Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

valdi80

New member
U mnie też nie chciało się załączyć kiedy wybierałem tak jak wcześniej. Teraz muszę po wybraniu materiału przejść dalej strzałką w dół na pilocie, pojawi się opis szczegółowy materiału i tam jest pole wyboru "odtwórz". I materiał się ładuje ;)

Działa wam aplikacja tvn palyer? Na moim tv włączę aplikację ale już materiału, który wybrałem nie włączę.
 

dareka

New member
U mnie też nie chciało się załączyć kiedy wybierałem tak jak wcześniej. Teraz muszę po wybraniu materiału przejść dalej strzałką w dół na pilocie, pojawi się opis szczegółowy materiału i tam jest pole wyboru "odtwórz". I materiał się ładuje ;)
Po rozmowie z konsultantem okazuje się, że niektóre tv nie przyjęły poprawnie aktualizacji. U mnie też niestety nie działa. Można przywrócić ustawienia fabryczne, lub po przez konsultanta dokonać zdalnego resetu. Swoją drogą to dziwne że na jednych tv działa a na innych nie. U mnie niestety nie działa ani strzałka w dół ani "odtwórz" player się zawiesza - z resetu wolał bym nie korzystać, bo ustawianie od nowa to zabawa, której trzeba poświęcić trochę czasu. Także na razie d...a.
 

dareka

New member
Wieczorem zresetowałem Smart Hub i tvn player działał jak należy. Działał, bo dziś po włączeniu już nie działa. Pytanie wina widgetu czy oprogramowania tv? Jak na razie coraz więcej rzeczy wypada, boję się że jeszcze z rok i smart hub w starszych modelach pozostanie bezużytecznym bajerem. Szkoda że fachowcy samsunga je odpuszczają.
 

LPS86

New member
Ostatnio zgłosiłem swój tv po raz CZWARTY do naprawy gwarancyjnej. Na matrycy pojawiły się świecące jasne plamy widoczne szczególnie na jaśniejszych barwach. Strasznie to wygląda np. podczas oglądania meczu. Sądziłem, że miałem już każdą z możliwych usterek przy tym tv...okazuje się, że jednak nie;) Gość od naprawy przyjechał, porobił zdjęcia usterki i powiedział, że się odezwie. Czekam już ponad miesiąc, piszę do niego mejle to odpisuje tylko, że "czeka na odpowiedź od samsunga". U was też tyle to trwało? Czas oczekiwania przy poprzednich naprawach zajmował im góra tydzień, a teraz takie coś. Gwarancja kończy mi się w październiku i czasu coraz mniej:/
 

iman

New member
Pilnuj tej matrycy w czasie gwarancji. U mnie po 2 latach i 4 miesiącach pada matryca !! przy normalnym domowym użytkowaniu 4,5 godzin dziennie. Samsung stwierdza że im przykro. Kontakt z serwisem i koszt wymiany około 3500 Pln brutto- super- kupiłem go na raty 36 tak ze jeszcze będę płacił przez 8 miesiący a tv nie ma. Dlatego uważaj żebyś też nie przeżył przykrych chwil.

pozdrawiam
 

DonAndress

New member
Przydałyby się jakieś statystyki "padalności" matryc u Samsunga.
U mnie co prawda nic się na razie nie dzieje, ale zaczynam się bać...


--
TapaTalked from my i9100
 

ikar1975

Active member
Bez reklam
Ostatnio zgłosiłem swój tv po raz CZWARTY do naprawy gwarancyjnej. Na matrycy pojawiły się świecące jasne plamy widoczne szczególnie na jaśniejszych barwach. Strasznie to wygląda np. podczas oglądania meczu. Sądziłem, że miałem już każdą z możliwych usterek przy tym tv...okazuje się, że jednak nie;) Gość od naprawy przyjechał, porobił zdjęcia usterki i powiedział, że się odezwie. Czekam już ponad miesiąc, piszę do niego mejle to odpisuje tylko, że "czeka na odpowiedź od samsunga". U was też tyle to trwało? Czas oczekiwania przy poprzednich naprawach zajmował im góra tydzień, a teraz takie coś. Gwarancja kończy mi się w październiku i czasu coraz mniej:/
U mnie panowie wymienili w trakcie gwarancji 2 razy matryce z powodu jasnych plamek ostatnia naprawa była kilka dni przed upływem gwarancji miało to miejsce w lipcu , mamy wrzesien i plamki powracaja to syf te matryce Co robic. W trakcie gw. nie potrafili sobie poradzic z tym problemem na koniec gw. wstawili mi matryce ktora ma po 2 mies. ta sama przypadłosc co poprzednie, jest jakis paragraf na takie sprawy.JAKIES SUGESTIE PANOWIE?
 

sasukepl

New member
U mnie panowie wymienili w trakcie gwarancji 2 razy matryce z powodu jasnych plamek ostatnia naprawa była kilka dni przed upływem gwarancji miało to miejsce w lipcu , mamy wrzesien i plamki powracaja to syf te matryce Co robic. W trakcie gw. nie potrafili sobie poradzic z tym problemem na koniec gw. wstawili mi matryce ktora ma po 2 mies. ta sama przypadłosc co poprzednie, jest jakis paragraf na takie sprawy.JAKIES SUGESTIE PANOWIE?

jzeli usterka pojawia sie mozesz zadac wymiany sprzetu na nowy lub zwrotu kasy.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

xnoz

New member
Wieczorem zresetowałem Smart Hub i tvn player działał jak należy. Działał, bo dziś po włączeniu już nie działa. Pytanie wina widgetu czy oprogramowania tv? Jak na razie coraz więcej rzeczy wypada, boję się że jeszcze z rok i smart hub w starszych modelach pozostanie bezużytecznym bajerem. Szkoda że fachowcy samsunga je odpuszczają.


Pisałem do suportu TVN w tej sprawie, przekazali problem do działu technicznego i cisza.
Sprawa wygląda tak, że player się odpala, ale próba odpalenia jakiegokolwiek materiału kończy się zwiechą playera. Pomaga tylko wyjście "returnem" z aplikacji.

Piszcie do TVNU nie ruszą zady i coś z tym zrobią. Im więcej zgłoszeń tym większa szansa na usunięcie problemu.

kontakt.player@tvn.pl
 

turboni

New member
No właśnie u mnie działa bez żadnego problemu, a oglądam codziennie coś na nim. Telewizor z ostatnim softem wgranym.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka
 

GSG-9

New member
Witam.
Mam zamiar kupić słuchawki bezprzewodowe do tego telewizora.Ale chcę to zrobić tak żeby za każdym razem nie wpinać bazy w gniazdo od słuchawek.Słuchawek jeszcze nie mam ale kombinuję jak to zrobić.Mam przejsciówkę dołączoną do telewizora kupiłem euro scart 3x rca cinch
Dalej mam kabel z cinchem podłączony do "beczki" a tak dalej do słuchawek ale na razie zwykłych na kablu no i nie działa dzwięku nie ma.Ale mam dekoder z polsatu i z niego dzwięk mam jak podłączę pod niego gniazdo scart z tymi kablami.Ale dekoder mam podłączony do telewizora za pomocą kabla HDMI doczytałem,że przy takim podłączeniu nie wydobędę dzwięku poprzez scart z telewizora.Czy jest inny sposób podłączenia słuchawek bezprzewodowych aby za każdym razem nie wpinać bazy w gniazdo słuchawkowe? I czy będą działały może na nim słuchawki bluetooth może to jest rozwiązanie?
 

pawko89

New member
Witam, mam takie pytanie odnosnie telewizora ES6900. Otóż mój znajomy wszedł do menu serwisowego, niby twierdzi ze nic tam nie zmienial. Ale zeby wyjsc z tego menu serwisowego, wylaczyl tv. Wtedy tez zgasla dioda czuwania i telewizor jest teraz w stanie smierci klinicznej... ktos sie orientuje co mozna teraz zrobic? Czy istnieje jakis sposob na zresetowanie ustawien tv? Z gory dzieki za odpowiedzi...
 

dareka

New member
Witam, mam takie pytanie odnosnie telewizora ES6900. Otóż mój znajomy wszedł do menu serwisowego, niby twierdzi ze nic tam nie zmienial. Ale zeby wyjsc z tego menu serwisowego, wylaczyl tv. Wtedy tez zgasla dioda czuwania i telewizor jest teraz w stanie smierci klinicznej... ktos sie orientuje co mozna teraz zrobic? Czy istnieje jakis sposob na zresetowanie ustawien tv? Z gory dzieki za odpowiedzi...
Zobacz to, może pomoże: Samsung le 40 a 551nie startuje po wejściu do menu serwisowego
 

dareka

New member
Od ponad miesiąca TVN nie może sobie poradzić z playere - niestety wielu nie ma do niego dostępu. Jak by było tego mało, uprzedzam pytania tych którzy mają problem z Social TV - po wczorajszej aktualizacji niestety padł. Samsung zna problem i już zgłosił swoim inżynierom, lecz kiedy będzie naprawiony, nikt nie wie. Nie można zalogować się do Facebooka oraz Twittera - ani przez social, ani przez przeglądarkę. Jeżeli u Was pojawił się ten problem, musicie czekać na aktualizację widgetów.
 
Do góry