Pan z Samsunga, znowu źle mnie zrozumiał, TV łączy się z siecią, tylko nie zapamiętuje hasła podczas wyłączania. W odpowiedzi jednak otrzymałem informację, że jakiekolwiek problemy z wifi nie są przyczyną zmiany softu.
///
Witam,
Dziękuję Panu bardzo za ponowny kontakt. Nie otrzymaliśmy aby aktualizacja 1042.0 zawierała oprogramowanie, szkodliwie działające na funkcje karty sieciowej w telewizorze. Mimo tego jednak jeśli mimo resetu routera, telewizor nie chce się połączyć z siecią proponowałbym (o ile jest taka możliwość) sprawdzenie działania z inną siecią wifi (np. "hot-spot" z telefonu). Oczywiście jeśli nie ma Pan takiej możliwości, lub nie przyniesie to żądanego efektu, zapraszam do kontaktu z lokalnym serwisem autoryzowanym, celem wykonania diagnostyki telewizora. Oczywiście w przypadku usterki urządzenia, zostanie ono naprawione w ramach gwarancji.
////
No i jak to rozumieć?
Ktoś może z was poradził sobie z tym problemem?