samsung ue40h6400 defekt matrycy

theo24

New member
witam , proszę o pomoc co mam zrobić z tym fantem.

Telewizor kupiłem w mall.pl wrzesień 2015 kilka dni temu na ekranie pojawiła mi sie cienka pozioma linia oraz mało widoczna pionowa , które się przecinają na jakimś punkciku prostokątnym.

Zadzwoniłem do samsunga aby to zgłosić, Pani wypytała o dane i co się stało .
Po czym stwierdziła , że jest to uszkodzenie mechaniczne i tego nie obejmuje gwarancja .
Pytam : Jak to ?
Ona: Ja jestem przeszkolonym pracownikiem obsługi infolinii samsunga i po opisie stwierdzam , że jest to uszkodzenie mechaniczne i mam prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia.

:roll:

Co mam teraz zrobić ?
 

ramzi84

New member
witam , proszę o pomoc co mam zrobić z tym fantem.

Telewizor kupiłem w mall.pl wrzesień 2015 kilka dni temu na ekranie pojawiła mi sie cienka pozioma linia oraz mało widoczna pionowa , które się przecinają na jakimś punkciku prostokątnym.

Zadzwoniłem do samsunga aby to zgłosić, Pani wypytała o dane i co się stało .
Po czym stwierdziła , że jest to uszkodzenie mechaniczne i tego nie obejmuje gwarancja .
Pytam : Jak to ?
Ona: Ja jestem przeszkolonym pracownikiem obsługi infolinii samsunga i po opisie stwierdzam , że jest to uszkodzenie mechaniczne i mam prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia.

:roll:

Co mam teraz zrobić ?

Miałem taką linię od góry do dołu ekranu, po telefonie do Samsunga bez problemu wymienili matrycę. Pamiętam, że było pytanie czy telewizor nie został przypadkiem uderzony, kreska ta autentycznie powstała samoistnie. Ja bym dzwonił do skutku i upierał się przy swoim. Ewentualnie od razu serwis jak piszę kolega.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pytam : Jak to ?
Ona: Ja jestem przeszkolonym pracownikiem obsługi infolinii samsunga i po opisie stwierdzam , że jest to uszkodzenie mechaniczne i mam prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia.
:roll:
Co mam teraz zrobić ?

Wierzyć się nie chce w jakim kraju my żyjemy.
Miałem podobny problem w którymś tv, ostatnio w tel. Samsunga, ale bezpośrednia wizyta w serwisie autoryzowanym Samsunga i miła pani (szefowa) niemal od ręki wymieniła wyświetlacz na nowy.
Te kontrasty w obsłudze Samsunga są żenujące.
 
Do góry