Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

rador

New member
Generalnie podpowiedział mi to kolejny serwisant z samsunga. Pierwszy stwierdził że tv jest do naprawy i kazal przesłać do serwisu (ale nie chciało mi się), a po 3 miesiącach znowu zadzwoniłem, bo ile można wyłączać tv z sieci na noc, i kazali go zrestartować. Pomogło.
 

DonAndress

New member
Tak. Wyłaczone.

Daj info czy pomogło.

Pozdrawiam.

Ja ustawiłem kilka dni temu na "wyłączone" i do tej pory nie zaobserwowałem włączania się podświetlenia. Zmieniłem tylko tę opcje, bez resetu wszystkich ustawień. Wcześniej miałem chyba na 2h i jakoś tak się tv podświetlał.

Oczywiście nie siedziałem przy wyłączonym tv całą noc, ale być może to właśnie ta opcja odpowiadała za samoczynne włączanie się tv. Jeszcze poobserwuję.


--
TapaTalked from my i9100
 

kuczu

New member
Witam,
Nie wiem jak u Was, ale u mnie na najnowszym sofcie Smart Hub dziś się znowu aktualizował. Myślałem, że po wgraniu nowego firmware będzie spokój. Przez jakiś tydzień tego nie zauważyłem, ale cóż. Nie wiem czy jest na to sposób? Próbował ktoś resetu do usr. fabrycznych. Zastanawiam się czy u wszystkich się aktualuzuje?
 

pawko89

New member
Potrzebuje pomocy w sprawie działania tego TV na nowym routerze. Wczoraj mój stary router uległ awarii, był to D-Link DIR-300 z przepustowością maksymalną 54 Mbps. Czyli jak wiadomo, bez szaleństw, ogólnie wszystkie aplikacje typu YT czy TVN player chodziły bez zarzutu, nigdy nie miałem problemu z buforowaniem. Dodam, że prędkość łącza to 35 Mb/s. Problem na starym routerze był tylko z przesyłaniem filmów HD np. z laptopa czy ze smartfona. Wtedy to rzeczywiście dość mocno buforowało, no ale miałem świadomość, że do takiego strumieniowania jest za słaby router. Wczoraj kupując router właśnie brałem pod uwagę maksymalną przepustowość. Na tego typu sprzętach się znam, wybór mój jednak padł na Linksys E900, router ten działa już w technologii N i osiąga max 300 Mbps... więc stwierdziłem, że na tym routerze będzie bajka. A tu jednak klops... Na laptopach czy to na smartfonach widzę olbrzymią różnicę, jeśli chodzi o działanie internetu. Ale problem występuje na TV i to do tego stopnia, że gdy otwieram YT czy np. TVN player to już obrazki tam zawarte ledwo się ładują. Aktualizowałem oprogramowanie routera, przywracałem jeszcze ustawienia fabryczne ale nic to nie daje. Jak myślicie co może być powodem tego, że na lepszym routerze SMART TV praktycznie nie istnieje a na gorszym chodziło o wiele szybciej? Dodam jeszcze, że jak puszczałem film z laptopa to też buforuje.
 

pawko89

New member
No właśnie na początku był automat, ale później po każdym resecie konfigurowałem manualnie ale nic to nie dawało. Teraz o dziwo wszystko chodzi jak należy... czyżby zbieg okoliczności, że problemy te były powodem jakiś spowolnień od Samsunga? Bo wszystko teraz chodzi jak burza. Tylko teraz mam pytanie. Jak włączacie coś z YT to nie buforuje do końca co nie? Bo nie pamiętam jak to było na tamtym routerze. Bo w tym momencie buforuje do jakiegoś pewnego momentu, a gdy pasek stanu zbliża się do paska buforującego to ten ponownie zaczyna buforować na pewną odległość. No i problem mam z tym aby laptop połączył się w trybie N (który niby wspiera ten tryb Wireless-N), gdyż w ustawieniach routera widzę, że TV oraz smartfon jest połączony w trybie N, natomiast laptop w G... I przez to filmy uruchamiane z laptopa zacinają, a ze smartfona idą bez najmniejszego problemu. Jak zrobić by laptop połączyć w tym trybie?
 

tdx

New member
Bez reklam
bufor to sprawa normalna, aplikacja nie powoduje przeładowania pamięci...

w ustawieniach karty bezprzewodowej możesz wymusić standard w jakim ma pracować
 

pawko89

New member
bufor to sprawa normalna, aplikacja nie powoduje przeładowania pamięci...

w ustawieniach karty bezprzewodowej możesz wymusić standard w jakim ma pracować

Oki dzięki wielkie :) a mógłbyś mi napisać dokładniej gdzie ta opcja się znajduje? Bo nie mogę jej znaleźć...
 

tdx

New member
Bez reklam
menadżer urządzeń>>karty sieciowe>>wybierasz karte wifi>>prawy klawisz>>właściwości>>zaawansowane>>wireless mode 2,4G
 
Ostatnia edycja:

pawko89

New member
Dzięki wielkie za pomoc!!! Opcji tej na początku nie było w tych zaawansowanych opcjach, ale pomogło przeinstalowanie sterowników od karty sieciowej Wifi :)
 

jotes56

New member
Witam mam pytanie. Widziałem gdzieś w programie telewizyjnym, palący się kominek w telewizorze. Myślę że był to wygaszacz. Jak można, jeśli w ogóle jest to możliwe zrobić coś takiego w tv. samsung
 

tdx

New member
Bez reklam
na youtube masz kominki po kilkanaście godzin :D w HD odpal i wszystko, jak nie masz dostępu do neta to zgraj na pena jako mp4 i zrób loopa i też będzie :D
 

dareka

New member
Witam mam pytanie. Widziałem gdzieś w programie telewizyjnym, palący się kominek w telewizorze. Myślę że był to wygaszacz. Jak można, jeśli w ogóle jest to możliwe zrobić coś takiego w tv. samsung
Ściągnij do Smart hub widget "Screen Dreams Free" tam są widoki, akwaria a także kominki. Same kominki to widget "Krb(Fireplace)". Bardzo ciekawe efekty.
Widgety pobieramy z Samsung Apps.
 
Ostatnia edycja:

LuKiMaT

New member
W moim przypadku hasło składa się z 13 znaków i jak wcześniej wspominałem nie ma żadnego problemu. W Twoim przypadku raczej poprosiłbym ekipę z serwisu by tym się zajęli.

Trochę to się przeciągnęło w czasie, ale byłem trochę zajęty. Problemu nawet nie rozwiązała najnowsza aktualizacja. TV oddałem w końcu na reklamację. Moje żądanie zostało uwzględnione i obecnie cieszę się nowym TV ;-). Coś chyba było faktycznie uszkodzone.
 

pawko89

New member
Więc miałem rację. Ja też muszę w końcu poprosić ekipę z serwisu by zabrali moje pudło. W moim przypadku akurat jest problem z matrycą. Długo byłeś bez TV??
 

dareka

New member
A co powiecie na te dwie plamki w prawym górnym rogu. Widać je tylko na jasnych kolorach. Najbardziej na białym - na ciemniejszych ich nie ma.
 

Attachments

  • Foto1231.jpg
    Foto1231.jpg
    667,2 KB · Wyś: 104
Do góry