To co opisuje kolega lolek126 to niestety chyba prawda, też mam takie spostrzeżenia choć nie jestem związany w żaden sposób z branżą RTV. Chodzi mi głównie o sieci Media Markt i Saturn. Ale pewnie po trochu "wina" leży też po ich stronie, takie RTV EURO AGD handluje TV Philipsa, mają je z reguły jako pierwsi i z reguły wszystkie serie. Przynajmniej w sprzedaży internetowej, bo ze sklepami stacjonarnymi nie jest już tak dobrze. A więc się da.
A co do strategii wypuszczania nowości to nie widzę różnicy czy dana firma wypuszcza nowy model na wiosnę czy na jesień. Ludzie kupują TV cały rok a kij ma dwa końce. Philips na jesieni ma drogie nowości jak inni już przeceniają, za to na wiosnę wyprzedaje jak inni wypuszczają drogie nowości
Ma to wady jak i zalety że Philips wypuszcza swoje TV jako chyba jedyny z poważnych producentów w innym terminie od konkurencji.
Dla Ciebie lolek126 tym bardziej nie powinno mieć to znaczenia bo już parę wiosen i jesieni mineło jak się przymierzasz do zakupu i spokojnie mogłeś się wstrzelić w któryś z tych terminów dowolnej firmy... (dygresja trochę żartobliwa, ale w żadnym wypadku nie złośliwa).
Pozdrowienia
A co do strategii wypuszczania nowości to nie widzę różnicy czy dana firma wypuszcza nowy model na wiosnę czy na jesień. Ludzie kupują TV cały rok a kij ma dwa końce. Philips na jesieni ma drogie nowości jak inni już przeceniają, za to na wiosnę wyprzedaje jak inni wypuszczają drogie nowości
Ma to wady jak i zalety że Philips wypuszcza swoje TV jako chyba jedyny z poważnych producentów w innym terminie od konkurencji.
Dla Ciebie lolek126 tym bardziej nie powinno mieć to znaczenia bo już parę wiosen i jesieni mineło jak się przymierzasz do zakupu i spokojnie mogłeś się wstrzelić w któryś z tych terminów dowolnej firmy... (dygresja trochę żartobliwa, ale w żadnym wypadku nie złośliwa).
Pozdrowienia