Samsung Ht-TP75 RECENZJA

xroma

New member
Kabel Euro --> 6x chinch. ( na 2 z nich jest dżwięk ) Tylko trzeba sie upewnić że dane Euro w TV jest dwukierunkowe ( wejscie - wyjscie )
 

Broneg

New member
samsung ht-tp75 blokowanie napędu

ciawa napisał:
No i nie myliłem się. Odebralem sprzęt we wtorek rano i w ten sam dzień wieczorem już było gotowy do ponownego (już trzeciego) oddania do serwisu.

Jak się sprawa zakończyła? Pytam, bo mam ten sam problem - tzn. dziś po raz pierwszy, ale już mnie krew zalała.
I jeszcze pytanie - czy nie przeszkadza Ci ten wentylator w amplitunerze podczas oglądania filmu?
 

ciawa

New member
Witam

Myslałem, że do trzech razy sztuka - myliłem się. Jest juz czwarta taka sama usterka - szlag mnie trafia. Dodatkowo serwis w Krakowie przy odblokowaniu porysował całą płytę w taki sposób, że nie nadaje się ona już do uzytku.
Rozpoczynam wojnę z Samsungiem - zobaczymy co się uda zrobić z tym szmelcem.
 

ciawa

New member
W Nowym Sączu serwis usuwa od razu tą wadę jeszcze prezed sprzedaża sprzętu do klienta.

mszkarad

Gdzie w Nowym Sączu znajduje się serwis, o którym piszesz? Bardzo Cię proszę o podanie adresu i numeru telefonu jeżeli pamiętasz.
Jeżeli będą oni w stanie usunąć wadę raz a porządnie to chętnie im sprzęt oddam do naprawy.
Zastanawia mnie jeden fakt dlaczego w Krakowie nie sa w stanie tego zrobić. Serwis twierdzi, że nie mają innych zamienników w postaci części wolnych od wad - dziwne.
 

Broneg

New member
Samsung HT-TP75 - blokowanie napędu

Jeszcze nie oddałem odtwarzacza do serwisu. Dzwoniłem do Warszawy (Samsung - infolinia 0-801 801 881) i tam facet mnie zapewnił, że wada jest natury programowej - oprogramowanie sterojujące napędu zachowuje się w nieodpowiedni sposób przy "kolizji" z np. źle położoną płytą na tacce.
Ile w tym prawdy - zobaczymy. Ponoć serwisy mają już zaktualizowane pod tym względem oprogramowanie.

Numery wszystkich serwisów samsunga są na ich stronie, ten w Nowym Sączu również: www.punktyserwisowe.samsung.pl/lista.php?punkt=35

Daj znać jak będziesz znał jakieś szczegóły.

PS. Piszesz, że odtwarzacz zepsuł Ci się po raz czwarty - to nie powinni Ci już wymienić sprzęt na nowy?!?!
 
Ostatnia edycja:

ciawa

New member
Niestety przepisy prawne zmieniły się jakiś czas temu i na podstawie nowych nie istnieje już prawo wymiany sprzętu po trzech naprawach.
Ale jest jakieś światełko w tunelu:
Dzwoniłem do Federacji Konsumenta i doradzili mi powołać się na "Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) i na jej podstawie żądać wymiany sprzętu, a jeżeli jest to nie możliwe zwrotu kosztów.
Tak więc zamierzam zrobić z producentem.
A w sprawie uszkodzonej płyty doradzili napisać oficjalną reklamację do serwisu z żądaniem zwrotu kosztów uszkodzonej płyty, jednocześnie wyznaczając im termin zwrotu. Wyślę taką reklamację e-mailem i w kopii załączę Federację konsumenta.
Chyba czeka mnie ciężka walka, ale nie popuszczę. W końcu to wszystko kosztuje i ma czemuś służyć.
 

arsenal

Moderator
VIP
Percio napisał:
To masz tak jak powinno byc, ja nie stety nie mam miejsca z tyłu. Zostaną tylko ustawienia boczne, no może uda się je troche wstawić za ucho, ale generalnie bedzie to z boku. Ciekawe jak to się bedzie miało do kina. Dużo stracę , czy może cały efekt ?? A system autokalibracji coś w tej kwestii może wskórać ?? Czy któś sie orientuje ??
Ale przecież głośniki otaczające, nie "tylne!" mają być po bokach. Tak jest w specyfikacji zarówno Dolby Dogital jak i DTS. Ustawianie ich za sobą to najczęstszy błąd robiony w kinie domowym.
 

Lokmen

New member
Znikające napisy

Witam to mój 1wszy post. Piszę bo mam problem z tym sprzętem (*HT-TP75) otóż problem pojawia się przy odtwarzaniu filmu DivX z polskimi napisami bo niestety napisy po 1 min już przestają się pokazywać- gdzieś na którymś forum ktoś nawet stwierdził że trzeba z pliku .txt usunąć polskie znaki ale nie poto dało się 2 tysiaki za szrot co nie jest przystosowany do rynku na którym się go sprzedaje!!! i w zasadzie poza dzwiękiem byłby gorszy od jakiejś tanm Manty kupionej w tesco po promocji - bo tamten wyswietla napisy bez problemu.
Może się ktoś już z tym spotkał - jeśli tak to proszę o pomoc.
 

Broneg

New member
Nie miałem ani jednego kłopotu z tekstami i oczywiście sugestia, żeby usunąć polskie znaczki jest bzdurą. Mój odtwarza bez problemu każdy format tekstu z polskimi znakami.
Skonsultuj może najpierw z serwisem na telefon?
 

xroma

New member
Lokmen napisał:
Witam to mój 1wszy post. Piszę bo mam problem z tym sprzętem (*HT-TP75) otóż problem pojawia się przy odtwarzaniu filmu DivX z polskimi napisami bo niestety napisy po 1 min już przestają się pokazywać- gdzieś na którymś forum ktoś nawet stwierdził że trzeba z pliku .txt usunąć polskie znaki ale nie poto dało się 2 tysiaki za szrot co nie jest przystosowany do rynku na którym się go sprzedaje!!! i w zasadzie poza dzwiękiem byłby gorszy od jakiejś tanm Manty kupionej w tesco po promocji - bo tamten wyswietla napisy bez problemu.
Może się ktoś już z tym spotkał - jeśli tak to proszę o pomoc.
Nie bardzo rozumiem - jeśli chciałeś sprzęt do odtwarzania divixów to na co Ci takie kino? Chyba zapomniałeś , że kina domowe tworzone są z myślą o DVD. Divixy , MP3 , JPG to tylko dodatki .....
 

Lokmen

New member
Nie bardzo rozumiem - jeśli chciałeś sprzęt do odtwarzania divixów to na co Ci takie kino? Chyba zapomniałeś , że kina domowe tworzone są z myślą o DVD. Divixy , MP3 , JPG to tylko dodatki .....

to zrozum że jak daje tyle kasy za taki sprzęt to chcę aby w nim wszystko działało i tyle.
Co do tel. do serwisu to takowy wykonałem i stara spiewka że sprzęt trzeba oddać do serwisu :fool: i tak pozegnam sie ze sprzęcikiem na ok. 2tyg. :(
 

Broneg

New member
Słusznie! Kto powiedział, że skoro w cenie były te dodatki, to mają nie działać?! Zapłacił - wymaga! Głupie gadanie. To tak, jakby ktoś mi powiedział, że mi nie jest potrzebna satysfakcja z pracy, bo to tylko dodatek do zarobionej kasy.
 

camel19

New member
Panowie - prawda jest taka, że Samsung ma dobrą elektronikę w dosłownym tego słowa znaczeniu RAM TV LCD, natomiast jeżeli chodzi o wszelkie sprzety czyli HDD, CDR, DVD czyli tam gdzie jest mechanotronka to jest na ostatnim miejscu. Za 2K zł można w chwili obecnej wyrwać sprzet w panelach (amplituner 5.1 albo 6.1,DVD z HDMI + głosniki). Jeżeli już wczesniej były na forum informacje o tym, że sie sypie napęd to po cholere kupujecie HP-70 czy 75. To nie są małe pieniądze i należy walczyć z Samsungiem o pozytywne załatwienie reklamacji albo zwrot kosztów i nie poddawać sie. Wytrwałosci dla wszystkich HP seri 70 i 75.
 
Ostatnia edycja:

ciawa

New member
6 Awaria I Oddanie Sprzętu Do Sprzedawcy

Muszę was poinformować o przebiegu mojej dalszej eksploatacjie tego "zajebistego" kina. Ostatnie wpisy chyba skończyłem na trzech naprawach, wiec było ich więcej. Jeszcze trzy razy sprzet uległ awarii (czyli szósty raz w sumie), z tym że nie zdecydowałem się juz naprawiać tego szajsu po raz szósty. napisałem pismo do sprzedawcy o zwrot gotówki za to dziadostwo. Pierwsze pismo otrzymalem odmowne, ale wcale się tym nie przejąłem zbytnie poniewaz byłem po konsultacji z federacją konsumenta i oni byli chetni do napisania kolejnego pisma do sprzedawcy. Jedenak postanowilem powalczyc osobiści i napisałem jeszcze jedno pismo, argumentując sprawę federacją i sadem. Podziałało. Sprzet oddałem do sklepu i w chwili obecnej oczekuję na sprowadzenie innego, całkowicie innego (amplituner) i na szczęście innej firmy (Cambridge Audio).
Nigdy więcej juz nie dam się namówic na sprzęt grający firmy samsung czy szajsung - jedno znaczenie, jedno dziadostwo. Nie wiem jakiej jakości sa inne zestawy kina domowego samsunga, ale przypuszczam, że mimo upływu czasu jest to nadal wielka kicha. Ja napewno juz sie nie dam namówić na to.
Na ironię losu jestem również posiadaczem tv lcd samsunga M51B. Mam już jeden wpis w karcie gwarancyjnej - telewizor po wyłączeniu piszczał (wydawał jakis dziwny dźwiek). Wezwałem serwis, rozkręcili, zlutowali coś i powiedzieli, że jest to standard dla samsunga i jest to im znane. Jak narazie to było wszystko i mam nadzieję, że tak zostanie.
Zastanówcie się dwa razy prze zakupem sprzetu samsunga, szczególnie kina domowego. Nie wierzcie w zapewnienia sprzedawców - oni chca za wszelką cenę sprzedac samsungi poniewaz firma ta oferuje dość dobry program lojalnościowy dla sprzedawców.
 

Romanoff

New member
Ciawa:
"Nie wierzcie w zapewnienia sprzedawców - oni chca za wszelką cenę sprzedac samsungi poniewaz firma ta oferuje dość dobry program lojalnościowy dla sprzedawców."
No i się wydało, hehe. Szkoda,że tak mało osób w to wierzy. Klienci są omamieni świetnym marketingiem Samsunga, a tak na prawde jest to sprzęt ze średniej półki, w przystępnej cenie.Z tym,że nawet od takiego sprzętu wymaga się bezawaryjności przez pewien okres czasu. Oczywiście zdarzają się wyjątki,ale ......
Pozdrawiam :)
 

ciawa

New member
Romanoff napisał:
Ciawa:
"Nie wierzcie w zapewnienia sprzedawców - oni chca za wszelką cenę sprzedac samsungi poniewaz firma ta oferuje dość dobry program lojalnościowy dla sprzedawców."
No i się wydało, hehe. Szkoda,że tak mało osób w to wierzy. Klienci są omamieni świetnym marketingiem Samsunga, a tak na prawde jest to sprzęt ze średniej półki, w przystępnej cenie.Z tym,że nawet od takiego sprzętu wymaga się bezawaryjności przez pewien okres czasu. Oczywiście zdarzają się wyjątki,ale ......
Pozdrawiam :)

Zgadza się. Jest to firma, która pod względem jakości jest pozycji średniej lub nawet mniej niż średniej. Popularność tej marki wynika tylko i wyłącznie z dobrze rozwiniętej sieci sprzedaży no i oczywiście pewnych działań marketingowych w tym wpadku dobrego programu lojalnościowego dla sprzedawców. Jednak jest to jak widzicie zgubne, po wcześniej czy póxniej prawda a w tym wypadku jakośc produktów wychodzi na wierzch.
Oczywiście jest to tylko i wyłącznie moja opinia, która jest poparta wieloma argumentami. Bardzo możliwe, że są użytkownicy zadowoleni, ale ja do nich już nie należę i napewno swojej opinii nie zmienię. Z resztą jak zauważyłem po wpisach na forum, podobne problemy do moich miało już więcej osób.
 

zbyniek7

New member
szuflada

odeslalem sprzet do serwisu centralnego w w-wie i przestala sie zacinac kieszen! wymienili oprogramowanie i wszystko jest ok !
 

ciawa

New member
Tak się składa że w moim sprzęcie oprogramowanie zmieniali dwa razy. Nawet dostałem to oprogramowanie załatwiane przez sprzedawcę z serwisu. I niestety pomogło tylko na jakis czas.
Moim zdaniem, to czy oprogramownie pomaga czy nie nie jest tu najistotniejszym aspektem. Sprzęt ma poprostu działać i koniec. Nie jest dopuszczalne resetowanie i wgrywanie nowego oprogramowania za każdym razem jak się sprzęt zatnie.
Zbyniek - jak masz możliwość zwrotu sprzętu to się nie zastanawiaj.
 

Lokmen

New member
Witam po dużej przerwie. A więc tak: kino domowe (czyt. szajsowe) wkońcu i tak trafiło do servisu- zacięła się kieszeń- naprawili ale napisy dalej nie działają. Moja cierpliwość na tym że tak delikatnie powiem pseudo kinie domowy się skończyła- sprzedałem szajs i kupiłem ONKYO- poprostu wypas- równolegle z tamtym pseudokinie domowym kupiłem TV SLIM też szajsunga- obecnie już go nie posiadam ponieważ ... się zepsuł i zwrócili mi kase - i całe szczęście. kupiłem LCD Sharpa. Moje doświadczenie a raczej wnioski z niego są takie: w moim domu już nigdy nie pojawi się nic co w nazwie będzie miało słowo SAMSUNG ot. Dzięki i pozdrawiam.:krol:
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Powiem tylko tyle. Nawet najbardziej markowy sprzęt potrafi być felerny, więc nie można wyciągać jednoznacznych opinii na temat jakości całej marki.

I przy okazji (to nic osobistego) zastanawiam się dlaczego tak się przyjęło, że wiele osób pisze servis, zamiast serwis. W języku polskim nie ma litery V.

ArtS :)
 
Do góry