Serwis "centralny" - porazka

dziki

New member
Witam

Mam od jakiegos czasu 32R72B, wkurzal mnie strasznie wiec postanowilem zglosic sie do serwisu. Jak sie okazalo LCD obsluguje tylko jeden "centralny" w Wawie. Dodzwonic sie nie udalo, dwa dni probowalem i nic. Zadzwonilem na infolinie i tam zamowili dla mnie kuriera do serwisu. Po kilku dniach zjawil sie kurier, sprzet zabral i cisza. Ponad tydzien mija i dzwoni serwisan ze wg norm samsunga jest ok. Czyli jesli swieci to dziala, samsung takie ma normy.
OK, to niech przynajmniej wroci do mnie. Z tym tez klopot, ponad tydzien od telefonu ze odsylaja i nic. Dodzwonic sie nie sposob, na maile nie odpowiadaja.
Ze wgledu na serwis nigdy wiecej samsunga.
Trzeci tydzien bez telewizora ktory nie byl naprawiany, strach zapytac ile to trwa gdy naprawa jest konieczna.
 

Pitsy

New member
Potwierdzam w 100%, przechodze to samo z serwisem.
Ale - jesli uwaznie czytałeś gwarancję - to jest tam napisane że naprawa moze potwac do 30 dni - jezeli jest konieczność importu części z zagranicy - tym zasłania sie równiez serwis lokalny - ale zeby było smieszniej to serwisant z serwisu centralnego twierdzi że usterki nie widzi (mimo że wysłałem ja do nich w pliku video)!! i tv nie jest naprawiany - więc dlaczego jest przetrzymywany tak długo!!!!
Generalnie po 30 dniach,jesli nie naprawia muszą oddać nowy lub stary - tak stoi w karcie gwarancyjnej !!
NIGDY WIECEJ SAMSUNGA !!!!!!
 

slavi

New member
Pitsy napisał:
Ale - jesli uwaznie czytałeś gwarancję - to jest tam napisane że naprawa moze potwac do 30 dni - jezeli jest konieczność importu części z zagranicy
Nie chcę Cię martwić, ale terminy podawane w kartach gwarancyjnych określają najczęściej dni robocze a nie kalendarzowe. Tak więc może się zdarzyć, że odliczając weekendy naprawa zgodnie z prawem może trwać aż 6 tygodni...
A z tymi normami to stara śpiewka serwisów. Jak zwykle wszystko jest w normie tylko jakoś nie można znaleźć jasno okreslonej tej normy :)
Powodzenia w walce z serwisem.

Pozdr.
 

rysiek2

New member
W ubiegłym roku miałem problemy z serwisem Samsunga. Kupiony TV slim miał tak krzywy obraz że pasek na dole ekranu na TVN24 wybrzuszał się o 1,5 cm do góry. Oczywiście serwis stwierdził że to jest w/g normy/?????/. Po długim oczekiwaniu na wyjaśnienie sprawy jednak wybrałem do biura w Warszawie na ul. Szturmową. Przyjął mnie specjalista d/s reklamacji pomrugał dziwnie oczami i powiedział że serwis centralny nic z tym nie zrobi.No i wtedy się zaczęło.Wydarłem się jak na stadionie,poprosiłem o rozmowę z prezesem ale usłyszłem od asystentki że że prezes nie ma ochoty ze mną rozmawiać. Koniec kropka. Postałem chwilę nie wywołując żadnego zainteresowania osób przebywających w pokoju i nie wytrzymałem. Wychodząc tak walnołem drzwiami że aż się przestraszyłem. Wierzcie mi. Bałem się że jak zjadę windą na dół to przywita mnie ochrona albo policja.Wkurzyłem się bo totalnie mnie zignorowano.Ale chyba się przestraszyli albo pomyśleli nie zaczynać z wariatem bo jeszcze nie doszedłem do samochodu a już do mnie zadzwoniono z informacją że wymienią TV albo zwrócą pieniądze. Po dziesięciu dniach było po wszystkim.
Oczywiście nie pochwalam tej metody ani swojego zachowania ale kupiłem bubel a próbowano mi wcisnąć że nabyłem wspaniałą rzecz.
Jaki z tego morał -kto może niech jedzie do Warszawy.
 

Hotest

New member
Kazdy serwis liczy ilosc dni roboczych pon-pt. Dodatkowo w kazdej gwarancji jest zazwyczaj zapis ze jezeli czesci do naprawy nie sa dostepne i nalezy je sprowadzic serwis moze sie przeciagnac (w nieskonczonosc) ale zarowno musisz zostac o tym poinformowany...
 

yaneq

New member
Bez reklam
pamiętajcie, w świetle przepisów zawsze można zrezygnować w sklepie z zakupu. są na to przesłanki. jeśli bierzemy kredyt, bodajrze 14 dni jest na rozwiązanie umowy. przy gotówce okres jest chyba nawet większy.
mi udało się zwrócić telewizor po 1,5 miesiąca. kupiłem mamie

http://www.samsung.com/pl/products/television/slimtv/cw_29z408pq.asp

obraz naprawdę ostry, ale te slimy to jedne wielkie badziewia. przy zbliżeniach, najczęściej twarzy, poprostu niektóre elementy rozmywają się. gdy twarz z bliska się porusza, oczy, policzki lub inne części nie nadążają za resztą obrazu. robią się takie smugi, można pomyśleć że coś się wcześniej brało :(. nigdy nie widziałem takiego efektu w żadnym crt. w sklepach je chwalą, bo naprawdę stabilny obraz jest bardzo dobrej jakości. no ale przy zbliżeniach twarzy czy innych podobnych tworów jest gorzej jak źle. ogólnie jestem cięty na samsunga. dobrze, że szło towar oddać w sklepie.

jedyny sprzęt jaki posiadam tej firmy to nagrywarka dvd do kompa i jestem nawet zadowolony. w przyszłości choćby samsung miał najlepsze matryce, lcd tej firmy napewno nie kupię!!!

ps z innej beczki. nie wiecie kiedy panasonic wypuści lcd w full hd?

SLAVI: NAPISZ MI NA PRV SWóJ EMAIL BO NIE MOGę ODPISAć, COś SIę PIERNICZY.
 
Ostatnia edycja:

dziki

New member
Wiec robi sie coraz ciekawiej. Infolinia samsunga w koncu do mnie zadzwonila i udalo mi sie dodzwonic do serwisu. Obiecali oddzwonic, oczywiscie to fikcja.
Telewizor do mnie wyslali i... zgubil sie.
To oczywiscie wina DHL'u, jednak na wlasna reke musialem dochodzic co sie stalo i zainteresowac tym serwis.
Jutro maja do mnie dzwonic.
 

makomako2

New member
SERWIS na UL. BULOŃSKA 16 to SYF!!!

LE32S71B dllugo odpalal oddalem na gwarancje do serwisu pelnego amatorow z wodoglowiem na UL. BULOŃSKA 16 w Gdansku.Telewizor przywizli po 1.5 tyg.Dzialal jakies 20 min poczym padl calkowicie nie dosyc tego zauwazylem ze podstawa jest porysowana jak mozg wlasciciela tego serwisu.Widac golym okiem zadrapania jakby walna/ela o beton.LE32S71B odebrali na 2 dzien poczym jakis amator powiedzial ze wtyczka wypadla od plyty ale od razu go nie oddali bo go *grzeja* nie wiem czemu skoro tylko sie wtyk odpial.W kazdym razie podstawy nie wymienili bo twierdzili ze zostala zle spakowana i cos tam przez to ja porysowalo a na to gdy mowilem ze pakowalem wraz z ich kierowca cos belkotal.W kazdym razie teraz tv odpala ale cojakis czas nie ma obrazu jest tylko fonia ale do tych partaczy juz go nie oddam a wlasciciel to szuja i klamca.Dziekuje to tyle
 

Pitsy

New member
No to muszę Ci powiedzieć że nawet jak oddasz tv do serwisu centralnego w Warszawie to też się bedziesz z nim woził. W moim było jakieś spięcie, które powodowało gasnięcie tv, nic nie znaleźli i szlag trafił matrycę, no to jak jest czarno na białym że jest spalona to ją wymienili, odpaliłem tv i znowu ta same spięcia, po 24 godzinach szlag trafił matrycę i znowu do serwisu, ciekawe ile jeszcze razy.
Usuwają skutki a nie przyczynę. a ja nie mam telewizora....
 

pawmal_

New member
42c7h

Potwierdzam, od serwisu jak najdalej. W moim przypadku padla matryca PDP i czekalem ponad 30 dni. W gwarancji jest mowa o dniach wszystkch a nie roboczych. Poznalem strukture organizacyjna 1 Gdanska 2 SC Wa-wa 3 Samsung Polska. Klamia na kazdym kroku, nie potrafia sie dogadac lub celowo wprowadzaja w blad. Nie maja ISO. Po sprzedazy maja klienta p..... koreance w DUPIE !!!

zamiast korzystac z gwarancji proponuje niezgodnosc towaru z umowa, na ta sa przynajmnej paragrafy ( bylem bgatszy o ta wiedze po konsultacji z Rzecznikiem Konsumenta )


ostrzegam wszystkich Pawel
 

KAZIK1001

New member
Le37r72b

Potwierdzam co do serwisów samsunga , po powrocie z serwisu z Łodzi wysłałem do centralnego w Warszawie i zobaczymy jak ta sprawa się skończy ? :?
 

jacjakuza

New member
Witam,
Oto moje przejścia z serwisem
po telewizor przyjechał kurier który odebrał go 3 września 2007 zawożąc do serwisu w Zielonej Górze.
Serwis stwierdził przyjęcie telewizora 5 września (nie wiem skąd ta data).
Po moim telefonie dowiedziałem się że telewizor został wysłany do serwisu centralnego gdyż padła matryca.
Z kolejnym zapytaniem zadzwoniłem do serwisu po upływie 21 dni roboczych od oddania telewizora do serwisu dowiadując się ,że telewizor nie wrócił jeszcze z serwisu centralnego.
Dopiero 9 października dowiedziałem się że telewizor wrócił do serwisu w Zielonej Górze.
Termin naprawy zakończył się po upływie czasu wyznaczonego w gwarancji ,a próbuje mi się oddać naprawiany telewizor.

10 października po mailu do obsługi klienta dowiedziałem
się że przekazano info do serwisu i serwis się do mnie zgłosi.
Jest już 15 października i nic nie wiem na temat tv.Ciekawe jak długo jeszcze.

Porażka!!!
 

qazina

New member
Witam
Przedstawię wam moje doświadczenia z serwisem - a są one zupełnie odmienne od moich poprzedników - , które juz swego czasu opisałem na tym forum.
Otóż zakupiłem tv 37R82B w pewnym sklepie internetowym. Dostałem go w piatek po południu. Po podłaczeniu okazało się, że jeden głośnik okrutnie buczy. Przez weekend jakoś sie przemęczyłem z tą usterka a w poniedzialek zadzwoniłem do serwisu samsunga w Lubinie. Pani powiedziała mi, że zamównienie przyjęła i ze nastepnego dnia przyjedzie do mnie serwis - i uwaga faktycznie panowie byli nastepnego dnia i na miejscu usuneli usterkę (okazała sie niewielka). Od tej pory tv gra jak się należy a ja sobie chwalę tak sprawnie działajacy serwis.
Pozdrawiam i życzę wszystkim równie miłych kontaktów z serwisem (oby było ich jak najmniej).
 
Do góry