[Serwis] Philips Fidelio E6 - problem

xvg

New member
Od dłuższego czasu użytkuję głośniki Philips Fidelio E6. Sprzęt jest już po gwarancji. Wczoraj pojawił się jednak problem, który wygląda na poważny.

Po włączeniu zestawu na prawym głośniku pojawia się czerwona dioda a na satelitach migające naprzemiennie żółte i czerwone diody, jakby były rozparowane z centralami. Sprzęt nie reaguje na polecenia wydawane pilotem ani fizycznymi przyciskami na prawym głośniku. Wyświetlacz na prawym głośniku niczego nie pokazuje, żadnych błędów, ani nie można wybrać źródła dźwięku. Same satelity po ich przełączeniu w tryb bluetooth działają i parują się zarówno ze sobą jak i z innymi urządzeniami.

Powyższe objawy wystąpiły gdy lekko rozsunąłem głośniki na boki, żeby zrobić miejsce na montaż nowego TV, więc moja pierwsza myśl była taka, czy to aby nie kwestia uszkodzenia kabla DIN, którymi są połączone - dość długo nie były ruszane z miejsca, a kabel był nieco wygięty. Niestety nie mam jak tego sprawdzić.

Próbowałem przywrócenia do ustawień fabrycznych, niestety bez efektu.

Czy ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie, lub ewentualnie czy możecie mi polecić jakiś serwis w Warszawie, który mógłby się podjąć naprawy?
 

xvg

New member
Teraz obsługuje to serwis Philipsa .

Dzwoniłem do nich na infolinię ogólną, z której skierowali mnie na infolinię serwisową, gdzie dowiedziałem się, że autoryzowany serwis Philipsa w PL może się podjąć tylko naprawy gwarancyjnej i nie podejmie się naprawy sprzętu po gwarancji. Ponownie zadzwoniłem na infolinię ogólną i dowiedziałem się, że nie mogą mi podać żadnego innego serwisu, i że muszę wybrać sobie dowolny, nieautoryzowany, bo jest już po gwarancji.

Także sprawa z serwisem Philipsa wygląda na zamkniętą.
 

twiteq

New member
Dzień dobry,

czy udało się znaleźć nieautoryzowany serwis, który podjął się naprawy?

Z góry dzięki za odpowiedź.
 
Do góry