Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

fausto1

New member
Bez reklam
Zauwazylem w rogu ekranu cos takiego. CoZ to za ustrojstwo
8b2a95b8d33ffaa6aa71594b0c7f2872.jpg
f164410a4943470d1c35b35eb62af671.jpg


Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

fausto1

New member
Bez reklam
I przygotowac sie na miesiac bez telewizora oraz po ewnetualnych wymianach matrycy na kolejne przeboje z serwisami...? Jeszcze jest opcja zwrotu w MM gdyz byl to zakup przez internet i mam na to 30 dni

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

fausto1

New member
Bez reklam
U mnie nie. Takto wszystko super ale to mnie zaczelo martwic. Widac to tylko jak sie stanie przy ekranie

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

Zubik_2006

New member
Udręki z Samsungiem CD.

Daniel88 – daj sobie spokój z tym psującym się syfem – dobra rada.

Fausto1 - zazdroszczę Ci farta, że kupiłeś w MM. Co prawda nie doprecyzowałeś, czy kupiłeś przez Internet, a np. odebrałeś osobiście – wówczas była to tylko rezerwacja i uprawnienia z tytuły „zakupu na odległość” nie przysługują. Ale w MM i Saturnie przez 30 dni można oddać dodolnie zakupiony TV bez podania przyczyn – ot taka polityka „pro-kliencka”.

Ja niestety kupiłem w C.H. Atrium Targówek (SAMSUNG BRAND STORE), ul. Głębocka 15. Po 13 dniach ujawniłem coś takiego (zdjęcia poniżej).
Podjęte próby polubownego „pro-klienckiego” załatwienia powyższej sprawy w „firmowym sklepie Samsung”, nic nie dały. Problem został zgłoszony do sklepu w dniu 3 lutego br., drogą telefoniczną. W poniedziałek 6 lutego br. również podczas rozmowy telefonicznej kierownik sklepu P. Małgorzata Białek poinformowała, że nie ma możliwości „od ręki” wymiany wadliwego egzemplarza telewizora i jedyną drogą pozostaje serwis Samsung.
Bez komentarza pozostawiam argumenty Pani kierownik, iż przecież telewizor mógł przez dwa tygodnie pracować dzień i noc, a czas jego pracy zliczany w menu serwisowym mógł zostać zmieniony na mniejszy (mówimy tu o max 336 godzinach pracy telewizora – czy to jest oficjalne stanowisko firmy Samsung?). Po takiej argumentacji, dalsze rozmowy ze sklepem należało uznać za bezzasadne. Sprawę zgłosiłem do serwisu. Dziś telefon, że co prawda technik podjedzie, ale do 8 pikseli to jest norma nawet dla TV UHD (4K) – jakaś kpina. Jak technik bez mikroskopu stwierdzi ile pikseli padło - na oko?
Myślę wzorem dla Samsunga powinien być LG, gdzie w przypadku wystąpienia (zauważenia) w ciągu 30 dni od zakupu wady wyświetlacza klient ma prawo wymienić egzemplarz „od ręki” na wolny od wad – tzw. gwarancja każdego piksela.
Smutne to wszystko, ale od czego są sądy.
 

Attachments

  • 20170202_135917.jpg
    20170202_135917.jpg
    127,3 KB · Wyś: 47
  • MZ 20170202_020511.jpg
    MZ 20170202_020511.jpg
    402,2 KB · Wyś: 48
Ostatnia edycja:

fausto1

New member
Bez reklam
Oddalbym go w ramach 30 dni ale zerwalem folie z ramki do okola i z tej ramki od dolu gdzie napis samsung . Jedynie zostala ta folia na calym tyle a mysle ze.mlga sie przyczepic o to gdy przyjade i oddam bo tak..

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

RHJG

New member
Bez reklam
Wymień matryce,może zrobią w domu trwa to około 20min.Nie ma co się stresować na zapas...
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
I przygotowac sie na miesiac bez telewizora oraz po ewnetualnych wymianach matrycy na kolejne przeboje z serwisami...? Jeszcze jest opcja zwrotu w MM gdyz byl to zakup przez internet i mam na to 30 dni

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Logicznym jest, że jeśli masz możliwość skorzystania z 30-dniowego prawa do zwrotu bez podania przyczyny, to powinieneś z tego korzystać. Nie jestem jasnowidzem i nie miałem info o tym kiedy i gdzie kupiłeś swój TV.
Jak kupujesz w MM do 30 dni zwrot masz także przy zakupie stacjonarnym. Podobnie jest w Saturnie. Jeśli minęłoby Ci już te 30 dni, to miałbyś możliwość albo zgłaszania rękojmi do sklepu albo usterki bezpośrednio do serwisu. Ja wówczas wybrałbym sklep, bo przy drugiej usterce mógłbym żądać od sprzedawcy zwrotu kasy za TV i nie przeraziłaby mnie wizja dłuższego czekania na TV w porównaniu do bezpośredniego zgłaszania do serwisu.
 

fausto1

New member
Bez reklam
Jeszcze 30 dni nie minely ale niestety pozbylem sie folo z ramki na dole tam gdzie znaczek samsung i ten cienkiej folio z obramowki ekranu a moga sie o to przyczepic. Jesli nawet by sie udalo zwrocic to za 6800 nie kupie tego samego modelu..

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

_daras_

New member
Jakbyście mieli teraz lub najpózniej na wiosnę kupować w 75 calach- który model lepszy: Samsung 75 KS8000 czy Sony 75 XD85? Dwa modele w podobnych cenach. TV ma być do grania na PS4, oglądania filmów BD i UHD BD (zastanawiam się nad porządnym odtwarzaczem UHD blu-ray, ale to potem) i NC+- głównie sport i kanały informacyjne.
Szczerze wolałbym Sony, ale wiem że ma gorszy input lag, z kolei nie wiem jak z płynnością obrazu na Samsungu, bo motionflow w telewizorach Sony uwielbiam.
Proszę o pomoc ;)
 

fausto1

New member
Bez reklam
Mialem xd85 i ks7000 ma dla mnie zdecydowanie lepsze kolory jak i plynnosc

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

Zubik_2006

New member
Był serwis i będzie wymieniana matryca jednak

U mnie też był. Ale ... miły Pan stwierdził, że do 49" nie ma zapasowych matryc w kraju.
Jutro ma być decyzja czy .... nie uznają wady (na oko serwisanta jest "TYLKO" ok. 3-5 padniętych pixeli w grupie - przy dopuszczalnych 8 OoooZZZZZzzzzzKuuurrr ... czy wymienią TV lub zwrócą kasę.
Mamy 2017 rok, telewizory UHD (4K), a Samsung stosuje normy dla TV LCD z 2001 r., gdzie odległość od TV to było minimum 2,5-3 metry.
Dziwi mnie, że pomimo tych ostrzeżeń pojawiają się osoby czytające to formum, które w dalszym ciągu myślą o zakupie TV marki Samsung.
PS
wg Mnie to liczba padniętych pixeli oscyluje wokół 7-8
 

Attachments

  • Przechwytywanie.JPG
    Przechwytywanie.JPG
    34,2 KB · Wyś: 233
Ostatnia edycja:

kv77

New member
Ciekawe z tym brakiem matryc. Dzisiaj serwis z Krakowa miał zamawiać do mojego 49" ale nie wspominali o tym problemie. Jak dla mnie to może jej nie być, bo z chęcią pożegnał bym się z tym telewizorem i firmą Samsung.

Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

Zubik_2006

New member
Wojna

Ponieważ troszkę się na Samsunga wkurzyłem to zacząłem dokładnie sprawdzać co i jak tam w trawie piszczy. Mam już gotowe pisma (na wszelką ewentualność), włącznie z przedsądowym.
Ponieważ dużo osób (w tym Ja) „poleciało” na 4 letnią gwarancję to przynajmniej w moim przypadku jest to kolejny przekręt Samsunga. Jak się człowiek wczyta to jak WÓŁ jest napisane 2 lata gwarancji + 2 lata Samsung GUARD Serwis.
A co to JE o tym wyrywkowo i krótko poniżej:
Do realizacji naprawy w ramach usługi Samsung GUARD Serwis użyte będą części oryginalne nowe lub odnowione o tych samych parametrach. W przypadku wymiany Produktu Samsung po upływie Okresu Gwarancji, Klient otrzyma Produkt Samsung wolny od wad taki sam (z zastrzeżeniem, że może być to produkt używany, przy czym będzie on posiadał nie gorsze cechy jakościowe, funkcjonalne oraz wartość nie mniejszą niż Produkt Samsung oddany do naprawy) lub za zgodą Klienta - inny podobny Produkt Samsung ...

Jutro pójdę i zrobię zdjęcia w „Melinie” Samsunga na Targówku w Warszawie. Przynajmniej przedwczoraj przy każdym TV była informacja pogrubionym drukiem … 4 Letnia Gwarancja Samsung.
Jestem ciekawy co na to szacowny Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

A tak już na marginesie … nawiązując do mojego poprzedniego wylewnego wpisu o rozmowie z technikiem, że dopiero od 8 uszkodzonych pixeli Samsung wymienia matrycę.
Z tego co się orientuje kupiłem TV SUHD o rozdzielczości 3840x2160. Jak nie działa „świeci” 1, 2, 4 czy 7 pixeli to TV ma dalej rozdzielczość SUHD? Wg mnie nie ma.
Druga sprawa, którą ewentualnie podniosę w sądzie – jaką metodą i przy użyciu jakiego sprzętu pomiarowego Pan Technik stwierdził, że to nie jest uszkodzonych 8 pixeli tylko 5-7 (jak w moim przypadku). Czy urządzenie pomiarowe, którego użyto do stwierdzenia stanu faktycznego ma homologację? Jak wojna to wojna powiedział Król i umarł ….
PS
Technik policzył bad pixele "na oko".
 
Ostatnia edycja:

barburian

New member
Bez reklam
Jak chcesz pełną gwarancję na 4-5 lat, to niestety w Samsungu to kosztuje, jak dobrze pamiętam 50 zł/miesięcznie.
Zawsze powtarzam czytajmy dokładnie co podpisujemy i co kupujemy....
 
Do góry