serwis samsunga

doman74

New member
Naprawa LCD

właśnie mija 30 dzień od kiedy mam TV w serwisie. Jak po tym terminie można odebrać pieniądze od samsunga. Jak tę sprawe załatwić ???
Z góry dzięki za pomoc ;)
 

gajtek123

New member
Problem z serwisem a raczej jego brak

Mam problem z serwisem. Ostatnio popsuł mi się Samsung 37' M87BD (około 5 dni temu). Zadzwoniłem do Samsunga, powiezdzili, że serwis zadzwoni w ciągu dwóch dni. Nie zadzwonił... Zadzwoniłem do drugiego autoryzowanego serwisu w moim mieście, mieli zadzwonić w ciągu 2 dni co i jak. Nie zadzwonił... Jak ich pognać do roboty??

Co więcej to drugi TV Samsunga, który mi się popsuł. Pierwszy kinsekopowy wzięli i oddali kasy, bo już nie byłotakiego modelu. Więc byłem zadowolony, ale kolejny zepsuty telewizor to już przesada. A dzisiaj takie fajne filmy lecą.

Radzę się zastanowić nad kupnem Samsunga.
 

Seavolv

New member
Witam.
Najprawdopodobniej mój nowy samsung trafi do serwisu :( nie mogę w nim zaktualizować firmware, i teraz mam pytanie o serwis a w zasadzie dwa bo zamieszkuje w Krakowie a na stronie samsunga podane są dwa serwisy Master-Serwis i Limes kożystał może ktoś z usług tych serwisów i może coś powiedzieć na ich temat. Chciałbym aby naprawa poszła w miarę szybko i bez przygód.
 

konieko

New member
Witam. Posiadam model LE32R82B. W sierpniu ulegl awarii tzn. gasnie matryca po kilku sekundach od wlaczenia telewizora. Dnia 2o sierpnia zglosilem awarie do serwisu w centrali Samsunga. Oni skierowali ja do Katowic bo mam tam najblizej. Niestety serwis nie zabral mi TV tylko zamowili czesci (inwerter) i kazali czekac. Dzis czyli 18 wrzesnia dzwonil koles z Katowic i mowi ze zamowili cala matryce bo jest do wymiany i ze mam czekac. Czy aby wymienili mi go na nowy to liczy sie data przyjecia zgloszenia? Czy od momentu zbrania do do serwisu?
 

konieko

New member
Hehe widze ze nikt nie zdazyl nawet odpisac a ja juz mam nowy telewizor. W zamian dostalem LE32A551 czyli lepszy w kazdym parametrze od LER82B. Czekalem miesiac na naprawe i nic. Dokladnie po 31 dniach przyjechal koles z serwisu w Katowicach i zabral niedzialajacy TV. Po 10 dniach otrzymalem nowy model odpowiednik starszego. Jak sie dowiedzialem wymieniony TV powinien miec parametry nie gorsze niz zepsuty wiec mam teraz Full HD zamiast HD Ready :]. Oczywiscie przez ten okres oczekiwania nie obylo sie bez nerwow i prawie 15 rozmow telefonicznych z serwisem (glownie z centrala).
 

szyba23

New member
Seavolv napisał:
Witam.
Najprawdopodobniej mój nowy samsung trafi do serwisu :( nie mogę w nim zaktualizować firmware, i teraz mam pytanie o serwis a w zasadzie dwa bo zamieszkuje w Krakowie a na stronie samsunga podane są dwa serwisy Master-Serwis i Limes kożystał może ktoś z usług tych serwisów i może coś powiedzieć na ich temat. Chciałbym aby naprawa poszła w miarę szybko i bez przygód.
Trochę po czasie, ale może innym przyda się informacja. Miałem problem z plazmą Samsung PS50A551. Podczas oglądania, co jakiś czas, wyłączał się dźwięk lub zamiast dźwięku słychać było pisk. Postanowiłem oddać ją do serwisu. Do wyboru miałem dwa serwisy Master-Serwis i Limes. Sądząc po stronie www limes wydawał się lepszym rozwiązaniem. Niestety 2-krotna próba dodzwonienia się do nich nie powiodła się. Wybrałem Master-Serwis. Zadzwoniłem, wytłumaczyłem co plaźmie dolega. Zapytali kiedy mogą po nią przyjechać. Przyjechali , zabrali i po 5 dniach roboczych miałem już naprawiona plazmę w domu. Podsumowując: PLUS dla serwisu.
 

HILUX

New member
Właśnie o to chodzi .... uogólnienia ...

komuś zepsuła się plazma Samsunga oddał ją do serwisu ... następnie pisze na forum " uwaga na wadliwą serię samsunga !!! " :eek::grin:

więc prośba w imieniu internautów ... piszcie który serwis ... i jaka była usterka.
Najlepiej dokładnie kiedy oddany .. gdzie .. kto odebrał ( jeśli można ) i model tv ... może kiedyś ktoś "wpływowy" przeczyta te posty i zrobi porządek z niedojdami psującymi rynek producentowi.
 
Do góry