6 Awaria I Oddanie Sprzętu Do Sprzedawcy
Muszę was poinformować o przebiegu mojej dalszej eksploatacjie tego "zajebistego" kina. Ostatnie wpisy chyba skończyłem na trzech naprawach, wiec było ich więcej. Jeszcze trzy razy sprzet uległ awarii (czyli szósty raz w sumie), z tym że nie zdecydowałem się juz naprawiać tego szajsu po raz szósty. napisałem pismo do sprzedawcy o zwrot gotówki za to dziadostwo. Pierwsze pismo otrzymalem odmowne, ale wcale się tym nie przejąłem zbytnie poniewaz byłem po konsultacji z federacją konsumenta i oni byli chetni do napisania kolejnego pisma do sprzedawcy. Jedenak postanowilem powalczyc osobiści i napisałem jeszcze jedno pismo, argumentując sprawę federacją i sadem. Podziałało. Sprzet oddałem do sklepu i w chwili obecnej oczekuję na sprowadzenie innego, całkowicie innego (amplituner) i na szczęście innej firmy (Cambridge Audio).
Nigdy więcej juz nie dam się namówic na sprzęt grający firmy samsung czy szajsung - jedno znaczenie, jedno dziadostwo. Nie wiem jakiej jakości sa inne zestawy kina domowego samsunga, ale przypuszczam, że mimo upływu czasu jest to nadal wielka kicha. Ja napewno juz sie nie dam namówić na to.
Na ironię losu jestem również posiadaczem tv lcd samsunga M51B. Mam już jeden wpis w karcie gwarancyjnej - telewizor po wyłączeniu piszczał (wydawał jakis dziwny dźwiek). Wezwałem serwis, rozkręcili, zlutowali coś i powiedzieli, że jest to standard dla samsunga i jest to im znane. Jak narazie to było wszystko i mam nadzieję, że tak zostanie.
Zastanówcie się dwa razy prze zakupem sprzetu samsunga, szczególnie kina domowego. Nie wierzcie w zapewnienia sprzedawców - oni chca za wszelką cenę sprzedac samsungi poniewaz firma ta oferuje dość dobry program lojalnościowy dla sprzedawców.