Samsung LE26R51B pada matryca po miesiącu? fotki!

korkodyl

New member
kiki pomóż !

W pismie powolalem sie na ta ustawe i domagam sie wymiany na inny model. Nie chce naprawianego sprzetu - nie ma o tym mowy!
Maja 2 tygodnie - jesli nie odpowiedza w tym czasie to automatycznie przyjmuja moje warunki. Dla mnie poczekac 2 tygodnie nie stanowi problemu tym bardziej ze teraz obok jest EW i ceny spadaja :)
 

grzes

New member
Panasonic TX 32 LX 500

Moim zdaniem, jeśli matryca nie została uszkodzona mechanicznie, to problem tkwi w tasiemce łączącej matrycę z elektroniką lub w samej elektronice.

Pozdrawiam
 

korkodyl

New member
Witam ponownie :)
Walki ciag dalszy... ;)

Po 12 dniach dostalem pismo ze sprzet zostal wyslany do serwisu i ze w przypadku niemozliwosci naprawy zostanie wymieniony zgodnie z moim zyczeniem na inny model.
Jednak jest tam napisane ze w przypadku "braku mozliwosci usuniecia usterki" ...
Ja w pismie wyraznie zaznaczylem ze chce inny model (2 zepsute) a oni mi pisza ze moze go serwis naprawi :(
Wiec teraz 2 pytanka:

1. Czy moge domagac sie na podstawie tej ustawy - wymiany sprzetu na inny model ? Ewentualnie na taki sam ale zupelnie nowy nie naprawiany ??

2. Czy jesli przyslali "to" pismo ktore nie wyjasnia praktycznie nic - MM znowu ma iles tam czasu na kolejna odpowiedz ???
Zaznaczam ze od czasu mojego oddania TV minelo juz 12 dni.
 

korkodyl

New member
Witam po raz kolejny,

Jest tak:
Pismo zlozylem 21.10 wiec wczoraj mijalo 14 dni na podjecie decyzji przez
MM.(mam nadzieje ze to liczy sie w ten sposob)
Wczoraj po kilkunastu(!) telefonach do serwisu MM okazalo sie ze TV mial
mala usterke i mi nie wymienia na inny model tylko oddadza naprawiony! :(
Jako ze chcialem wymienic na inny model dosc dluuugo wczoraj "walczylem" z
kierownikiem serwisu.
Niestety nic z tego nie wyszlo bo czlowiek uparl sie ze on nie musi mi
wymieniac towaru bo to byla mala usterka i ze TV juz przyjechal z serwisu.
Troche zalamany w koncu zgodzilem sie na dostarczenie naprawionego
telewizora wczoraj do mnie do domu.
Pan kierownik zapieral sie ze sprzet jest i juz do mnie jedzie...
No i co? No i nie dojechal - czekalem do godziny 23 i nie ma :(
Wiecie - ja naprawde jestem w szoku jak mozna tak traktowac klienta!
Przez telefon po prostu jest sie totalnie olewanym, nikt nic nie wie, kazdy
kreci jak moze!!
Kierownik serwisu jest osiagalny dopiero jak sie dowiaduje ze uplywa termin
14 dni...
Echh...

Ale o co mi chodzi - dzis jest 05.11, towar razem z pismem oddalem 21.10 -
czy juz uplynal czas ktory mial MM na podjecie decyzji ??
Zaznaczam ze jedynym pismem jakie od nich dostalem byl "swistek" wyslany
poleconym ze towar pojechal do serwisu i czekaja na odpowiedz!
Nie dostalem do dzis zadnego innego pisma a to ze TV bedzie "na wczoraj"
zostalo uzgodnione telefonicznie.
Dzis rano jade do Media "wyjasnic" sprawe.
Powiedzcie mi co mam robic, jak zagrywac z nimi bo juz mi rece opadaja :(
Najgorsze ze tam wszystkie decyzje podejmuje kierownik serwisu a jego do
poniedzialku nie bedzie!
Pewnie znowu mnie "oleja" i bede musial czekac do poczatku przyszlego
tygodnia zeby "trafic" na kierownika :(
Czy oni nie musza miec jakiegos kompetentnego zastepcy ??

Acha - co mam zrobic jak oni np. powiedza ze wczoraj nie bylo nikogo w
domu!! Bo przeciez moze tak byc prawda ??
Albo jak przywioza mi ten TV dzis jakby nic sie nie stalo ?
Mi od poczatku chodzilo o to zeby wymienic ten TV na inny model
Do tego sposob w jaki mnie potraktowano po prostu mnie ZASZOKOWAL!!
Klient jest mile widziany jak cos kupuje - wszyscy sa uczynni, pomocni ale
jak cos sie zepsuje itp. to traktuja go jak namolnego idiote ktory
przeszkadza im w pracy...

Co robic ??
 

helper

New member
Blue-ray nośnik naszych marzeń

Korkodyl,

śledzę Twoje perypetie z MM i jedyne, co Ci mogę powiedzieć, to fakt, iż MM "sprzedaje cenę, a nie zadowolenie klienta" i kupując tam trzeba mieć tego świadomość.

Usterki mogą się zdarzyć się w każdym sprzęcie, ich usunięcie czasami jest kłopotliwe i może wymagać czasu (moim zdaniem serwis powinien usuwać usterki w max. 48h), ale żeby za własną kasę być "olewanym", to już naprawdę nie jest zabawne.
 

korkodyl

New member
Dokladnie...

A wlasnie teraz zadzwonilem i kurier z TV bedzie za 20 min...
Podobno wczoraj nie dojechal bo sie nie wyrobil...
Jaja poprostu.
 

izon

New member
Jak mozesz to napisz co sie dalej stalo bo z tego sie nam tu juz telenowela zrobila i chcialbym znac jej zakonczenie:)Po czyms takim to chyba zaczne se bac kupowac w media markt..
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
odcinek 132523


Armando zapytał: To jeszcze w Media sie nie boisz brać kunegundo el Morelas ?

Kunegunda: No mam wachania, z przewagą wachania.
 

korkodyl

New member
Kurier przyjachal dokladnie po 20 minutach :shock:
Byl przerazony - poprzedniego dnia naprawde sie nie wyrobil i go "troszke" zjechali...
Telefon jeszcze przez godzine dzwonil - czy wszystko gra - kilka razy MM i firma od kuriera
Telewizor zostal naprawiony, dziala ok a moje 2 wizyty u lekarza specjalisty zdecydowanie pomogly - nie tocze juz piany ;)
Nie polecam kupowania ani reklamacji bezposrednio w MM!!!
Naprawde szkoda nerwow!

The End
 
Do góry