Samsung UE65JS9000 Clouding

Pakolo

Active member
Bez reklam
Cześć,

zwracam się do Was o pomoc odnośnie uciążliwego Cloudingu w UE65JS9000.

TV kupiony tydzień temu, dzisiaj serwisant Samsunga stwierdził, że on nie zna się na tych TV z najwyższych serii, dodając że te brzydkie jasne plamy wcale nie są uciążliwe...

Czy Waszym zdaniem jest to dopuszczalne? Zdjęcia robione Galaxy S5, nie są najlepszej jakości, ale doskonale widać plamy:

1

2

3

4
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Najważniejsze jest Twoje odczucie.
Zdjęcia sorry ale nie są dobre.
Dobra to takie gdzie wyraźnie widać obrysowany krzyż, a nie rozmyty...
Czyli ostatnie zdjęcie i tu naprawdę nie jest źle...
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Ogólnie ciężko zrobić zdjęcie tego i na żywo wizualnie wygląda to jak na 1 zdjęciu. Plamy są widocznie, znajomi taty, którzy kompletnie się nie znają i nie interesują jakoś specjalnie audio/video od razu pytali go co to za brzydkie plamy na czarnych scenach.

Robiłeś Kiki obszerny test tego TV. U Ciebie też był aż tak widoczny Clouding?

Ostatnie zdjęcie w większej rozdzielczości:

mpIxc
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Naprawdę nie było cloudingu, ale clouding może być wadą egzemplarza. Jeśli masz własne odczucia to kieruj je do sklepu, serwis zawsze będzie twierdził, że wszystko jest extra.
 

lemon 1971

New member
czesc, na zdjeciach widac wyraznie ze telewizor ma wady , clouding jest bardzo wyrazny, z tymi plamami nic nie zrobisz,, za taka kase to jest nie do zaakceptowania, jak jest jeszcze mozliwosc to zwroc go do sklepu,,,,,a jak chcesz miec obraz zyleta pozbawiony praktycznie wad na twoim miejscu wymienil bym go na OLEDA LG
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
To TV mojego taty, który niestety stawia tylko na Samsunga. Moim zdaniem dając 12k za telewizor czerń ma być czarna jak ma to miejsce u mnie w H6400. Wiadomo, że nie jest to Oled, ale bez przesady.
 

lemon 1971

New member
sam mam samsunga 55f7000 model sprzed 2 lat,,,u mnie takiego badziewia nie ma na matrycy , masz racje czern powinna byc w takim topowym telewizorze bez skazy,,,,,wymienic go poki jest czas nawet sie nie zastanawiaj,,,zaden serwis z tym ci nic nie zrobi,,moze tata trafil na wadliwy model, tylko wymiana,,laski w sklepie ci nie robia
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja bym do sklepu zaniósł i powołał się na Ustawę konsumencka ... naprawdę te tv są dobre i warte tych pieniędzy - trafił się egz .... i trzeba wymienić go...
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Tylko na co wymienisz. Pewnie zaproponują ten sam model. Może będzie lepszy? A właśnie stawianie tylko na Samsunga w tym przypadku jest dość bolesne....
A odnośnie serwisanta? To czy masz coś na piśmie?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja bym nie podchodził że drugi egz tego modelu będzie taki sam.. może to przypadek - zawsze coś może się trafić, a to nie jest Mercedes S klasy, a i ten potrafi nawalić - to tylko rzecz.. naprawdę to są fajne tv.. i 12 tys za 65 cali to wg mnie warty jest - dość dobra cena, a zawsze jest tak że chciałoby się taniej...
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam wymieniać aż do skutku łaski nie robią ! Kolega ma ten sam model TV,pomagałem w ustawieniu,praktycznie bez chmurek....ciut lewa strona na dole,ale to pryszcz...w porównaniu z tymi fotkami.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Będziemy wymieniać, ale na ten sam model, ponieważ TV jest niesamowity.

Ja rozumiem, że przy takiej wielkości matrycy może wystąpić Clouding, ale nie tak okropny jak w tym przypadku, poza tym jak zaznaczałem wyżej ja mam UE48H6400 i na tym zdjęciu testowym mam czerń jakby TV był wyłączony, więc coś tu nie gra, takie jaja w TV o 10 tyś zł droższym?:D
 

Madas

New member
Bez reklam
to są jakieś jaja wiedzą z jakim modelem mają do czynienia i zamiast zrobić wywiad czy serwisant zna się na rzeczy to przysyłają żółtodzioba :D
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Powiedział, że jeszcze nie miał do czynienia z tą serią i nie wie co ma robić. Jego zdaniem ten Clouding jest w normie. Niestety nie mogłem tam być podczas jego wizyty, ale troszkę to śmiesznie wyszło. Ojciec już miał raz serwisowanego wcześniejszego Samsunga UE46D8000 i wrócił z serwisu jakby z gorszą matrycą. Ja osobiście zaczynam się zniechęcać do tej firmy, a mam ich sporo urządzeń...
 
Do góry