serwis Samsunga to dno i metr mułu
Pierwszy i ostatni raz kupiłam laptop samsunga, nie ze względu na jakość sprzętu co na obsługę gwarancyjną. Omamili mnie gwarancją naprawy door-to-door, a gdy przestał działać nawias z klawiatury, zaczęło się zwodzenie od sasa do lasa, wyszukiwanie coraz to nowych problemów, w postaci kodu z pudełka, kodu z naklejki itp. mimo ze FV i gwarancja i dowody zakupu, wszystkie dokumenty i szykany były. Ch**** gdzieś nakleili naklejkę, nie wiem nawet gdzie, która podczas normalnego użytkowania się wytarła lub odpadła, chyba na ślinę przyklejali. Po telefonicznym uzgodnieniu, że prześlę zdjęcia sprzętu, pudełka faktur i wszystkich dokumentów na łaskawą gwarancję warunkową, nie otrzymałam ŻADNEJ odpowiedzi, tylko autorespondera, że reklamację przyjęli do wiadomości. Nie muszę dodawać, że oczekiwałam na maila aż do zakończenia okresu gwarancji. Nie mam czasu na wiszenie całymi dniami i oczekiwanie na połączenie z serwisem, więc odpuściłam. Ale jeśli ktoś ma czas, to nie odpuszczajcie, bo serwis szuka takich leszków, którzy odpuszczą jak ja i nie będą walczyć o to, co im się należy. Teraz zamierzam kupić dwa lapki i na pewno nie będą to samsungi, chociaż nie mam zastrzeżeń do ich pracy. Najgorsze, że zdecydowałam sie na zakup ze względu na teoretycznie najlepszą gwarancję z firm tej półki cenowej, i właśnie na serwisie się przejechałam. Podsumowując serwis samsunga w pl to jedna wielka ŚCIEMA.