Witam
Mam od jakiegos czasu 32R72B, wkurzal mnie strasznie wiec postanowilem zglosic sie do serwisu. Jak sie okazalo LCD obsluguje tylko jeden "centralny" w Wawie. Dodzwonic sie nie udalo, dwa dni probowalem i nic. Zadzwonilem na infolinie i tam zamowili dla mnie kuriera do serwisu. Po kilku dniach zjawil sie kurier, sprzet zabral i cisza. Ponad tydzien mija i dzwoni serwisan ze wg norm samsunga jest ok. Czyli jesli swieci to dziala, samsung takie ma normy.
OK, to niech przynajmniej wroci do mnie. Z tym tez klopot, ponad tydzien od telefonu ze odsylaja i nic. Dodzwonic sie nie sposob, na maile nie odpowiadaja.
Ze wgledu na serwis nigdy wiecej samsunga.
Trzeci tydzien bez telewizora ktory nie byl naprawiany, strach zapytac ile to trwa gdy naprawa jest konieczna.
Mam od jakiegos czasu 32R72B, wkurzal mnie strasznie wiec postanowilem zglosic sie do serwisu. Jak sie okazalo LCD obsluguje tylko jeden "centralny" w Wawie. Dodzwonic sie nie udalo, dwa dni probowalem i nic. Zadzwonilem na infolinie i tam zamowili dla mnie kuriera do serwisu. Po kilku dniach zjawil sie kurier, sprzet zabral i cisza. Ponad tydzien mija i dzwoni serwisan ze wg norm samsunga jest ok. Czyli jesli swieci to dziala, samsung takie ma normy.
OK, to niech przynajmniej wroci do mnie. Z tym tez klopot, ponad tydzien od telefonu ze odsylaja i nic. Dodzwonic sie nie sposob, na maile nie odpowiadaja.
Ze wgledu na serwis nigdy wiecej samsunga.
Trzeci tydzien bez telewizora ktory nie byl naprawiany, strach zapytac ile to trwa gdy naprawa jest konieczna.