Serwis TCL

Prezes999

New member
Jak sprawdzili i nie mają matryc to lipa.
Tylko ze matryca jest ok, padły LED-y z podświetlania, znalazłem w okolicy serwis który to robi, autoryzowany nie . Tylko czy jest sens bo nie wiadomo na ile to wystarczy więc chyba firmie TCL już podziękuje, nie będę co 2 - 3 lata kupował nowego "klamora"
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ci co wymienili nie drogo, mówią że ok.
To tylko sprzęt.
W innym firmach też bywa podobnie.
Taki przypadek.
 

datmiracle

New member
Witam.

Zglosilem ostatnio na stronie TCL mojego X925 na gwarancje, wlasciwie od 3 miesiecy doswiadczam migotania matrycy, braku poswietlenie całkowitego lub np miejscowego, co jakis czas brak dzwieku, zacinanie sie calkowite telewizora. Pomoga jedynie wyciagniecie wtyczki, czasami kilka razy.

Juz dzis odezwal sie technik, wyslalem mu filmy z usterkami, dodatkowo poprosil o zdjecia z testu rgb. Stwierdzil, ze procz wadliwego podswietlenia jest tez wadliwa matryca.

Jutro odbiór telewizora, chciałem zapytać co dalej. Telewizor trafi do serwisu i tam jeszcze bedą go maglowac? Nie ukrywam, że chciał bym wnioskowac o zwrot pieniędzy zamiast wymiany matrycy, nie chce juz tego bubla.
 
Do góry