Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Kasio

Member
Da się zmienić dostawcę treści (na pilocie przycisk EXTRA) z prawej strony wyskakuje okienko z Twitter,niby są na dole ustawienia ale ni huhu,jest tylko informacja "Dostawca treści ...." .Model UE65KS9000
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Fausto1 - co do „dobrego” TV to ja mam dobre TV - Panasa VT60, starego (9 letniego) Samsunga. Te telewizory nigdy nie miał żadnej awarii i nie mają jakiś zasranych bad pixel’i czy innych artefaktów na matrycach.
Co do złoma KS7000 … w ***************ungu (chat) powiedzieli, że trzeba to zgłosić w ramach naprawy gwarancyjnej.
A Ja się zastanawiam czy nie odnieść TV do sklepu (notabene firmowego) i zgłosić niezgodności towaru z umową. Tyle usterek to ciut za dużo jak za telewizor absolutny. Najwyżej skończymy w sądzie.
Oczywiście poczekam na reakcję serwisu (zgłoszona „awaria” przez formularz kontaktowy wraz ze zdjęciami poglądowymi obrazu).
W najlepszym razie wymienią przecież matrycę …. Powodując w niedalekiej przyszłości rozwarstwianie się obudowy – te spinki i tak ledwo trzymają (info zaczerpnięte z forum).
Szczęście w nieszczęściu jest takie, że zamówiłem kalibrację TV na tą środę, ale termin się obsunął … a wieczorkiem wyskoczył martwy piksel.
To tyle – na pewno ostatni TV Szjsunga zagościł w moim domu.
Pozdrawiam
Marcin

Po pierwsze, to powinieneś zgłaszać reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy, a nie do serwisu bezpośrednio. Jeśli zgłaszasz bezpośrednio do serwisu, to sprzedawca "umywa ręce". O korzyściach z rękojmi możesz poczytać w sieci, w tym prawo do zwrotu kasy.
Po drugie, to że Tobie trafiła się wadliwa sztuka, nie oznacza, że cała seria KS7000 jest do bani. Ja mam wersję 60" i żadna z występujących u Ciebie wad - u mnie nie występuje i jestem bardzo zadowolony z zakupu. Jeśli myślisz, że u innych producentów wadliwe sztuki się nie zdarzają, czy też nie mają wad, to się mylisz, bo nie ma TV idealnych.
 

Zubik_2006

New member
RAfcio76 - Moim celem jest wymiana na nowy wolny od wad TV.
Z tytułu niezgodności towaru z umową (rękojmi już w polskim systemie prawnym nie ma) cała procedura i tak odbywa się przez autoryzowany serwis.
Jedyna różnica, że przy NTzU możesz sprecyzować oczekiwania (zwrot kasy, naprawa, wymiana na nowy wolny od wad). W przypadku gwarancji to serwis narzuca rozwiązanie sprawy. Oczywiście mogę się na "jakieś" rozwiązanie nie zgodzić i sprawę skierować do UOKiK lub sądu.
W przypadku NTzU czas "zawieszenia" (bez TV) to ok. 30 dni. W przypadku AS to raptem 48h (przynajmniej w teorii). Wybrałem serwis licząc na zrozumienie, iż niespełna 2 tygodniowy TV z kilkoma "usterkami" będzie zakwalifikowany do wymiany. Tak w uzupełnieniu to dopiszę jeszcze taki kwiatek - czasami wyskakuje komunikat na obrazie z toru HDMI 1 - o braku podłączonych urządzeń HDMI 1. Z tym, że właśnie przez ten tor ja np. mam podłączone PS4. Komunikat oczywiście sam nie znika. Trzeba ponownie wybrać źródło sygnału :(
 

Attachments

  • 20170202_203226_resize MZ.jpg
    20170202_203226_resize MZ.jpg
    79,4 KB · Wyś: 305
Ostatnia edycja:

Aksel

Member
RAfcio76 - Moim celem jest wymiana na nowy wolny od wad TV.
Z tytułu niezgodności towaru z umową (rękojmi już w polskim systemie prawnym nie ma) cała procedura i tak odbywa się przez autoryzowany serwis.
Jedyna różnica, że przy NTzU możesz sprecyzować oczekiwania (zwrot kasy, naprawa, wymiana na nowy wolny od wad). W przypadku gwarancji to serwis narzuca rozwiązanie sprawy. Oczywiście mogę się na "jakieś" rozwiązanie nie zgodzić i sprawę skierować do UOKiK lub sądu.
W przypadku NTzU czas "zawieszenia" (bez TV) to ok. 30 dni. W przypadku AS to raptem 48h (przynajmniej w teorii). Wybrałem serwis licząc na zrozumienie, iż niespełna 2 tygodniowy TV z kilkoma "usterkami" będzie zakwalifikowany do wymiany. Tak w uzupełnieniu to dopiszę jeszcze taki kwiatek - czasami wyskakuje komunikat na obrazie z toru HDMI 1 - o braku podłączonych urządzeń HDMI 1. Z tym, że właśnie przez ten tor ja np. mam podłączone PS4. Komunikat oczywiście sam nie znika. Trzeba ponownie wybrać źródło sygnału :(

WOT? To właśnie nie ma już niezgodności towaru z umową tylko jest rękojmia
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Kolego Zubik_2006, obecnie mamy prawo do rękojmi. Jakby mi - odpukać - TV nawalił w przyszłości - to zgłaszam reklamację do sprzedawcy, gdyż nie chcę rezygnować z dodatkowych możliwości jakie zapewniają przepisy obowiązującej ustawy. Zdaję sobie sprawę z faktu, że zgłoszenie wady/usterki poprzez sklep wydłuży znacząco procedurę reklamacyjną, ale nie mam zamiaru zwalniać sprzedawcy z prawnej odpowiedzialności za sprzedany mi produkt.
U mnie wskazane przez Ciebie problemy z PS4 nie występują. Ewidentnie trafiłeś na jakąś "uwaloną" sztukę. Jak serwis nie usunie wszystkich występujących u Ciebie usterek, to zgłaszaj je ponownie. Nie odpuszczaj im, bo nowy TV ma śmigać bezproblemowo, a nie "żyć swoim własnym życiem".
 

Zubik_2006

New member
Moja kulpa - przepraszam za zamieszanie.
"Konsument może w ramach reklamacji skorzystać zarówno z uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową (do umów zawartych przed 25 grudnia 2014 roku), rękojmi (do umów zawieranych od 25 grudnia 2014 roku)".

Podstawowym błędem był zakup w sklepie firmowym Samsunga, gdzie klienta mają w d... zaraz po zapłaceniu pieniążków. Skusiłem się tylko dlatego, że dostałem dodatkowo rabat na soundbar + przedłużoną gwarancję o 2 lata na TV.
Notabene, wczoraj kontaktowałem się telefonicznie w tej sprawie ze sprzedawcą (Samsung Brand Store CH Atrium Targówek) i usłyszałem, że TV odsyłają do serwisu, a na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni (w tym 14 dni na zajęcie stanowiska). Nie wymienią TV od ręki bo ......... nie mają na miejscu serwisu. A żeby było jeszcze weselej podczas rozmowy usłyszałem, że dodatkowa gwarancja (2 lata) może zostać anulowana z powodu wymiany istotnej części TV).
Jednym słowem trzeba było kupić w MediaMarkt lub Saturnie - tam przynajmniej można zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyn w ciągu 30 dni.
 
Ostatnia edycja:

barburian

New member
Bez reklam
Czy ktoś z kolegów ma 65KS9500 lub 65KS9800 ?
Prośba o opinie bo na necie mało opinii użytkowników
 

fausto1

New member
Bez reklam
Nie warto brac ks 9500 jesli chodzi o roznice z ks 7000

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

barburian

New member
Bez reklam
9500

Witam KS9500 jest o trzy klasy lepszy od KS7000 i nie tylko,że jest to TV FALD.Opinie użytkowników na Forach zagranicznych.Tylko Ty kolego barburian to doskonale wiesz ! TV warty grzechu moim zdaniem....
Samsung KS9500 najlepszy w teście HDR news - Hi-Fi Choice


No właśnie się nad nim zastanawiam ,bo mogę go kupić za 11.500 i tak się biję z myślami RHJG,
bo jak porównam do ceny XD93 który kosztuje podobnie to chyba warto bardziej brać tego Sama...
 
Do góry