Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

tdx

New member
Bez reklam
jeśli nie masz go w zakładce inne aplikacje, jak nie to reset smart huba jak nie to całkowity reset TV z poziomu menu serwisowego...

Bardzo często tego typu problemy są gdy podczas 1 konfigurowania TV nie konfiguruje się połączenia internetowego i wyraziło się wszystkich wymaganych zgód
 

MMAC

New member
Od ponad miesiąca TVN nie może sobie poradzić z playere - niestety wielu nie ma do niego dostępu. Jak by było tego mało, uprzedzam pytania tych którzy mają problem z Social TV - po wczorajszej aktualizacji niestety padł. Samsung zna problem i już zgłosił swoim inżynierom, lecz kiedy będzie naprawiony, nikt nie wie. Nie można zalogować się do Facebooka oraz Twittera - ani przez social, ani przez przeglądarkę. Jeżeli u Was pojawił się ten problem, musicie czekać na aktualizację widgetów.

U mnie Player zaczął działać, natchnęła mnie panienka z Biura Obsługi Klienta TVN Onlineplayer.pl, pytając czy jestem zalogowany na telewizorze do Playera. Wylogowałem się (jest taki kwadracik wyloguj ), następnie z PC zmieniłem hasło do konta na Player.pl, w telewizorze zalogowałem się na nowe hasło (trzeba wcisnąć ulubione i się zalogować) i zaczęło działać. :bober:
 

dareka

New member
~MMAC - dzięki za poradę. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu na razie działa i miejmy nadzieję że tak pozostanie. A ja tyle czasu czekam na odpowiedź "inżynierów" samsunga i nie mogę doczekać się konkretnej odpowiedzi. Ale Social TV dalej u mnie nie działa - nie mogę zalogować się na facebooku i twitterze - "nie nawiązano połączenia z serwerem".
 

roger77

New member
Witam.
"Znalazłem" na you tube teledysk w formacie .mkv ale z kodekiem VP9 1080p i nie działa-bleeeee.
Czy jeszcze w naszym tv można będzie jakoś dograc brakujące kodeki, czy już samsung nas olał i wg. nich teraz trzeba sobie wymienić tv żeby obejrzeć teledysk na tego typu portalach?
 

mare37

Banned
OLAĆ Samsunga. Ja już nie kupi tv samsunga. Co wrzuce jakiś materiał z kamery to mam migotanie na ekranie. Musiałbym ostrość zjechać do zera to wtedy by coś dało. Żenada. Teraz tylko ips od LG. A jak czytam o tym nowym sofcie 2000.2 to mi się odechciało aktualizacji.
 

kecyrf

Member
historia na youtubie

ostatnim czasy jak wejdę w historię w youtubie to mam tylko 3 ostatnie filmiki, kiedyś było tego było dziesiątki ale ostatnio są zawsze tylko 3 filmiki. idzie to jakoś zmienić?
 

choke

New member
Ja ciągle mam problem z podłączeniem internetu przez Wi-Fi próbowałem na 2 routerach + udostępniając internet przez telefon z androidem. Sieci wyszukuje ale nie łączy się. Macie może jakieś pomysły, resety z service menu nic nie dały ?
 

kuczu

New member
U mnie dzis aktualizacja Smarta do wersji 4.6021, czyli starszej. Wieczorem pewnie sie zaktualizuje do najnowszej. I tak codziennie. Zadzwonie tym razem z reklamacją. Ktoś rozwiązał ten problem? Soft mam najnowszy.
 

valdi80

New member
A u mnie był pracownik serwisu w sprawie reklamowanego cloudingu i powiedział, że to cecha produktu. Że wszystkie ledy z podświetleniem krawędziowym tak mają i wymiana matrycy nic nie da, będzie to samo. Czy miał rację ? Ponadto reklamowałem też pojawiające się pionowe pasy przy przesuwającym się w poziomie obrazie o jednolitym jasnym tle. Również "cecha produktu". Ehh, czy jest sens walczyć czy raczej nie, bo faktycznie ma rację ?
 

pawko89

New member
A u mnie był pracownik serwisu w sprawie reklamowanego cloudingu i powiedział, że to cecha produktu. Że wszystkie ledy z podświetleniem krawędziowym tak mają i wymiana matrycy nic nie da, będzie to samo. Czy miał rację ? Ponadto reklamowałem też pojawiające się pionowe pasy przy przesuwającym się w poziomie obrazie o jednolitym jasnym tle. Również "cecha produktu". Ehh, czy jest sens walczyć czy raczej nie, bo faktycznie ma rację ?

Sam clouding niestety nie jest brany pod uwagę jeśli chodzi o reklamacje. Natomiast jeśli chodzi o te pionowe pasy czyli tzw. vertical banding to u mnie jak najbardziej serwisant uznał to za usterkę, która była podstawą do reklamacji i tym samym wymienił mi matrycę. Tylko w moim przypadku były też jasne plamki w okolicach ramki. Ale niestety nic to nie da, ja mam już trzecią matrycę i za każdym razem problem pojawiał się po 2, 3 miesiącach użytkowania matrycy. Gwarancja minęła a vertical i jasne plamki mam dalej :)
 
Ostatnia edycja:

kuczu

New member
No więc był we wtorek pan z serwisu Samsunga. Wymienił płytę główną (2gi raz) i moduł wifi. Wszystko pięknie. A wczoraj wieczorem.....aktualizacja Smarta do wersji 4.6021-5.0. Podejrzewam, że zabawa w codzienne aktualizację będzie trwała nadal. Nie wiem już co robić. Chyba zbyt wiele osób nie ma tego problemu.
 

pawko89

New member
No więc był we wtorek pan z serwisu Samsunga. Wymienił płytę główną (2gi raz) i moduł wifi. Wszystko pięknie. A wczoraj wieczorem.....aktualizacja Smarta do wersji 4.6021-5.0. Podejrzewam, że zabawa w codzienne aktualizację będzie trwała nadal. Nie wiem już co robić. Chyba zbyt wiele osób nie ma tego problemu.

Nie, ja na przykład nie mam tego problemu. Mam zainstalowany najnowszy soft 2004. A próbowałeś może założyć nowe konto Samsung?
 
Do góry