Samsung UE65JS9000 Clouding

@Pakolo nie licz że jakiś szemrany serwisant powie ci coś innego niż "że jest w normie",,, a niby na jakiej podstawie to stwierdził na oko czy za pomocą sprzętu,,, śmich na sali,,, jeśli defekt jest widoczny i twojemu ojcu przeszkadza to wymieniaj w sklepie na inny egzemplarz (tym bardziej że ten TV to nie jakiś budżetowy model) bo podświetlanie matryc to loteria niestety, czasem dwa te same TV mogą mieć zupełnie różnej jakości podświetlenie,,,
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Serwisant zawsze powie że wszystko jest w normie póki sprzęt jeszcze działa. Z drugiej strony to jakiś żart, że producenci wypuszczają buble wśród swoich flagowych modeli za co sobie odpowiednio liczą. Skoro on nie widzi problemu to nie reklamuj tej matrycy, tylko wymień na inny egzemplarz.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Niestety z tym aspektem jest problem tak jak i z podświetleniem w tv edge led.. Full ledy prawie nie istnieją - tam było to lepiej zrobione , a w edge led to ruletka co się trafi...
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak, że było już 2 serwisantów. Jeden zielony, drugi powiedział, że to jest porażka i trzeba to wymienić. Zrobił zdjęcia na materiale testowym i na Filmie w 4K. Clouding jest tragiczny, na żywo wygląda to mega dramatycznie.

Dzisiaj przychodzi wiadomość od Samsunga, że nie ma wady i nie wymienią.

Jutro napiszemy list do działu reklamacji. Opiszemy całą sytuację z ich serwisantami, mamy rozmowę z konsultantem, który potwierdził, że clouding nie może występować w tym modelu i należy to wymienić.
Napiszemy, że jeżeli Tv nie zostanie wymieniony to wrzucimy do sieci zdjęcia i filmiki na wszystkie możliwe fora audio video i zrobimy im antyreklamę produktu.

Jest jeszcze opcja z rozpierdzieleniem tego TV, ponieważ jest wykupiona opcja od uszkodzeń.

Może ktoś tutaj z forumowiczów ma jeszcze jakieś pomysły jak walczyć z Samsungiem?

Osobiście dodam, że ta sytuacja całkowicie zmieniła moje nastawienie do Samsunga i poza telefonem już nigdy nic od nich nie kupie.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
A nie możecie po prostu wymienić TV w sklepie na inny model skoro producent twierdzi że wady nie ma? W niektórych sklepach można to zrobić do 30 dni.
 

marstef

Member
Bez reklam
Osobiście dodam, że ta sytuacja całkowicie zmieniła moje nastawienie do Samsunga i poza telefonem już nigdy nic od nich nie kupie.

Mam to samo. Walczę z light bleedem w modelu 55JU6872. Akurat w modelu 55" pakują chińskie matryce IPS BOE. Dzięki znajomemu w serwisie Samsunga mam już 3 matrycę i dalej nie jest dobrze, tylko że Samsung przysłał info do serwisów o zakazie wymieniania matryc w tym modelu. Stwierdził, że to cecha nie wada. Póki co dałem spokój, zobaczymy ile będą mieli reklamacji, może zmienią zdanie.
Co to Twojego telewizora, to za taką kasę walczyłbym wszystkimi metodami, włącznie z rzecznikiem konsumenta i sądem.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
No właśnie nie jest tak kolorowo, ponieważ Euro RTV AGD właśnie przysłało nam tego drugiego serwisanta. Kierownik sklepu kazał pisać pismo blabla.

To jest śmiech na sali, kupujesz TV za 13tyś, jest na nim napisane ,,WYMAGAJ DOSKONAŁOŚCI,, , a tu takie przeprawy. Te zdjęcia, które tutaj wrzuciłem nie oddają nawet w 10% tego jak to wygląda w rzeczywistości.

Oglądając materiał 4k czy wrzucając to zdjęcie testowe, poza fragmentami gdzie występuje clouding, czerń jest perfekcyjna.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Mam to samo. Walczę z light bleedem w modelu 55JU6872. Akurat w modelu 55" pakują chińskie matryce IPS BOE. Dzięki znajomemu w serwisie Samsunga mam już 3 matrycę i dalej nie jest dobrze, tylko że Samsung przysłał info do serwisów o zakazie wymieniania matryc w tym modelu. Stwierdził, że to cecha nie wada. Póki co dałem spokój, zobaczymy ile będą mieli reklamacji, może zmienią zdanie.
Co to Twojego telewizora, to za taką kasę walczyłbym wszystkimi metodami, włącznie z rzecznikiem konsumenta i sądem.

Oczywiście, że im tego nie popuścimy i w poniedziałek spotkamy się z rzecznikiem praw konsumenta.
Ja bym nie popuścił takiego cloudingu w moim H6400, a w tej serii JS9000 to Samsung w ogóle powienien się wstydzić, że taki egzemplarz trafił do sprzedaży.

Jest to przykre, że tak szpuszczają klienta, który ma w domu niemalże cały sprzęt rtv/agd od nich.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
No i niestety Samsung odpisał, że nie wymienią TV, ponieważ w tej serii dopuszczalny jest taki Clouding.

Jutro wizyta u rzecznika praw konsumenta i w euro rtv agd.

Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie, a żeby było zabawniej rodzicom dodatkowo zepsuła się płyta indukcyjna też Samsungowa:D
 
Do góry