Serwis Samsunga! Uwaga na terminy naprawy!!

ballu411

New member
Serwis w Bydgoszczy oddałem tam swój tv czas naprawy znośny, ale tv wrócił z rozszczelnioną matrycą mam teraz szare smugi na ekranie. tak myślę, że moja matryca działa gdzieś w "INNYM LEPSZYM" tv. NIGDY WIĘCEJ SAMSUNGA
 

UgoR

New member
Mój samsung został kolejny raz oddany na defekt płyty głównej 3 października.
Do teraz nie mam telewizora.
Serwis obiecał, że odda mi sprzęt 16 listopada.
Tłumaczy się niedostępnością potrzebnych do naprawy części.
Telewizor został oddany do serwisu za pośrednictwem sklepu.
Przypomnę, że wcześniej bodajże trzykrotnie, serwis naprawiał mi telewizor u mnie w domu i części załatwiał w góra tydzień.

Przewiduję, że po odzyskaniu sprawnego już TV, ten podziała kilka tygodni i znowu będę bez telewizora.

Idioci z serwisu wymieniają mi cały czas płytę główną zamiast poszukać przyczyny awarii gdzie indziej.
 

kolo195

New member
ja swuj oddałem do serwisu w suwałkach 10 sty,zaszedłem po 2 tyg i powiedzieli ze wymiana sprzetu.tylko ciekawe ile będe na niego czekał.tv 32 cale,dosc stary model le32a330j.ciekawe co mi dadzą bo chyba już wyszły z obiegu.mieliscie coś podobnego????
 

jinofthelamp

New member
Samsung le32b450 o ile dobrze pamiętam model. Kupiony w czerwcu 2009. Wczoraj odebrałem go z drugiej naprawy gwarancyjnej. Uszkodzone porty Hdmi. Za pierwszym razem obraz świecił z czerwonawym odcieniem, ostatnio z niebieskim. Gwarancja kończy się rzecz jasna w czerwcu tego roku. Jakieś wskazówki, rady, przepowiednie czy długo pociągnie ten tv? Dodam ze za każdym razem naprawa polegała na wymianie "'modułu main" jak to ładnie w karcie gwarancyjnej wpisuje łódzki serwis. Jeszcze apropo serwisu to ten muszę pochwalić. Naprawa tym razem zajęła im 2 dni robocze przy czym drugiego dnia to tv już był gotowy do odbioru.
 
Ostatnia edycja:

roodik

New member
Uważajcie na serwis Samsunga w Olsztynie!

Oddałem
ostatnio na gwarancję
do firmy Zbyszko mój telewizor
LCD Samsung z usterką
obrazu, po czym dowiedziałem się , że
według ich technika ustrerki wcale nie
ma , a rozmywanie obrazu jest
spowodowane słabym procesorem
montowanym w tym modelu
telewizora, przecież to jest jakaś
kpina ! Poprosiłem więc o wymiane
tego procesora po czym serwisant
powiedział , że nie mogą tego zrobić z
bliżej nie wyjasnionych powodów... To
nie wszystko , ponieważ kiedy oddali
mi telewizor okazało się że jego
przedni , szkalny panel jest w
tragicznym stanie , jest porysowany i
poprzycierany!!! A kiedy napisałem do
tej firmy kilka meili , oczywiście nie
uzyskałem do dziś żadnej odpowiedzi,
żenada... Nie rozumiem jak taka firma
może uzyskać autoryzację od firmy
Samsung!!!
 

burachmura

New member
serwis Samsunga to dno i metr mułu

Pierwszy i ostatni raz kupiłam laptop samsunga, nie ze względu na jakość sprzętu co na obsługę gwarancyjną. Omamili mnie gwarancją naprawy door-to-door, a gdy przestał działać nawias z klawiatury, zaczęło się zwodzenie od sasa do lasa, wyszukiwanie coraz to nowych problemów, w postaci kodu z pudełka, kodu z naklejki itp. mimo ze FV i gwarancja i dowody zakupu, wszystkie dokumenty i szykany były. Ch**** gdzieś nakleili naklejkę, nie wiem nawet gdzie, która podczas normalnego użytkowania się wytarła lub odpadła, chyba na ślinę przyklejali. Po telefonicznym uzgodnieniu, że prześlę zdjęcia sprzętu, pudełka faktur i wszystkich dokumentów na łaskawą gwarancję warunkową, nie otrzymałam ŻADNEJ odpowiedzi, tylko autorespondera, że reklamację przyjęli do wiadomości. Nie muszę dodawać, że oczekiwałam na maila aż do zakończenia okresu gwarancji. Nie mam czasu na wiszenie całymi dniami i oczekiwanie na połączenie z serwisem, więc odpuściłam. Ale jeśli ktoś ma czas, to nie odpuszczajcie, bo serwis szuka takich leszków, którzy odpuszczą jak ja i nie będą walczyć o to, co im się należy. Teraz zamierzam kupić dwa lapki i na pewno nie będą to samsungi, chociaż nie mam zastrzeżeń do ich pracy. Najgorsze, że zdecydowałam sie na zakup ze względu na teoretycznie najlepszą gwarancję z firm tej półki cenowej, i właśnie na serwisie się przejechałam. Podsumowując serwis samsunga w pl to jedna wielka ŚCIEMA.
 

Salah Ad-Din

New member
Pierwszy i ostatni raz kupiłam laptop samsunga, nie ze względu na jakość sprzętu co na obsługę gwarancyjną. Omamili mnie gwarancją naprawy door-to-door, a gdy przestał działać nawias z klawiatury, zaczęło się zwodzenie od sasa do lasa, wyszukiwanie coraz to nowych problemów, w postaci kodu z pudełka, kodu z naklejki itp. mimo ze FV i gwarancja i dowody zakupu, wszystkie dokumenty i szykany były. Ch**** gdzieś nakleili naklejkę, nie wiem nawet gdzie, która podczas normalnego użytkowania się wytarła lub odpadła, chyba na ślinę przyklejali. Po telefonicznym uzgodnieniu, że prześlę zdjęcia sprzętu, pudełka faktur i wszystkich dokumentów na łaskawą gwarancję warunkową, nie otrzymałam ŻADNEJ odpowiedzi, tylko autorespondera, że reklamację przyjęli do wiadomości. Nie muszę dodawać, że oczekiwałam na maila aż do zakończenia okresu gwarancji. Nie mam czasu na wiszenie całymi dniami i oczekiwanie na połączenie z serwisem, więc odpuściłam. Ale jeśli ktoś ma czas, to nie odpuszczajcie, bo serwis szuka takich leszków, którzy odpuszczą jak ja i nie będą walczyć o to, co im się należy. Teraz zamierzam kupić dwa lapki i na pewno nie będą to samsungi, chociaż nie mam zastrzeżeń do ich pracy. Najgorsze, że zdecydowałam sie na zakup ze względu na teoretycznie najlepszą gwarancję z firm tej półki cenowej, i właśnie na serwisie się przejechałam. Podsumowując serwis samsunga w pl to jedna wielka ŚCIEMA.

Generalnie chyba teraz jest tak że firmy coraz bardziej olewają konsumentów jeśli chodzi o jakosć sprzętu i usług :/ nic się z tym nie zrobi :/ choć ja natrafiłem przez przypadek na fajną wyszukiwarkę serwisów. SERWISKO.PL

Może my konsumenci jak zaczniemy wyrażać bardziej dosadnie swe komentarze na temat firm serwisowych cos się zmieni ,ale pewnie nie prędko:/
 

andrzej4

New member
Macie szczęście że nie macie philipsa to dopiero jest koszmar.Osobiście miałem styczność z serwisem Samsunga u sąsiada naprawa tv trwała ok. pół godziny w domu po 4 dniach od zgłoszenia ale pewnie różnie to wygląda w zależności od regionu.Samsung chociaż ma termin naprawy tv nie dłuższy niż 30 dni a u philipsa bezterminowo.
 

Salah Ad-Din

New member
Też mam szajsunga ,ale odpukać nie padł mi jeszcze ,a mam go 5 lat

www.serwisko.pl

jak komuś się zepsuje to przez przypadek natrafiłem na fajną wyszukiwarkę napraw TV, Lapków ,telefonów itp. Już raz o niej mówiłem tu na forum ,ale odnośnie całkiem innego tematu.
może się komuś przyda
 

tdx

New member
Bez reklam
Salah Ad-Din wszystko fajnie tylko patrząc na swoje podwórko to są 2 serwisy i to takie malutkie... Serwisując TV samsunga na gwarancji wyszukiwarka pokazuje mi udać się do Tarnobrzega. Może trzeba by było najpierw zadbać o lepszą bazę punktów serwisowych..... lub choć tych autoryzowanych...
 

Salah Ad-Din

New member

Comret

New member
Serwis Samsunga Warszawa...

piątek zgłoszenie na infolinii >>> piątek telefon zwrotny z serwisu, umówienie spotkania na poniedziałek 15-17>>> poniedziałek, spóźnili się 2 godziny, ale wymienili płytę główna na miejscu, szybko, sprawnie i sympatycznie...

...gdyby nie to, że nie poinformowali mnie o spóźnieniu i przez to dzwoniłem na infolinię (ci to dopiero nic nie wiedzą) to nie mógłbym złego słowa powiedzieć, a tak jest tylko dobrze.
 

kaz1

New member
Dzień dobry ,
Chialbym się podzielić swoją opinia na temat serwisu Hit-serwis w Szczcinie an ul ,Al. Piastów , w moim przypadku opinia o tym serwisie jest bardzo negatywna zarówno w podejściu do klienta jak i w ocenie fachowości tych panów z tego serwisu . Jeśli chodzi o ich fachowość to oceniam ich na podstawie oceny mojego telewizora który uległ awarii po burzy kiedy to było bardzo duże wyładowanie atmosferyczne blisko mojego domu co spowodowało , że bezpieczniki w domu zostały automatycznie wyłączone przez to wyładowanie atmosferyczne , w tym czasie telewizor był włączony , po załączeniu ponownym bezpieczników telewizor się już nie załączał .Potrzebowałem opini technicznej dla ubezpieczyciela na temat przyczyny tej awarii telewizora dlatego oddałem telewizor do w/w serwisu . Technik serwisowy stwierdził , że nastąpiło uszkodzenie zasilacza ale samoistnie bez przyczyny zewnętrznej , z tego co przeczytałem to przy wyładowaniach atmosferycznych bardzo czesto zasilacz ulega uszkodzeniu,ale według serwisu aby uznac to uszkodzenie z przyczyny uderzenia piorunu w bliskiej odległości od mojego domu to musiłby peknać np. kondensator albo uledz spaleniu jakiś inny element płytki a tu u mnie takiego wyraznego uszkodzenia nie było więc uszkodzenie było samoistne a że było to podczas uderzenia piorunu to był tylko zwykły zbieg okoliczności . Ja sie z taką opinią nie moge zgodzić , pytałem też innych techników z innych serwisów i opinie były takie , że nie zawsze musi pęknąć kondensator czy spalić sie kompletnie jakiś element płytki , może być tak jak u mnie , że zasilacz uległ awarii bez widocznych spalen , pęknięc . Ponadto po odebraniu ofoliowanego telewizora w domu okazało sie , że ten technik z 30 letnim doświadczeniem jak mi powiedziano w serwisie pokrywe tylną przykręcił na dwa wkręty zamiast n a osiem, w ewnątrz nie były przykęcone również niektóre płyki , w sumie po mojej reklamacji oddano mi 6 + 13 wkrętów . Jak można oddać klientowi poroskęcany telewizor dlatego też moja ocena tego serwisu jest zupełnie negatywna i nie polecam tego serwisu za nie profesjonalizm .Ja osobiście z ich usług korzystał już nie będę i nie polecał tego serwisu innym. K.D.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
A ja mogę polecić serwis Limes w Krakowie. Zgłoszony kurz w Samsungu H6400 po 4 dniach przyjechał miły pan serwisant z nowiutką matryca prosto z węgier czy tam z czech. W zasadzie bardzo fajne podejście do poszkodowanego, można się spokojnie z nimi dogadać.
 
Do góry