Seria Sharp XD1E - FullHD wszystko o LC-37XD1E LC-42XD1E LC-46XD1E LC-52XD1E

Jarekm51

New member
Ramzes765 napisał:
@Jarekm51 chodzi Ci o sklep ze skapca czy MM? Bo ze skapcem to masz racje cena moze byc zanizona w stosunku do tego co jest w rzeczywistosci

Hmm pytanie do znawcow - gwarancja producenta co oznacza? Bo jesli jest to gwarancja realizowana w Sharp Polska to cena 6170 jest rewelacyjna!
Cena dotyczy sklepu ze skąpca.pl, a o gwarancji producenta było tu pisane,że jest uznawana w całej Europie , ale niekoniecznie w Sharp Polska.
Dziś kupiłem46xd1e w avpartner- testy dopiero jutro , bo dziś praca :(.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie długo ukaże się informacja Sharp Polska - o zakupach tv LCd Sharpa poza dystrybucją krajową . Możesz liczyć tylko na to , że Ci się nie zepsuje - bo euro gwarancja nie jest honorowana w Polsce. Na ile to będzie uciążliwe to już wiedzą Ci którzy pozornie zyskali 100 czy 200 zł na tańszym zakupie .
Wiele osób juz korzystało z uprzejmosci srwisu centralnego - ale tylko Ci którzy kupuja z gwarancja Polską.
Sharp uruchomi infolinie gdzie będzie można sprawdzić czy towar pochodzi z polską gwarancją.
 

jarwisz

New member
Bez reklam
ale KIKI nie powiesz chyba że nie mieszkamy w Europie
póki co jeszcze jesteśmy w Unii Europejskiej.
I założę się że przed sądem taki "delikwent" posiadający gwarancję EU /zakładam że kupił legalnie TV/ i wszelkie papiery może dochodzić swych praw i to zapewne z powodzeniem.
Inna sprawa to kiedy taka rozprawa mogłaby się odbyć /długire terminy/ i konieczność wpłaty 10% wartości przedmiotu sporu zniechęca do takiego postępowania.
W ostateczności można skarżyć Sharpa w[SIZE=-1] Strasburgu ale tu koszta przewyższają wartośc sporu wielokrotnie.

ps

witamy po urlopie
[/SIZE]
 

Ramzes765

New member
Bez reklam
@jarwisz dokladnie zgadzam sie z Toba. Cala Europa ma gwarancje europejska a My musimy miec innaczej. Przeciez jesli kupilem TV Sharpa i mam oryginalne papiery to co za roznica ktory oryginalny (oficjalny) serwis mi go ewentualnie naprawi?
Poza tym inna mozliwosc - jesli sklep ktory sprzeda TV z taka gwarancja jest pozadny to TV odsylamy do takiego sklepu a oni do wlasciwego serwisu (taki zapis powinien byc w umowie ze sklepem). Troche to pewnie czasochlonnne ale chyba jedyna mozliwosc.
Ogolnie wielki minus dla Sharp Polska
 

Mareq

New member
Zgadzam sie z przedmowca. W koncu niech SHAPR Polska sprzedaje w cenach z niemiec i nie ma tematu, ale nie, u nas w biedniejszym kraju chca wiecej - dlaczego ? No i potem robia wstrety z ta gwarancja. W koncu jesli kupilem Sharpa (niezaleznie od miejsca zakupu) to pieniadze i tak trafily do tej samej kieszeni, wiec tego typu praktyki z gwaracja sa dla mnie ponizej pasa ...
 

Patrycjusz

New member
Dziwi mnie ta polityka Sharpa, która jest nastawiona wg mnie na ochronę interesów polskich dystrybutorów, a zgadzam się z Wami co do każdego słowa, że nieuznawana europejska gwarancja w Polsce to totalne przegięcie.

pozdrawiam
 

kini0

New member
Bez reklam
A czy nie macie wrząenia że Polska jest wogóle obok Europy?- nie respektuje żadnych praw EU..... nasz rząd uważa chyba że jesteśmy narodem wybranym a wszyscy inni chcą nam tylko zaszkodzić.
Polska, Polska uber alles!;)
ps- jakoś wątpię żeby koncern SHARP wymyślił sobie to wszystko sam.... myślę że ktoś mu pomógł. A jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o....?-WłAśNIE....
 
Ostatnia edycja:

ks100

New member
Myślenie nie boli (podobno)

kini0 napisał:
A czy nie macie wrząenia że Polska jest wogóle obok Europy?- nie respektuje żadnych praw EU..... nasz rząd uważa chyba że jesteśmy narodem wybranym a wszyscy inni chcą nam tylko zaszkodzić.
Polska, Polska uber alles!;)
ps- jakoś wątpię żeby koncern SHARP wymyślił sobie to wszystko sam.... myślę że ktoś mu pomógł. A jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o....?-WłAśNIE....
Witam.
Czy mógłbyś kolego kini0 nie wciskać na tym forum propagandy politycznej? Możesz uszanować to iż korzystają z niego ludzie o różnych poglądach?
Co do wpływu Naszego Rządu na politykę handlową firmy Sharp wobec własnych klientów nie będę polemizował bo tego typu stwierdzenia zakrawają na farsę.
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

eskobar

New member
niestety panowie takie sa realia na zachodzie tv sa tansze i dlatego sharp-Polska broni sie przed ludzmi ktorzy zakupili tv w jakims tam sklepie a ten sklep sprowadza tv za granicy,wiec w tym momencie sharp -Polska nie zarabia, a wezmy pod uwage ze kazde przedstawicielstwo firm musi sie rozliczac z głowna siedziba w tym przypadku z sharp-Japan
tak przynajmniej uwazam wiec nie dziwcie sie jak wam sharp-Polska nie przyjmie tv do serwisu:hmm:


ps zawsze mozna naprawic tv u zdziska pod blokiem heheheh ktory rowniez naprawia odkurzacze:mrgreen:
 
Ostatnia edycja:

kini0

New member
Bez reklam
Kolego KS100- pewnie że bym mógł. A moja wypowiedz, chociaż zabrzmiała politycznie, nie powinna- bo co ma gwarancja do tego? Po prostu pewne rzeczy działają u nas inaczej i trudno temu zaprzeczyć.... i nie twierdziłem że rząd ma wpływ na firmę Sharp....to nie Monty Python! Tym niemniej czemu to co doskonale działa w Europie u nas jakoś nie może? -a tak generalnie to sama dyskusja na ten temat już świadczy o tym że coś jest nie tak, prawda?
Zdrowy rozsądek i obiektywizm też nie boli....
Pozdrawiam i bez urazy.
ps- kolega Escobar właśnie poparł moją teorię-"Sharp Polska nie zarabia...." A jak Francuz kupi TV w Holandii to też musi się martwić że mu nie naprawią? Daje do myślenia?
 
Ostatnia edycja:

brun

Member
no i stało się!
Kupiłem 42 xd1E, rozważałem pomiędzy rd2 i w/w modelem.
dlaczego xd1? bo ma już następce i cena jest atrakcyjna, napewno stracę mniej niż na nowości rd2. model 0704*** czyli kwiecień made in taiwan, nic nie piszczy, nie buczy, żadnych pasów, wszystko technicznie ok. przez pierwszy dzień oglądałem na antenie naziemnej, obraz był ok- myślałem że będzie gorzej. następnego dnia pobiegłem kupić "n" po podłączeniu kablem hdmi, gra jak ta lala, discovery hd jest poprostu super, inne programy w zależności od nadawców. ogólnie jestem bardzo zadowolony. dodam że pozytywne wrażenie zrobił na mnie dźwięk z tv, napewno nie jest to jakość kina domowego ale jest naprawdę zaskakująco dobrze, być może dlatego że wcześniej miałem 21" lg i niewiele słyszałem, ale ważne że mi się podoba.
Dziękuję wszystkim użytkownikom forum za cenne uwagi spostrzeżenia i porady. ogólnie forum jest bardzo dobre, szacunek dla moderatorów i kikiego (niech ci to bozia... ;)
 

tubing

New member
Sądzę, że prawda o serwisie leży gdzieś po środku. Każdy broni własnych interesów. Rozumiem irytację rodzimych dystrybutorów Sharpa, że sprzedaż towaru "z prywatnego importu" pozbawia ich marży. Ale nasi dystrybutorzy potrafą też o klienta skutecznie i pomysłowo zawalczyć. Przykładem są firmy robiące prezentację sprzętu u klienta w domu i dające na ten sprzęt rodzimą gwarancję. Coś można jeszcze zrobić dla amatora sprzętu za ponad 7k zł by mógł podjąć właściwą decyzję o modelu telewizora, jaki ma u niego zawisnąć na ścianie?! Można mu dać pewność, że za telewizor droższy o parę setek złotych otrzymuje gwarancję uprzejmego, solidnego serwisu, na który może liczyć a tym samym zapewnić mu niższy poziom adrenaliny w przypadku awarii.
Powiecie, że te 500 złotych na sztuce robi różnicę...Owszem robi. Ja zapłaciłem więcej i nie załuję. Skoro płacę 1000 zł rocznie podatku(każdy pracujęcy płaci średnio po 1k zł rocznie) za każdego rolnika w Polsce i nikt się mnie nie pyta, czy chcę, to zapłacę jeszcze 500 zł za własny spokój.

Kiki - robisz dobrą robotę
 

haze

New member
zakup

Jarekm51 jak zakupy w avpartner? sam mam zamiar kupić u nich na dniach 42xd. Interesuje mnie jaką dają gwarancję i czy można przy kurierze sprawdzić najpierw sprzęt
 

Jarekm51

New member
46xd1e

haze napisał:
Jarekm51 jak zakupy w avpartner? sam mam zamiar kupić u nich na dniach 42xd. Interesuje mnie jaką dają gwarancję i czy można przy kurierze sprawdzić najpierw sprzęt
Zamówiłem tv 22.08 o godz. 22.00. a o 13.00 24.08. miałem już go w domu. Gwarancja Sharp Polska na 24 miesiące,płaciłem za pobraniem, ale otworzyć tv można po wpłaceniu kurierowi. Obejrzeć oczywiście trzeba przy kurierze i radzę zwracac uwagę na potencjalne uszkodzenia transportowe- np przewrócenie się tv podczas transportu może spowodować widoczną plamę w centrum tv- ktoś już o tym pisał i o problemach z tym związanych, bo na fabryczne jest gwarancja. A procesować się z firmą transportową nie życzę nikomu.
W tym miejscu chciałbym podziękować bardzo wszystkim Forumowiczom za opinie, komentarze i rady, które są niezmiernie ważne przy takim zakupie!!!
Jeśli chodzi o buczenie, zawieszanie itp. na razie u mnie ok!Mam 2 kable HDMI- Profigold i Alphard i na obu obraz w HD żyleta, choć na Profigoldzie chyba nieco lepszy, ale czy warto zapłacić 4 razy więcej- sam nie wiem, chyba nie.
Czekam na kable ,żeby odbierać DD 5.1, zobaczymy jak to brzmi , chociaż kino domowe mam skromne, ale nie jestem szalonym audiofilem. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wszystkie rady!!!
Niech moc HD będzie z Wami!
 

etk-fashion

New member
AVPARTNER nie daje polskiej gwarancji !

Rozmawialem z nimi dzis, tak naprawde "od serca" zaczynajac rozmowe od slow ze wiekszosc tv oferowanych w sieci pochodzi z wlasnego importu.

Mily Pan od razu przeszedl do rzeczy i powiedzial ze tak faktycznie jest i w ich przypadku importuja TV swoim kanalem z Berlina i w razie awarii odwoza to do Berlina.

Jest w sieci cala masa firm ktore robia w identyczny sposob wystawiajac gwarancje "sharp polska" tylko ze jak sie zadzwoni na ten numer infolinii ktory jest tam podany i mila Pani przelaczy do Pana od numerow seryjnych oakzuje sie ze "sharp polska" nie jest gwarantem ... bo tv byl sprzedany w Berlinie.

Przyznam szczerze ze sam kupilem polswiadomie taki tv, kupilbym go napewno tak czy inaczej ale wolalbym mimo wszystko miec swiadomosc co kupuje a nie sluchac bajek z ust sprzedawcy ze serwpis sharp polska itd.

Osobiscie nie bardzo rozumiem ta psychoze zwiazana z gwarancjami Sharp Polska, jaka roznica jest w serwisowaniu tv w Berlinie czy w W-wie na Jagiellonskiej ?

Tylko taka ze ten co ma gwarancje sharp polska wysyla tv do polskiego serwisu a ten co kupil z sharp europe wysyla do sprzedawcy ktory zawozi telewizor do serwisu Sharpa w Berlinie.

Panowie, CI ktorzy handluja tym towarem pewnie sa co najmniej 1 w tygodniu w Berlinie ,nie rozumiem jaki mogliby miec klopot jadac "na pusto" zabrac tv czy dwa do serwisu i przy najstepnej okazji odebrac.

Czy sadzicie ze serwis SHarpa w Berlinie jest gorszy niz ten w w-wie ?

NIE SĄDZE.

A chora sytuacja z tzw. SHarp Polska to juz odrebna bajka, w Polsce oczywiscie wszystko musi byc postawione dogory nogami, inaczej niz wszedzie dokoła.

Nie rozumiem zupelnie polityki cenowej Sharpa, dlaczego oplaca im sie te same tv taniej sprzedawac w Berlinie niz w W-wie, wystarczyloby zrownac ceny i klopoty "sharp polska" znikaja jak za dotknieciem magicznej rozdzki.

Ktos powinien sie w koncu wziac za takie chore praktyki bo to po jest po prostu chore i wydaje mi sie ze niezbyt zgodne z normami Unijnymi, czy my zyjemy na jakiejs bezludnej wyspie czy w kraju nalezacym do zjednoczonej Europy ?


Jarekm51 napisał:
Zamówiłem tv 22.08 o godz. 22.00. a o 13.00 24.08. miałem już go w domu. Gwarancja Sharp Polska na 24 miesiące,płaciłem za pobraniem, ale otworzyć tv można po wpłaceniu kurierowi. Obejrzeć oczywiście trzeba przy kurierze i radzę zwracac uwagę na potencjalne uszkodzenia transportowe- np przewrócenie się tv podczas transportu może spowodować widoczną plamę w centrum tv- ktoś już o tym pisał i o problemach z tym związanych, bo na fabryczne jest gwarancja. A procesować się z firmą transportową nie życzę nikomu.
W tym miejscu chciałbym podziękować bardzo wszystkim Forumowiczom za opinie, komentarze i rady, które są niezmiernie ważne przy takim zakupie!!!
Jeśli chodzi o buczenie, zawieszanie itp. na razie u mnie ok!Mam 2 kable HDMI- Profigold i Alphard i na obu obraz w HD żyleta, choć na Profigoldzie chyba nieco lepszy, ale czy warto zapłacić 4 razy więcej- sam nie wiem, chyba nie.
Czekam na kable ,żeby odbierać DD 5.1, zobaczymy jak to brzmi , chociaż kino domowe mam skromne, ale nie jestem szalonym audiofilem. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wszystkie rady!!!
Niech moc HD będzie z Wami!
 
Ostatnia edycja:

lukinio

New member
sharp LC-46XD1E dvi-hdmi

Witam. niedlugo bede nabywal LC-46XD1E i mam pytanie o polaczenie tego lcd z pc?? czy kabel dvi -> hdmi zdaje egzamin?? bo polaczenie dsub jak czytalem nie oblsuguje 1080p?? a moze sie myle?? prosze o rade posiadaczy tych lcd. bo chodzi glownie o odtwarzanie z kompa filmow fullHd
 

jarwisz

New member
Bez reklam
lukinio napisał:
Witam. niedlugo bede nabywal LC-46XD1E i mam pytanie o polaczenie tego lcd z pc?? czy kabel dvi -> hdmi zdaje egzamin??

oj zdaje egzamin,zdaje i to wyśmienicie
dużo zależy od karty graficznej
jak masz nVidia to najwyżej stracisz po 1cm po bokach ale zachowasz największą płynność i najmniejsze obciążenie procesora

pozd
 
Do góry