AVPARTNER nie daje polskiej gwarancji !
Rozmawialem z nimi dzis, tak naprawde "od serca" zaczynajac rozmowe od slow ze wiekszosc tv oferowanych w sieci pochodzi z wlasnego importu.
Mily Pan od razu przeszedl do rzeczy i powiedzial ze tak faktycznie jest i w ich przypadku importuja TV swoim kanalem z Berlina i w razie awarii odwoza to do Berlina.
Jest w sieci cala masa firm ktore robia w identyczny sposob wystawiajac gwarancje "sharp polska" tylko ze jak sie zadzwoni na ten numer infolinii ktory jest tam podany i mila Pani przelaczy do Pana od numerow seryjnych oakzuje sie ze "sharp polska" nie jest gwarantem ... bo tv byl sprzedany w Berlinie.
Przyznam szczerze ze sam kupilem polswiadomie taki tv, kupilbym go napewno tak czy inaczej ale wolalbym mimo wszystko miec swiadomosc co kupuje a nie sluchac bajek z ust sprzedawcy ze serwpis sharp polska itd.
Osobiscie nie bardzo rozumiem ta psychoze zwiazana z gwarancjami Sharp Polska, jaka roznica jest w serwisowaniu tv w Berlinie czy w W-wie na Jagiellonskiej ?
Tylko taka ze ten co ma gwarancje sharp polska wysyla tv do polskiego serwisu a ten co kupil z sharp europe wysyla do sprzedawcy ktory zawozi telewizor do serwisu Sharpa w Berlinie.
Panowie, CI ktorzy handluja tym towarem pewnie sa co najmniej 1 w tygodniu w Berlinie ,nie rozumiem jaki mogliby miec klopot jadac "na pusto" zabrac tv czy dwa do serwisu i przy najstepnej okazji odebrac.
Czy sadzicie ze serwis SHarpa w Berlinie jest gorszy niz ten w w-wie ?
NIE SĄDZE.
A chora sytuacja z tzw. SHarp Polska to juz odrebna bajka, w Polsce oczywiscie wszystko musi byc postawione dogory nogami, inaczej niz wszedzie dokoła.
Nie rozumiem zupelnie polityki cenowej Sharpa, dlaczego oplaca im sie te same tv taniej sprzedawac w Berlinie niz w W-wie, wystarczyloby zrownac ceny i klopoty "sharp polska" znikaja jak za dotknieciem magicznej rozdzki.
Ktos powinien sie w koncu wziac za takie chore praktyki bo to po jest po prostu chore i wydaje mi sie ze niezbyt zgodne z normami Unijnymi, czy my zyjemy na jakiejs bezludnej wyspie czy w kraju nalezacym do zjednoczonej Europy ?
Jarekm51 napisał:
Zamówiłem tv 22.08 o godz. 22.00. a o 13.00 24.08. miałem już go w domu. Gwarancja Sharp Polska na 24 miesiące,płaciłem za pobraniem, ale otworzyć tv można po wpłaceniu kurierowi. Obejrzeć oczywiście trzeba przy kurierze i radzę zwracac uwagę na potencjalne uszkodzenia transportowe- np przewrócenie się tv podczas transportu może spowodować widoczną plamę w centrum tv- ktoś już o tym pisał i o problemach z tym związanych, bo na fabryczne jest gwarancja. A procesować się z firmą transportową nie życzę nikomu.
W tym miejscu chciałbym podziękować bardzo wszystkim Forumowiczom za opinie, komentarze i rady, które są niezmiernie ważne przy takim zakupie!!!
Jeśli chodzi o buczenie, zawieszanie itp. na razie u mnie ok!Mam 2 kable HDMI- Profigold i Alphard i na obu obraz w HD żyleta, choć na Profigoldzie chyba nieco lepszy, ale czy warto zapłacić 4 razy więcej- sam nie wiem, chyba nie.
Czekam na kable ,żeby odbierać DD 5.1, zobaczymy jak to brzmi , chociaż kino domowe mam skromne, ale nie jestem szalonym audiofilem. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wszystkie rady!!!
Niech moc HD będzie z Wami!