Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

kuczu

New member
Zrobiłem konto. Zobacze jak będzie. Dzięki.
Myślę jeszcze ze może mam za słabe wifi. Słyszałem, że ten Tv potrzebuje naprawdę dobrego sygnalu ( mam neta 30 mbit vectra). Chociaż nie wiem czy by takie cuda się zdażały tylko przez to. Wifi analyzer pokazuje 60 koło tv.
 

Piotrek12

New member
No więc był we wtorek pan z serwisu Samsunga. Wymienił płytę główną (2gi raz) i moduł wifi. Wszystko pięknie. A wczoraj wieczorem.....aktualizacja Smarta do wersji 4.6021-5.0. Podejrzewam, że zabawa w codzienne aktualizację będzie trwała nadal. Nie wiem już co robić. Chyba zbyt wiele osób nie ma tego problemu.

Nie, ja na przykład nie mam tego problemu. Mam zainstalowany najnowszy soft 2004. A próbowałeś może założyć nowe konto Samsung?

ja również mam zainstalowany najnowszy soft 2004 i nie mam tego problemu a Smart Hub jest w wersji 4.6151-5.0 :evil:
 

kuczu

New member
ja również mam zainstalowany najnowszy soft 2004 i nie mam tego problemu a Smart Hub jest w wersji 4.6151-5.0 :evil:

Jestem winien "aktualizację" wszystkim, którzy próbowali pomóc oraz zainteresowanym.
Od trzech dni nie ma update-ów. Co zrobiłem (jednocześnie):
- za sugestią technika z samsunga przestawiłem ruter bliżej TV (jakieś 80 cm :)
- założyłem konto samsung
- wpisałem DNS z palaca do TV taki sam jak nr DNS w ustawieniach rutera (przy czym nie mam żadnej pewności czy miało to jakikolwiek sens)
- była zmiana na gwarancji płyty głownej (po gwarancji aktualizacja zrobiła się 2 razy)
- zmieniłem kanał wifi na "lepszy" wg wffi analyzera

Nie zapeszam, ale narazie jest dobrze.
 

zzabek

Member
Jestem winien "aktualizację" wszystkim, którzy próbowali pomóc oraz zainteresowanym.
Od trzech dni nie ma update-ów. Co zrobiłem (jednocześnie):
- za sugestią technika z samsunga przestawiłem ruter bliżej TV (jakieś 80 cm :)
- założyłem konto samsung
- wpisałem DNS z palaca do TV taki sam jak nr DNS w ustawieniach rutera (przy czym nie mam żadnej pewności czy miało to jakikolwiek sens)
- była zmiana na gwarancji płyty głownej (po gwarancji aktualizacja zrobiła się 2 razy)
- zmieniłem kanał wifi na "lepszy" wg wffi analyzera

Nie zapeszam, ale narazie jest dobrze.
Kolego poco tak kombinujesz i nie połączysz TV z ruterem za pomocą kabla...jest to najlepszy z możliwych sposobów.
 

itepe

Klub HDTV.com.pl
VIP
...aktualizacja Smarta do wersji 4.6021-5.0. Podejrzewam, że zabawa w codzienne aktualizację będzie trwała nadal. Nie wiem już co robić. Chyba zbyt wiele osób nie ma tego problemu.
U mnie to samo. Po aktualizacji na 2004 właściwie nie mogę korzystać z aplikacji internetowych. Aktualizuje się nawet 4 razy dziennie (!) ale wersja zostaje ta sama. Wifi właściwie przestało działać, praktycznie się nie łączy z siecią, a wg wsparcia mam za daleko router. No fakt, wraz z nowym softem zaktualizowała mi się konstrukcja mieszkania oraz oddalił router do sąsiada chyba i teraz 3m do routera z 3-ma antenami to za mało (full zasięg wg poziomu sygnału). Serdecznie dziękuję za wsparcie i za taki produkt. Przykro mi to mówić, ale kolejnego Samsunga u mnie nie będzie. Kupiłem go właśnie dla "smart", ale to co najwyżej dobry TV z HD 3D, nic więcej.
Żeby nie powiedzieć, że nie próbowałem wszystkiego - przywracałem ustawienia fabryczne oraz robiłem restarty przez wyciągnięcie wtyczki (chociaż jaki to ma sens, skoro tv ma dwa niezależne zasilacze?). I nic, żadnej poprawy. Z euforii przeszedłem w zachwyt, potem w zadowolenie, następnie pojawiła się złość, ze coś przestaje działać, potem irytacja. Obecnie, po 1,5 roku użytkowania jestem na etapie pełnej bezradności i ogromnego rozczarowania.
Porzuciłem już Samsunga w samrtfonie (seria Galaxy S), dla TV też się ten czas zbliża. Aha - kino domowe serii "D" po przebiegu ok. 50 płyt i 3 latach użytkowania też szwankuje, mechanizm podawania płyty wg serwisu w Łodzi "zużył się"...

Cóż, muszę cierpliwie poczekać, może jednak wyjdzie soft, który spowoduje, że wszystkie funkcje będą działać. niczego więcej nie oczekuję.
 

zzabek

Member
U mnie to samo. Po aktualizacji na 2004 właściwie nie mogę korzystać z aplikacji internetowych. Aktualizuje się nawet 4 razy dziennie (!) ale wersja zostaje ta sama. Wifi właściwie przestało działać, praktycznie się nie łączy z siecią, a wg wsparcia mam za daleko router. No fakt, wraz z nowym softem zaktualizowała mi się konstrukcja mieszkania oraz oddalił router do sąsiada chyba i teraz 3m do routera z 3-ma antenami to za mało (full zasięg wg poziomu sygnału). Serdecznie dziękuję za wsparcie i za taki produkt. Przykro mi to mówić, ale kolejnego Samsunga u mnie nie będzie. Kupiłem go właśnie dla "smart", ale to co najwyżej dobry TV z HD 3D, nic więcej.
Żeby nie powiedzieć, że nie próbowałem wszystkiego - przywracałem ustawienia fabryczne oraz robiłem restarty przez wyciągnięcie wtyczki (chociaż jaki to ma sens, skoro tv ma dwniezależne zasilacze?). I nic, żadnej poprawy. Z euforii przeszedłem w zachwyt, potem w zadowolenie, następnie pojawiła się złość, ze coś przestaje działać, potem irytacja. Obecnie, po 1,5 roku użytkowania jestem na etapie pełnej bezradności i ogromnego rozczarowania.
Porzuciłem już Samsunga w samrtfonie (seria Galaxy S), dla TV też się ten czas zbliża. Aha - kino domowe serii "D" po przebiegu ok. 50 płyt i 3 latach użytkowania też szwankuje, mechanizm podawania płyty wg serwisu w Łodzi "zużył się"...

Cóż, muszę cierpliwie poczekać, może jednak wyjdzie soft, który spowoduje, że wszystkie funkcje będą działać. niczego więcej nie oczekuję.
Rada...wykonaj kabel [małe pieniądze] i połącz na próbę TV z routerem sąsiada [warunek minimum 6mb/s] i wtedy wydasz opinie.
 

choke

New member
Rada...wykonaj kabel [małe pieniądze] i połącz na próbę TV z routerem sąsiada [warunek minimum 6mb/s] i wtedy wydasz opinie.

I co ma to mu niby dać, ja mam ten sam problem net z UPC 30 MB/s router 1 m od TV Srajsunga. Neta jak nie bylo po WI-Fi tak nie ma, jedynie po kablu działa. Próbowałem 2 routerów, a nawet udostępniania przez tele z androidem.
 

zzabek

Member
I co ma to mu niby dać, ja mam ten sam problem net z UPC 30 MB/s router 1 m od TV Srajsunga. Neta jak nie bylo po WI-Fi tak nie ma, jedynie po kablu działa. Próbowałem 2 routerów, a nawet udostępniania przez tele z androidem.
Może siadła karta sieciowa WIFI w TV? [ja u siebie wymieniałem]
 
Ostatnia edycja:

itepe

Klub HDTV.com.pl
VIP
Proszę Państwa,
dobrze, że co do laptopów takich sytuacji nie ma, ponieważ odpowiedź w stylu podłącz kabel jest co najmniej nie na miejscu. Po to TV ma WiFI aby działało stabilnie a nie jak chce czy po kablu! Poza tym, zbieg okoliczności też były dziwny - wymiana softu i pad karty sieciowej (wykluczam - czasami się łączy i w managerze sieci widać pełny zasięg). A jeśli na kablu zadziała (sprawdzę po południu), to znaczy, ze soft w tv nie radzi sobie dobrze z obsługą WiFi a top poważny bug.
 

Za_q

New member
Może używa ktoś z Was karty pamięci do nagrywania w tym modelu?
Przed aktualizacją można było nagrywać bez problemu na Sandiska Ultra 64GB (czytnik adata usb 2.0), a teraz Tv krzyczy że karta za wolna.
Z ciekawości sprawdziłem też na dwóch innych kartach class 10 - to samo.
 

itepe

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czołem!
Z ciekawości sprawdziłem, u mnie na żadna kartę nie udało mi się nic nagrać - każda za wolna, nawet te najszybsze z aparatu ;P
Co do połączenia kablowego z internetem, działa, a jakże, ale nie to mnie najbardziej irytuje a działanie samego smarthuba. To, że po wciśnięciu przycisku na pilocie czekam od 2 do 30 sekund to dramat. Czasami wcale się odpala, ale wtedy dostaję info, zę się aktualizuje. Na chwile obecna status mam taki, że praktycznie nie da się w moim TV (po restarcie fabrycznym) używać multimediów innych niż moduł CAM...
 

dareka

New member
Mam pytanie - jak działa u Was widget 3D na najnowszym sofcie? Czy też co 1, 2 minuty macie buforowanie filmów, co praktycznie uniemożliwia oglądanie?
 

wamnook

New member
U mnie chodzi normalnie, może z netem coś masz lub Wifi, podłącz pod kabel LAN TV i sprawdź.

Czy ma ktoś kablówkę z UPC na module CI+? Znajduje wam cyfrowe kanały? Mi nie znajduje żadnego cyfrowego a jak dam szukanie cyfrowe i analogowe to po wyszukaniu wywala mi że znalazł 204 analogowych i w nich się zawierają właśnie te cyfrowe ale też nie są to wszystkie tylko jakaś kaszana. Parametry wpisuję takie jak operator podał, dodam że w drugim TV 48H6700 znajduje wszystko ok.
 

piotrkro

New member
U mnie chodzi normalnie, może z netem coś masz lub Wifi, podłącz pod kabel LAN TV i sprawdź.

Czy ma ktoś kablówkę z UPC na module CI+? Znajduje wam cyfrowe kanały? Mi nie znajduje żadnego cyfrowego a jak dam szukanie cyfrowe i analogowe to po wyszukaniu wywala mi że znalazł 204 analogowych i w nich się zawierają właśnie te cyfrowe ale też nie są to wszystkie tylko jakaś kaszana. Parametry wpisuję takie jak operator podał, dodam że w drugim TV 48H6700 znajduje wszystko ok.

Próbowałeś szukanie cyfrowe ale tryb: Pełne?
 

dareka

New member
U mnie chodzi normalnie, może z netem coś masz lub Wifi, podłącz pod kabel LAN TV i sprawdź.
UPC - modemorouter Ubee - net kablem - 60 Mb/s - lepiej nie idzie podłączyć. Dziwne, dziś po włączeniu, aktualizacja smarta (normalne) ale wszystko odpaliło bez problemów, brak tego nieszczęsnego buforowania. Mam nadzieję że będzie już ok.
 

wamnook

New member
Próbowałeś szukanie cyfrowe ale tryb: Pełne?

Zrobiłem "Pełne" szukanie, to faktycznie znalazł 289 kanałów cyfrowych i 19 radiowych ale też wszystkich nie było, H6700 mi ładnie wyszukuje i widzi w szukaniu że sieć to UPC, ES6800 nie rozpoznaje UPC. Zrobilem transfer kanałów na USB z H6700 i wrzuciłem na ES6800 i hulają, tylko w ES6800 nie ma polskich znaków. Trzeba się pewnie bardziej pobawić aby ES wyszukał kanały jak należy albo jest niekompatybilny z tym operatorem...
 
Do góry