Och.
W takim razie, rozwoj VR/AR stoi pod znakiem zapytania.
Oby tylko SEL, czy Samsung sie o tym nie dowiadzialy.
Przy okazji.
Tym, ktorych kuły w oczy piksele, na Samsungu VR ( 515 - 577 ppi) , przypominam, ze projekt EnDK ma 2550 ppi.
To tyle odnosnie wuzji. Software, sila kalkulacji, bandwidth, to wszystko kwestia nieuniknionego postepu. Kto nie potrafi sobie tego wyobrqzic, niech sobie ważąc w rece 200 GB karte microSD, przypomni sobie dyskietke 1.44 MB i niech sprobuje przeliczyc całkowita objwtosc i wagę dyskietek zapewniajacych ekwiwalentna pojemnosc, oraz porowna czas potrzebny na skopiowanie takiej ilosci danych na pojedyncze dyskietki.
Kasa nie ma tu nic do rzeczy. Ja pisze o produktach (czy narzedziach) codziennego uzytku, na ktore stac normalnie zarabiajacych ludzi.
Ty po prostu nie potrafisz spojrzec w przyszlosc. Moze w takim razie spojrz 20 lat w przeszlosc i przyjmij zalozenie, ze postep technologiczny, tak jak i ludzie oczekiwania, odnosnie jego wykorzystania w produktach rynkowych znaczaco przyspieszyly.