Mam serdeczną prośbę, prosze o radę czy wg Was 30 dniowy termin naprawy liczy się od dnia odebrania przez autoryzowany serwis do dnia dostwy do domu?
W dniu dzisiejszym mija 30-ty dzień od daty 12.02.07 tj.odbioru przez autoryzowany serwis tv do naprawy. Właśnie dzisiaj na stronie samunga pojawiła sie informajca że został on naprawiony. Nie wiem czy dostarczą mi go dzisiaj czy jutro stąd moje pytanko. Do serwisu centralnego mój telewizor trafił za pośrednictwem lokalnego autoryzowanego serwisu. Mam w zawiązku z tym pytanie czy jeżeli mi go jutro dostarczą to muszę go odebrać czy może mogę żądać wymiany na nowy. Naprawa była poważna-wymiana panelu LCD. Będę wdzięczny za wszelkie nalepiej oczywiście "skuteczne" rady. Nie ukrywam, że wolałbym wymienic tv na nowy.
PS.Pozdrawiam wszystkich forumowiczów tym bardziej że to mój "pierwszy raz" i nie tylko na tym forum ale w ogóle na forach internetowych.
W dniu dzisiejszym mija 30-ty dzień od daty 12.02.07 tj.odbioru przez autoryzowany serwis tv do naprawy. Właśnie dzisiaj na stronie samunga pojawiła sie informajca że został on naprawiony. Nie wiem czy dostarczą mi go dzisiaj czy jutro stąd moje pytanko. Do serwisu centralnego mój telewizor trafił za pośrednictwem lokalnego autoryzowanego serwisu. Mam w zawiązku z tym pytanie czy jeżeli mi go jutro dostarczą to muszę go odebrać czy może mogę żądać wymiany na nowy. Naprawa była poważna-wymiana panelu LCD. Będę wdzięczny za wszelkie nalepiej oczywiście "skuteczne" rady. Nie ukrywam, że wolałbym wymienic tv na nowy.
PS.Pozdrawiam wszystkich forumowiczów tym bardziej że to mój "pierwszy raz" i nie tylko na tym forum ale w ogóle na forach internetowych.
Ostatnia edycja: