiedyś pchało panele Samsunga a w nowych modelach ma już być Sharp
Jakt to jakiś stary model to może na matrycy Sansunga + elektronika Sony.


Jak mi się uda odzyskać kasę to chyba znowu wybiorę Samsunga (słyszałem że ostatnio awaryjny jest niestety) ze względów na obraz jaki wyświetla.

Tynio

Pozdrawiam
 
Do góry