Przestrzegam przed Głównym Serwisem Samsunga 0801801881. Jestem „szczęśliwym” posiadaczem TV LE37R72B. W 8 dniu od momentu zakupu uległ uszkodzeniu. Po 2 dniach od momentu zgłoszenia odebrał go serwis lokalny w Gdańsku. Po następnych 2 dniach otrzymałem informacje, że uszkodzeniu uległa MATRYCA i TV zostanie przesłany do następnej ekspertyzy w W-ie. 7 dnia od momentu zgłoszenia TV dotarł do serwisu głównego i zaczęło się. W pierwszych dniach miła obsługa, ale już 3 dnia porażka i zbywanie klienta. W 5 dniu (otrzymania w W-ie) po uporczywych codziennych telefonach dowiedziałem się od konsultanta, że TV leży w magazynie i czeka na ekspertyzę (2 dni w serwisie lokalnym tylko to trwało). Konsultant poinformował mnie, że następnego dnia oddzwoni, a TV zostanie priorytetowo sprawdzony odnośnie wady. I CO? I NIC! nikt nie dzwoni. W związku z tym dzwonię wieczorem i znów otrzymuję informacje że TV tkwi na magazynie a do końca naprawy (14 dniowej) zostało już tylko 3 dni z czego zanim dotarł TV do serwisu otrzymałem info. od konsultanta że tyle może trwać transport do nich! Po zwróceniu uwagi, że żądam wymiany telewizora na nowy zostałem zbyty i zwrócono mi uwagę że w gwarancji jest zapis że jeżeli części są importowane z zagranicy to naprawa może trwać 30 dni i nic więcej to ich nie interesuje. Po dalszych wypytywaniach okazuje się że w W-ie nie mają żadnych części służących do naprawy sprzętu i są one zamawiane, a sprzęt jest naprawiany prawdopodobnie w ciągu 30 dni, czyli 14 dni serwisowych to czysta fikcja w wykonaniu Samsunga a o wymianie na nowy nawet nie ma co wspominać. Na żądanie potwierdzenia zakupu matrycy za granicą i opłacie celnej żeby potwierdzić autentyczność sprowadzenia części również nie chcą słyszeć. Zadaję sobie pytanie, jakie konsument ma prawa w Tym kraju. Wydałem 6000zł na zakup TV, który już 8 dnia odmówił mi posłuszeństwa, nie wiem jak długo będę czekał na jego otrzymanie z powrotem opłaty abonenckie za TV i kablówkę płacę a TV jak nie mam tak nie mam. I po co był mi ten zakup?
P.S.
Na stronie internetowej Samsunga jest informacje że TV jest w naprawie, a przewidywany jej koniec 16.01.2007 ładnie brzmi tylko, że dzisiaj jest 19.01.2007. a infolinia dalej nic nie wie!!!
P.S.
Na stronie internetowej Samsunga jest informacje że TV jest w naprawie, a przewidywany jej koniec 16.01.2007 ładnie brzmi tylko, że dzisiaj jest 19.01.2007. a infolinia dalej nic nie wie!!!