Samusng UE55NU8042 pilot

wojtekk5

New member
Mi nie przeszkadza ten pilot tylko fakt , że ten pilot może wskazywać ze tv mógł być używany. Na infolinii Samsunga powiedzą mi czy był używany? Kupiony w media Markt.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dokładnie, chodzi o fakt.
Menu serwisowe i sprawdzić ile godzin ma tv przelatane.
Ktoś podpowie pewnie jak.
Jak był zapakowany osprzęt, sprawdzałeś? Folie, druciki, jak pozwijane itp. Zapłaciłes za nowke i ma być nówka.
 

wojtekk5

New member
Spakowane było wszystko Okej raczej, nic nie było podejrzane.

Menu serwisowe...dobra opcja Ale wyczytałem że przez to można stracić gwarancję, czy to prawda?
 

wojtekk5

New member
Sam już nie wiem czy go wymieniać czy nie. Zdziwił mnie jedynie fakt, że sprzedawca używał innego pilota kiedy wlaczal tv, ale po włączeniu tv wszystko było robione od zera, ustawienia itp, ale to pewnie można skasować :p a na infolinii Samsunga by mi coś doradzili czy nie?
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Co Ci mają doradzić? Zauważyłeś na pilocie inne ślady użytkowania, delikatne ryski z tyłu, na przyciskach itp. Ten pilot jak jest nowy, to wygląda jak nowy.
Jeżeli te ślady dot. tylko i wyłącznie tego kółka, to można się domyślać, że to jakaś wada fabryczna, ale to co najmniej dziwne i naciągane.
Ps. Wyzerować tv, to żaden problem. Gdybyś miał wgląd w menu serwisowe, to wiedziałbyś czy był używany.
Problemem nie jest sam pilot, bo tego i tak muszą Ci bez łaski wymienić, problemem może być to, że tv mógł być użytkowany i warto się temu przyjrzeć, bynajmniej ja bym tego nie zostawił. Może gdzieś świecił miesiącami, tego nie wiesz...
 
Do góry