samsung wszystko o serii n ... le32n71b LE40N71B LE46N71B

Przemcio73

New member
kuba1975 napisał:
To świetnie, ale JAK to wyłączyć? Z góry mówię, że kompletnie nie mam pojęcia jak wejść w menu serwisowe.
Poza tym czy wyłączanie tego Dynamic Dimmera nie jest niebezpieczne dla telewizora? Czy w razie czego, gdyby coś się popsuło, uwzględnią mi gwarancję po takich ingerenecjach w menu serwisowym?
Witam. No cóż, od razu zaznaczam, że menu serwisowe jest dla "starych wyjadaczy";) Chyba do takich nie należę bo sobie trochę "dobrze zrobiłem";) w menu serwisowym i nie byłem w stanie do tej pory całkowicie przywrócić domyślnych ustawień. Przy wyłączonym tv na pilocie po kolei INFO > MENU > MUTE. Włączasz tv i masz to czego chciałeś:D
pozdrawiam
P.S. Ale zaznaczam, że to ma zastosowanie w serii R32!!! I nie wiem czy także w N.
 

xenon

New member
Do menu serwisowego wchodzisz wybierajac na pilocie (przy wylaczonym telewizorze) ,kolejno :

INFO
MENU
MUTE
POWER

W seri R mozna zmienic parametr odpowiedzialny za migotanie obrazu przy ciemnych scenach ,niestety w seri N nie da sie tego zrobic.
Mieszkam w UK swoj telewizor reklamowalem w sklepie zamienili mi na nowy bez zadnych pytan,niestety nic sie nie zmienilo obraz nadal skokowo zmienia jasnosc przy scenach ciemnych.
Stad wniosek ze cala seria N jest wadliwa,zastanawiam sie jak tak renomowana firma moze sprzedawac takie buble.
Bede szukal innego modelu pod inna marka.
Zauwazylem ze wiele osob na forum po kupnie za niemale pieniadze LCD
sami przed soba chca usasadnic swoj dobry wybor i zachwalaja go bezkrytycznie,choc czesto jest tak ze nie sa swiadomi ze sprzęt zachowuje sie niewlasciwie,bo jest to ich pierwszy telewizor LCD i mysla ze tak juz sie zachowuje.
Oba modele ktore testowalem byly wyprodukowane na slowacji.
 

hondaa

New member
Jeszcze jedna sprawa ,czy u kolegów posiadających N71 podobnie jak u mnie podczas przełączania kanałów w Nboxie podłączonym kablem hdmi na czarnym tle widać kontóry poprzedniego kanału.To też wada fabryczna czy tylko ja mam pecha.
 

cichy777

New member
Hej

Jestem nowym użytkownikiem forum. Przeczytałem wszystkie opinie na temat tego telewizora i teraz mam dylemat. Miałem go dzis kupić w euro rtv agd za 3999.W związku z tym chciałem sie dowiedziec czy to migotanie obrazu jest naprawde zauważalne dla laika i tak bardzo uciążliwe??
Chciałem się zapytać jaki ewentualnie lcd moglibyście polecić do 4000zł 32 cale??

Dzięki z góry za odp
 

Piotr_the

New member
xenon napisał:
Do menu serwisowego wchodzisz wybierajac na pilocie (przy wylaczonym telewizorze) ,kolejno :

INFO
MENU
MUTE
POWER

W seri R mozna zmienic parametr odpowiedzialny za migotanie obrazu przy ciemnych scenach ,niestety w seri N nie da sie tego zrobic.
Mieszkam w UK swoj telewizor reklamowalem w sklepie zamienili mi na nowy bez zadnych pytan,niestety nic sie nie zmienilo obraz nadal skokowo zmienia jasnosc przy scenach ciemnych.
Stad wniosek ze cala seria N jest wadliwa,zastanawiam sie jak tak renomowana firma moze sprzedawac takie buble.
Bede szukal innego modelu pod inna marka.
Zauwazylem ze wiele osob na forum po kupnie za niemale pieniadze LCD
sami przed soba chca usasadnic swoj dobry wybor i zachwalaja go bezkrytycznie,choc czesto jest tak ze nie sa swiadomi ze sprzęt zachowuje sie niewlasciwie,bo jest to ich pierwszy telewizor LCD i mysla ze tak juz sie zachowuje.
Oba modele ktore testowalem byly wyprodukowane na slowacji.

aż nie chce mi się wierzyć, że nieda się tego wyłaczyć w Philipach jest to opcja Active CTRL może być czujnik oświetlenia, dynamiczna zmiana lub wcale to nie możliwe, żeby Samsung nie dał możliwości przestawienia tego ???
 

Robertk2

New member
Samsung N71B - funkcja Dynamic Dimmer

Niestety z menu serwisowego nie da się wyłączyć tej wady. Może serwisant z podłączonym laptopem do TV da radę ?:(
W czwartek wieczorem przyjedzie !!!!!!!!!!
Jeśli to wyłączy to oczywiście dam znać. Pozdrawiam !:eek:k:
 
Ostatnia edycja:

voltra

New member
dynamic dimmer a serwis

Witam.
Potwierdzam wypowiedzi moich poprzedników. W modelu LE32N71B nie da się wyłączyć funkcji dynamic dimmer z pozycji menu serwisowego. Fakt ten też odnotowałem u dwóch moich kolegów którzy zakupili ten model ostatnio w promocji w euro rtv. Funkcja jest zaciemniona i nie dostępna. Ja swój lcd kupiłem jakiś miesiąc temu. Zmagałem się z tym migotaniem obrazu przez prawie 3 tygodnie i w końcu stało się to nie do wytrzymania. Obraz najbardziej rozjaśniał sie i ściemniał skokowo przy graniu na xbox360 przez componenta i przy oglądaniu filmów dvd przez rgb. Postanowiłem działać. Zadzwoniłem na infolinie samsunga. Skrupulatnie przedstawiłem problem. Pan po drugiej stronie stwierdził iż jest to wada bez dwóch zdań i kazał wysłac lcd. Postanowiłem jeszcze zadzwonić do serwisu samsunga. Po prawie 20 minutowej rozmowie, mając nadzieję że problem uda rozwiązać się w warunkach domowych, zamówiłem serwisanta do domu. Czekałem 10 dni i oto pojawił się dwa dni temu. Przygotowalem okolo 15 min materiału dvd (różne, najgorsze momenty migania obrazu w jednym filmie) i na deser konsolę x360 z grą. Wszystko po to by najzwyczajniej nie zostać zbyty przez serwisanta i czarno na białym udowodnić iż jest to delikatnie mówiąć poważna niedogodność uniemożliwiająca relax przed odbiornikiem lcd. Serwisant przybył planowo ale bez jakichkolwiek narzędzi. Dosłownie po 5 sekundach od włączenia dvd stwierdził..."no miga i to bardzo" po czym wzioł się za menu serwisowe w celu wyłączenia funkcji dynamic dimmer a tam czekała go wyżej opisywana niespodzianka. Po krótkim namyśle stwierdził że trzeba przeprogramować całego lcd a tego nie da się zrobić w domu. Zdążyłem zapytać tylko czy wyłączenie tej funkcji nie powoduje skutków ubocznych w innych funkcjach telewizora. Odpowiedział że absolutnie nie i zabrał lcd do serwisu. Ogólnie odniosłem wrażenie, że serwis nie bardzo wie co zrobić z tym fantem. Pan z którym rozmawiałem przez telefon (ten z serwisu) wydawał sie rozumieć problem i delikatnie mnie ukierunkowywał, że najprawdopodobniej lcd pojedzie do serwisu. U serwisanta zaś, który mnie odwiedził, odniosłem wrażenie, że jest dość poważnie zaskoczony zaciemnieniem kilku funcji w tym dynamic dimmer. Próbował gzieś dzwonić ale bez powodzenia. Dziś wiem, że to zaciemnienie wystepuję najprawdopodobniej w każdym lcd z tego modelu. Obiecano mi, że zrobią go za 4 dni choć nie chcę mi się coś w to wierzyć. Będe informował o postępach. Poczekam na wynik reklamacji i potem wykonam ewentualny telefon do głównej siedziby samsunga na Polskę. Co do zamawiania serwisantów do domu to proponuję naciskać na serwis ile się da żeby przyjeżdzający był lepej przygotowany, żeby miał ze sobą trochę elektroniki bo a nóż uda się to usterkę usunąć w domu. Zaoszczędzicie sobie tym Panowie i Panie wiele zbędnych nerwów.
Pozdrawiam.
 

hondaa

New member
Mam proste pytanie ,czy ewidentna wada tego modelu może być podstawą do wymiany tego Tv na inny zakładając że servis sobie z tym nie poradzi ?
 

mj_320

New member
Jestem kolejną osobą prawie przekonaną do lektury tego postu o zakupie jednego z dwóch modeli Samsunga LE32N71 lub M71. Wasze wypowiedzi na temat mogotania jednak bardzo mnie zmartwiły. W tej sytuacji zdecydowanie N odpada.
A czy ktoś ma wiedzę, czy M71 ma również funkcję dynamic dimmer, a ttym samym opisywany problem? Samsung na swojej stronie nie chwali się tym.
 

konstant

New member
No ladnie, dzis mialem jechac po TV, jednak po przeczytaniu posta Voltry zrezygnowalem!
:(
I podobno w M71 jest to samo, funkcji nie da sie wylaczyc!
Samsung sie nie popisal, a ja zaczalem sie zastanawiac nad M61.
 

dariosta

New member
migotanie

Witam.
Od soboty jestem posiadaczem tego modelu. Kupiłem go po pozytywnych opiniach na tym i innych forum. Po tych paru dniach użytkowania mogę stwierdzić że nie zauważyłem żadnego migotania czy zmian jasności obrazu. Oglądam tylko TV z cyfrowego polsatu. Sporo osób chwalących ten model też nie zauważyła żadnego migotania . Być może nie wszystkie n71 mają ten feler?
 

dariosta

New member
migotanie

Witam.
Od soboty jestem posiadaczem tego modelu. Kupiłem go po pozytywnych opiniach na tym i innych forum. Po tych paru dniach użytkowania mogę stwierdzić że nie zauważyłem żadnego migotania czy zmian jasności obrazu. Oglądam tylko TV z cyfrowego polsatu. Sporo osób chwalących ten model też nie zauważyła żadnego migotania . Być może nie wszystkie n71 mają ten feler?
 

golota

New member
jaki kabel??

Witam.
Jakim kablem( jak najlepszy dobór końcówek) połączyć samsunga LE32n71b z laptopem firmy ACER Aspire 3692WLMi. Chodzi mi o odtwarzanie DVD.
Z góry dziękuje za odp.
 

tomkaz

New member
voltra napisał:
Witam.
Potwierdzam wypowiedzi moich poprzedników. W modelu LE32N71B nie da się wyłączyć funkcji dynamic dimmer z pozycji menu serwisowego.
Wszyscy piszecie, że się nie da wyłączyć Dynamic Dimmer, bo jest wyszarzony. Nie posiadam tego modelu tv (mam LE40N71B), ale jednak wydaje mi się, że się da :)

To, że tej opcji nie da się wybrać, to tylko dlatego, iż nie przełączyliście menu serwisowego w tryb debug. Włączcie debug na ON, potem wróćcie do głównego menu serwisowego, gdzie na czerwono powinno być napisane większą czcionką, ze pracujecie w tym trybie a następnie ponownie trzeba pójść w miejsce, gdzie wybór Dynamic Dimmer stanie się aktywny i będzie możliwy jego przełączenie na OFF.

Osobiście w moim tv nie ma konieczności wyłaczania tego parametru, bo to negatywne zjawisko u mnie akurat nie występuje. Ale skoro mogłoby pomóc innym, to czemu nie... :)
 

jaqmd

New member
migotanie

Od soboty posiadam 32N71BX i nie zauważyłem dotąd żadnego migotania. Jestem bardzo zadowolny z TV, spodziewałem się gorszego obrazu ze zwykłej anteny. Oglądając z 2,5-3,0m TV ogląda się komfortowo.
Pozdrawiam.
 

xenon

New member
migotanie

I ja sie dolacze Dzieki TOMKAZ,migotanie ustapilo,mimo wszystko trzeba wylaczyc jakis tor zeby odbiornik sprawowal sie wlasciwie ja tak tego nie zostawie kupilem towar wybrakowany placac za niego jak za jak za w pelni sprawny
 
Do góry