Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

jeln

New member
Mam pytanie czy da się odbierać dźwięk przez słuchawki Bluetooth na modelach z roku 2012, czy jest o tylko do okularów?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

jeln

New member
@Up
A dokładnie o ci z tym chodzi? Muszę mieć głośniki Samsunga obsługujące Bt, czy mogę kupić jakieś słuchawki Bt i będą działały, bo o coś takiego mi chodzi.
 

MMAC

New member
Ja u siebie zaobserwowałem identyczny problem. Po zmianie softu na 1042 gubi ustawienia sieci na WIFI. I oczywiście nie mogę zaktualizować softu do niższego.
Pozdrawiam

A zmienialiście kanał wifi w routerze , u znajomych to pomogło. W pobliżu był inny router i nadawał na tym samym kanale.
pzdr.
 

dzanas69

New member
A więc tak: próbowałem wszystkiego, począwszy od otwarcia sieci, poprzez zmianę hasła oraz jego długości, zmianę kanału wifi. zmianę trybu zabezpieczenia i nic nie pomogło. Wychodzi na to że mam walnięty tv i ci wszyscy co borykają się z tym problemem, no cóż trzeba jakoś z tym pogodzić; ale nie, to na pewno nie jest wina softu 1042, przecież jest on taki cacany w/g pseudo specjalistów z infolinii i chatu samsunga. Mam jedynie nadzieję że w końcu pojawi się jakiś soft, który usunie ta usterkę, skoro jeden zepsuł to inny może naprawi i z takimi nadziejami pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy samsunga
 

LuKiMaT

New member
Ja mam identyczny problem, po zaktualizowaniu do 1042 TV nie zapamiętuje hasła.
Odpowiedź konsultanta

///////
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Uprzejmie informuję, że jest możliwość zdalnego sprawdzenia Pana odbiornika. Bardzo proszę o kontakt jak będzie Pan przy odbiorniku z naszą Infolinią pod numerem tel:0 801-172-678 lub 22 607-93-33 w celu sprawdzenia parametrów połączenia sieciowego odbiornika.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Piotr Gajewski

///////

Po kontakcie z infolinią kazali mi zmienić na hasło 8 znakowe :).

Na chwilę obecną nie chce mi się tego zmieniać bo było kiedyś dobrze, z tego co czytam to raczej to nie pomoże. Piszę więc kolejnego maila.
 

LuKiMaT

New member
Pan z Samsunga, znowu źle mnie zrozumiał, TV łączy się z siecią, tylko nie zapamiętuje hasła podczas wyłączania. W odpowiedzi jednak otrzymałem informację, że jakiekolwiek problemy z wifi nie są przyczyną zmiany softu.

///
Witam,
Dziękuję Panu bardzo za ponowny kontakt. Nie otrzymaliśmy aby aktualizacja 1042.0 zawierała oprogramowanie, szkodliwie działające na funkcje karty sieciowej w telewizorze. Mimo tego jednak jeśli mimo resetu routera, telewizor nie chce się połączyć z siecią proponowałbym (o ile jest taka możliwość) sprawdzenie działania z inną siecią wifi (np. "hot-spot" z telefonu). Oczywiście jeśli nie ma Pan takiej możliwości, lub nie przyniesie to żądanego efektu, zapraszam do kontaktu z lokalnym serwisem autoryzowanym, celem wykonania diagnostyki telewizora. Oczywiście w przypadku usterki urządzenia, zostanie ono naprawione w ramach gwarancji.
////

No i jak to rozumieć?
Ktoś może z was poradził sobie z tym problemem?
 

Za_q

New member
Zgadza się - u mnie też na najnowszym sofcie łączy się za każdym razem przez Wifi. Inna sprawa to działanie samego smarta.
 

LuKiMaT

New member
u mnie też na najnowszym sofcie łączy się za każdym razem przez Wifi

Jeżeli chodzi o długość hasła macie 8 znakowe jakie "zalecają" konsultanci Samsung?

Tak jak wspominałem, wcześniej przed aktualizacją nie miałem żadnych problemów, teraz po wyłączeniu i ponownym włączeniu TV muszę wpisać hasło. Żeby jeszcze było ciekawiej to w prawym górnym rogu po włączeniu mam komunikat "Łączenie" przez dłuższą chwilę potem wywala okno z komunikatem o błędzie.
 

pawko89

New member
W moim przypadku hasło składa się z 13 znaków i jak wcześniej wspominałem nie ma żadnego problemu. W Twoim przypadku raczej poprosiłbym ekipę z serwisu by tym się zajęli.
 

mariusz-tige

New member
Witam wszystkich!
Jestem nowy na tym forum, ale z tego co zauważyłem nie jestem osamotniony z problemami występującymi w samsungu serii ES6800.
W związku z powyższym opiszę też swój problem licząc na to, że może komuś udało się go rozwiązać. O ile większość aplikacji internetowych typu TVN Player, VEVO, VOD.TVP, ipla działają bez problemu w jakości HD to mam zasadniczy problem z aplikacją Youtube (również w wersji uruchomionej z przeglądarki internetowej). Problem polega na tym, że po uruchomieniu aplikacji i włączeniu jakiegoś filmu przez czas, który się zbuforował od startu filmu jest ok, natomiast później się zacina i nie chce buforować dalej. Skutkuje to oczywiście przycięciem obrazu i dzwięku. Dopiero przewinięcie danego fragmentu filmu wymusza na aplikacji dalsze buforowanie i odtwarzanie.
wersja oprogramowania: 1042
wersja Youtube: 1.079
prędkość internetu: orange do 10M, ale i przy innym zmierzonym 17MB tez tnie

zgłaszałem sprawe do SAMSUNGa, ale spotkałem się z olewczym nastawieniem. Ręce opadają, pomóżcie ;)

Pozdrawiam,
Mariusz
 

sasukepl

New member
takie sa uroki smart tv ze nic na nich nie dziala na dzien dzisiejszy uzywam HTPC brak problemow ES6800 sluzy tylko za ekran. samsung i cala reszta ma na to wywalone. kupie tv jak bedzie np. android.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

dareka

New member
U mnie aktualizuje się codziennie przy każdym włączeniu (choć okazuje się, że to ten sam numer wersji smart ???) - irytujące jest to, że nic na tv nie można zrobić, do momentu zakończenia aktualizacji.
 

sasukepl

New member
wzywaj servis jak masz gwarancje nie przychodza i naprawiaja a jak nie to wymiana tv na nowy.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry