Seria LA - aktualizacje softu

mateusiak22

New member
Dlaczego zakładasz że to nic nie da? Gdyby każdy pisał. Ale z drugiej strony to oni naprawdę są jacyś dziwni. Najlepiej byłoby gdyby uwolnili oprogramowanie i zajął się nim ktoś komu zależy jak nie są wstanie sami.
 

mateusiak22

New member
Korea ma wersje softu 5.05.11 z 2014-03-22 tv podobne tylko inne oznaczenia modeli. Moze i u nas w końcu zawita, albo i nie :(
ľĺśóŔĚšö/źŇÇÁĆŽżţžî:LGŔüŔÚź­şń˝şźžĹÍ
Jeżeli był by to ten sam co dla nas to poprawki w powyższym sofcie. Google translator
Kod:
Ⓐ OHTV odpowiadające

   Ⓑ poprawić rozłączenie sieci
   Ⓒ . HDD nagrywania niewielki problem podczas łączenia

   Ⓓ . Automatycznie włącza się na takich kwestiach jak:
   Ⓔ . Wprowadzonych modyfikacji negatywne

   Ⓕ . Inteligentne Fix bezużyteczne dziennika wielkimi literami odpowiadają świata
   Ⓖ . Problem Odtwarzanie DivX USB nie powinna odtwarzać napisy (system kodowania UTF - 8 )
   Ⓗ . Damyang Bamboo opóźnienie obrazu wczytywania poprawek
   Ⓘ . AVL modyfikacja
   Ⓙ . Zasilania Miracast nie rozwiązane w serii Galaxy
    - Chmura Prześlijwyboru funkcji zmodyfikowanej wsparcia ( przesyłanie Problem przycisk chmura znikają poprawiła )
    - Buk-gu , Gwangju strumień różnica sygnału jako warunek , który występuje , więc mogę go znaleźć szybko w pilocie
      przepustowość filtra pilot
    - Problemy ze zgodnością plików 3D MPO , poprawia zdjęcie
   - Klasa efektywności energetycznej 1 modyfikacja kiedykolwiek spotkać
   - Główny SU
   - Poprawa CH przy zmianie DTV gaejim
   - Poprawa następuje złamanie napisy podczas odtwarzania niektórych plików
   - Bug patch SU ( 04.00.33 )
   - UTT D / L funkcyjnymi
     - Zapis odtwarzania wideo + Miracast DC Off > Na poprawę obrazu nie- miasta
     - Miracast Okno 8.1 poprawia kompatybilność problem
    - Smart Home VK nie zbliża się zalogować problemów ( pierwsza poprawa )
     Inteligentnego domu , nie zbliża się do zalogowania wydaje VK ( drugie Improvement)
    Inteligentnego domu , nie zbliża się do zalogowania wydaje VK (3. Improvement)
    - Ważny wtórny SU ( 5.00.21 )
       Odpowiedź Odpowiedź SBS OHTV / H.264/HE-AAC (wejście RF )
   - Uważaj na drugą informację odpowiadającą ( 05.03.03 )
  - . USB Video Ultra HD Migotanie występuje w / rozrywanie poprawy generowania hałasu ( 05.03.05 )
   - Ultra HD USB ​​poprawa drżenie 3D Demo Video ( 05/03/05 )
     → SW Ultra HD , ale działa jako opcji leczenia
   - 0,2 NDTV Remote App uruchomiony hałas generowany podczas przełączania wejścia AV ( 03.09.05 )
   - 2ndTV fioletowy saekkkim Remote App Obraz wideo i stłuczenie występuje ( 03/09/05 )
   - Niektóre wideo ( przyjaciele 2 ) uszkodzony poprawić odtwarzanie wideo ( 09/03/05 )
    - H13 zniekształceń video, kiedy poprawi SKIP specyficzne dongyeosang ( 03/09/05 )
    - Dźwięk Bar i gra odłączony ulepszenia synchronizacji bezprzewodowej ( 03.11.05 )
    - Ratusz o trzy Samochód / cztery pierwotne odpowiedzi
    - Pre - nagrywanie nagrywanie audio / wideo problemu inaczej modyfikowane
 
Ostatnia edycja:

jordan87

New member
Mam prośbę do posiadaczy telewizorów z serii LA posiadający również moduł CAM z płatnej telewizji SAT o sprawdzenie pewnego problemu.



Telewizor nie radzi sobie przy użyciu modułu CAM ( mam NC+) z nagraniami zaprogramowanymi do których musi się wybudzić.

Przy takich nagraniach nagrywa się z przycinkami kilka minut i koniec. Jestem pewien że jest to problem z ładowaniem się modułu na początku.

Dlatego mam prośbę do osób posiadających LG LA( mój to dokładnie 39LA620S) i mających moduł CAM. Do tego jakiś dysk USB lub pendrive.
Spróbujcie zaprogramować nagranie za kilkanaście minut (kanał kodowany SAT). Wyłączcie TV i dajcie mu się wybudzić z automatu do nagrania.

Napiszcie czy nagranie jest całe i bez przerywania. Czasami ale zdecydowanie w mniejszości nagra się właściwie.

Już dostałem potwierdzenie od posiadacza LA660S i modułu z Cyfry+ że u niego problem również występuje.

Jeśli macie ten sam problem zgłoście go proszę do Supportu LG bo podobno jeszcze kilka dni temu byłem jedyną osobą zgłaszającą takie problemy.

Dzięki
 

SNU_Support

New member
Witam.
Przez ustawienia "Włochy" możesz uaktualnić do wersji 23.4.43
Którzy postawił sobie mówi bardzo dobra firmware, wszystko działa, w tym również i online filmy. Ja sam nie testowałem.
Możesz testować. Downgrade dostępny dla wszystkich
 

mateusiak22

New member
Zainstalowałem wersję z "Włoch" Wszystko jest ok. Wersja to 04.23.43.
Pierwsze spostrzeżenie jakby działał szybciej smart. Wszystkie aplikacje się uruchamiają, co do ich sprawności się nie wypowiem nie testowałem. nowość którą zauważyłem to menu "dokumentacja prawna" Wszystko na zdjęciach. TV 32LN575s





no risk, no fun :)
 

Mario82

New member
A działają napisy po DLNA? :) kiedyś przez długi czas działały i bez problemu tak oglądałem video z telefonu za pomocą Smart Share. W pewnym momencie ileś aktualizacji wstecz, działać przestało.... Do LG pisałem, ponoć przekazali do działu technicznego...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
 

mateusiak22

New member
A działają napisy po DLNA? :) kiedyś przez długi czas działały i bez problemu tak oglądałem video z telefonu za pomocą Smart Share. W pewnym momencie ileś aktualizacji wstecz, działać przestało.... Do LG pisałem, ponoć przekazali do działu technicznego...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
sprawdzę z programem smartshare pc.
Na razie nie mogę go pobrać. Przez windows media player nie ma napisów. Spróbuję ponownie później
 
Ostatnia edycja:

Mario82

New member
Właśnie z komputera działa cały czas dobrze, tylko z telefonu i z dysków sieciowych przestało :-\

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
 

jordan87

New member
Witam.
Przez ustawienia "Włochy" możesz uaktualnić do wersji 23.4.43
Którzy postawił sobie mówi bardzo dobra firmware, wszystko działa, w tym również i online filmy. Ja sam nie testowałem.
Możesz testować. Downgrade dostępny dla wszystkich

Dla LA620S też jest dostępna nowsze wersja włoska?

Nie widzę takowej lg.com/it/supporto-prodotto/lg-42LA620S

Jak zrobić downgrade bo normalnie jest on blokowany.

Dzięki
 

jordan87

New member
I can't find new version on italian LG site lg.com/it/supporto-prodotto/lg-42LA620S

Is somwhere new version for LA620S
Last version for this model is 04.22.11 on polish site and 04.22.07 on italian.
 

jordan87

New member
Dziękuję za instrukcję, udało mi się zaktualizować do wersji 04.23.43.
Jednak wydaje mi się że problem z nagrywaniem pozostał. Sprawdzę to dokładnie nocą.

Zawsze wersja dla włoch pojawia się pierwsza?

Thank You for your instruction. Now i have Version 04.23.43
It looks problem (with recording programmed timer with CAM module) still exist but I will check this deeply at night.

Always version for Italy is first?
 

PiotrJakub

New member
Mam prośbę do posiadaczy telewizorów z serii LA posiadający również moduł CAM z płatnej telewizji SAT o sprawdzenie pewnego problemu.



Telewizor nie radzi sobie przy użyciu modułu CAM ( mam NC+) z nagraniami zaprogramowanymi do których musi się wybudzić.

Przy takich nagraniach nagrywa się z przycinkami kilka minut i koniec. Jestem pewien że jest to problem z ładowaniem się modułu na początku.

Dlatego mam prośbę do osób posiadających LG LA( mój to dokładnie 39LA620S) i mających moduł CAM. Do tego jakiś dysk USB lub pendrive.
Spróbujcie zaprogramować nagranie za kilkanaście minut (kanał kodowany SAT). Wyłączcie TV i dajcie mu się wybudzić z automatu do nagrania.

Napiszcie czy nagranie jest całe i bez przerywania. Czasami ale zdecydowanie w mniejszości nagra się właściwie.

Już dostałem potwierdzenie od posiadacza LA660S i modułu z Cyfry+ że u niego problem również występuje.

Jeśli macie ten sam problem zgłoście go proszę do Supportu LG bo podobno jeszcze kilka dni temu byłem jedyną osobą zgłaszającą takie problemy.

Dzięki

U mnie to samo - z modulem nc+ nic sie nie nagrywa. Zeby to obejsc zostawiam tv wlaczony z wygaszonym ekranem. Zglaszalem to do supportu w grudniu/styczniu, przyjeli i niby przekazali do deweloperow... ale na razie w 4.22.53 bez efektu.
 

jordan87

New member
Czyli jesteś juz trzecią osobą z tym problemem.

Jesli posiadasz jakiś nr zgłoszenia z supportu będę wdzięczny za podanie. Napiszę do nich ponownie dodając informację o twoim zgłoszeniu i jeszcze trzeciej osoby.

Ty możesz też do nich znów napisać na czacie supportu lub przedzwonić. Może w końcu ruszą d...

A ty skąd masz wersje 4.22.53?
 

PiotrJakub

New member
A działają napisy po DLNA? :) kiedyś przez długi czas działały i bez problemu tak oglądałem video z telefonu za pomocą Smart Share. W pewnym momencie ileś aktualizacji wstecz, działać przestało.... Do LG pisałem, ponoć przekazali do działu technicznego...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Zeby zawsze miec napisy po dlna wmuksowuję napisy.srt w plik.mkv i po problemie. Trwa to kilka minut (dla filmu hd), sciezka wideo i audio zostaja bez zmian.
 

PiotrJakub

New member
Czyli jesteś juz trzecią osobą z tym problemem.

Jesli posiadasz jakiś nr zgłoszenia z supportu będę wdzięczny za podanie. Napiszę do nich ponownie dodając informację o twoim zgłoszeniu i jeszcze trzeciej osoby.

Ty możesz też do nich znów napisać na czacie supportu lub przedzwonić. Może w końcu ruszą d...

A ty skąd masz wersje 4.22.53?

Pobiera ją tak samo jak wloską, tylko trzeba ustawic kraj uslug na uk.

Sprawdzilem zgłoszenie - napisałem wtedy do dzialu obsługi klienta - poniżej przyjęcie zgłoszenia:

Szanowny Panie,


dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Bardzo nam przykro, że produkt naszej marki stał się powodem niedogodnej dla Pana sytuacji.
Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu naszej firmy, gdzie zostanie rozpatrzona.
Postaramy się wyjaśnić sprawe i wziąć ją po uwage przy najbliższej aktualizacji.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt.


Z poważaniem,
LG Electronics Polska


-----------Dane Klienta-----------------------
Imię i nazwisko : Piotr xxxxxxxxx
Ulica :
Miejscowość :
Województwo :
Kod pocztowy :
Telefon : xxxxxxxxx
Kraj : Poland
E-mail : xxxxxxxxx

-----------Wiadomość Klienta------------
Data otrzymania : 11/01/2014 10:24 57
Rodzaj zapytania : Obsługa klienta
Grupa produktu/Nazwa modelu. : LCD TV (33" powyżej)/47LN575S

TV z modułem cam nc+ mix, dysk 300GB, firmware 04.22.11.
Nagrywanie audycji funkcją PVR z kanałów kodowanych nie działa poprawnie:
1. Jak ręcznie uruchomię / zatrzymam nagrywanie jest OK.
2. Jak nagrywanie jest zaprogramowane z EPG i zaczyna się gdy włączony jest TV to jest OK.
3. Jak nagranie jest zaprogramowane z EPG a telewizor jest wyłączony, to nagranie nie udaje się. Plik ma długość 0:00. Tuner i dysk są wł/wył. o wyznaczonych porach, ale nagrania brak.
4. Jak nagranie jest zaprogramowane z EPG i zaczyna się gdy TV jest wyłączony a następnie TV zostanie włączony to nagrany program zaczyna się w momencie włączenia telewizora. Na ekranie pojawia się komunikat inicjalizacji modułu cam nc+ - czyli do tego momentu moduł pozostawał nieaktywny i nagranie nie mogło się udać.
Proszę więc o poprawienie firmware odbiornika tak, by inicjalizował moduł ci+ cam także przy zaprogramowanych nagraniach a nie tylko gdy włączony jest cały TV.


-------------------------------------------------

Proszę kliknąć tutaj, jeżeli mają Państwo więcej pytań
 
Ostatnia edycja:

jordan87

New member
Jeśli będziesz do nich ponownie pisał możesz im podać mojego emaila jako potwierdzenie identycznego przypadku. Do emaila jest przypisane moje zgłoszenie.

jordan987@o2.pl

Czyli już wiemy że problem dotyczny na pewno:
47LN575S
55LA660S
i mojego 39LA620S

Czyżby cała seria LN i LA miała ten błąd?
 
Do góry