Samsung QLED Q7F 75"

doctor20

New member
Witajcie,
Szukam TV w rozmiarze 75" w budżecie do 15tyś zł. Wstępnie mój wybór padł na Samsung Q7F ale jeśli chodzi o sprzęt TV jestem całkowitym laikiem i nie wiem czy za te pieniądze będzie to dobry wybór?
TV oglądam głównie wieczorami z odległości 4m, na wprost TV. Najczęściej oglądam oczywiście mecze oraz programy na Discovery czy NatGeo.. I oczywiście filmy.


TV ma być powieszony na ścianę i akurat ten Samsung nadaje się do tego idealnie. I tak naprawdę to jedyna zaleta którą potrafię wskazać w tym TV..


Wiem, że jest wśród Was wielu fachowców więc proszę o poradę czy w tym budżecie jest jakaś lepsza alternatywa dla tego modelu.. Jeśli to możliwe to proszę o argumenty..
 

sodalit1990

New member
Witam.
15000 zł to duża suma .Jeśli chcesz możesz zainwestować w znacznie lepszy telewizor. Najlepszy jest OLED.

QLED samsunga to jak samochód syrena .OLED to jak najnowszy model samochodu Lamborghini.

QLED to nie jest OLED . QLED to nowa wersja LCD, tylko nazwa podobna jak OLED.

http://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/2017/07/qled-vs-oled.aspx

https://www.youtube.com/watch?v=ek-qyvFo1Zg

W tej cenie możesz kupić np mniejszy 55 calowy 4k Sony albo Panasonic.Samsung QLED to trzecia liga.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz w tej klasie do wyboru kilka modeli :
Sony 75XE8596 za 10.999 zł
Kalibracja gratis

Philips 75PUS7101 za 10.999 zł z ambilightem
Kalibracja gratis

TCL 75C70 za 9499 zł
Kalibracja gratis
Pilot do obsługi głosowej gratis
Dostawa gratis
Uchwyt gratis
Montaż gratis

Też bym Poszedł w tym kierunku i odłożył kasę na Oleda 77".
http://www.hdtv.com.pl/forum/newsy/...qled-sa-to-panele-lcd-nic-dodac-nic-ujac.html
Tu masz info o Qled

Tu masz wyniki konfrontacji:
http://www.hdtv.com.pl/forum/newsy/...ng-55q7-na-specjalnym-pokazie-w-londynie.html
 

Seizo

Active member
Bez reklam
QLED samsunga to jak samochód syrena .OLED to jak najnowszy model samochodu Lamborghini.