Oficjalne stanowisko firmy Samsung w sprawie Warto obejrzeć
Wersja 1 - gdy pani z działu reklamacji myślała, że korzystam z usług innego operatora niż UPC.
W imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. chciałabym podziękować za kontakt z naszym Działem Reklamacji oraz przesłanie korespondencji dotyczącej telewizora UE46F6400AKXXH.
Chciałabym Pana zapewnić, że dokładnie zapoznałam się z opisywaną sprawą.
W odpowiedzi na Pana pismo pragnę wyjaśnić, iż telewizory Samsung - firmy, która uczestniczyła w opracowywaniu standardu CI+ obsługują moduły operatorów telewizji kablowej, jednak w związku z tym iż standard ten może być różnie rozumiany przez producentów modułów nie zapewniamy pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami dostępnymi na rynku co wiąże się z tym iż nie wszystkie funkcje mogą działać prawidłowo. Tylko jeden z operatorów telewizji kablowej prosił firmę Samsung o certyfikację modułów CI. Jest to operator UPC. Pełną listę modeli może Pan sprawdzić na stronie operatora telewizji kablowej:
UPC MediaModuł CI+
Dodatkowo pragnę wyjaśnić, iż funkcja „Warto Obejrzeć” działa na kanałach cyfrowych, przy podłączeniu odbiornika do Internetu i jest uzależniona od informacji dostarczanych w sygnale od dostawcy usług TV.
W zależności od usługodawcy i stacji telewizyjnej informacje o polecanych programach i kanałach w ramach funkcji Warto Obejrzeć mogą nie odpowiadać faktycznie nadawanym programom.
Chcielibyśmy jednocześnie zapewnić, iż wszelkie zgłaszane uwagi są dogłębnie analizowane, a oferowanie Klientom w pełni satysfakcjonującego poziomu usług pozostaje najważniejszym celem firmy Samsung.
Wyrażam nadzieję, że podane wyjaśnienia nie zostaną przez Pana odebrane jako wyraz złej woli naszej firmy, lecz jako realny obraz zaistniałych okoliczności.
Wersja 2 - gdy uświadomiłem pani z działu reklamacji, że korzystam właśnie z modułu UPC i poprosiłem o podanie szczegółowych informacji co jest nie tak z sygnałem UPC, że reklamowane usługi nie działają:
W imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. chciałabym podziękować za ponowny kontakt z naszym Działem Reklamacji.
W odpowiedzi na Pana pismo informuję, że firma Samsung podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie, które zostało Panu przedstawione w poprzedniej korespondencji.
Firma Samsung nie zapewnia pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami CI dostępnymi na rynku w związku z tym nie wszystkie funkcje dostępne w telewizorze mogą działać prawidłowo.
Pragnę również wyjaśnić, iż funkcja „warto obejrzeć” działa w zależności od usługodawcy i stacji telewizyjnej.
Dodatkowo firma Samsung nie potwierdza występowania wady fabrycznej w przedmiotowym telewizorze, co sugeruje Pan w swojej korespondencji.
Wyrażam nadzieję, że przedstawione wyjaśnienia spotkają się z Pana zrozumieniem i pozwolą na obiektywna ocenę sytuacji.
Wersja 3 - ponownie poprosiłem o podanie parametrów sygnału które uniemożliwiają działanie "warto obejrzeć" oraz przypomniałem, że według pierwszej wiadomości z działu reklamacji moduły UPC jako jedyne zostały certyfikowane przez firmę Samsung:
W imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. chciałabym podziękować za ponowny kontakt z naszym Działem Reklamacji oraz przesłanie korespondencji w sprawie telewizora model UE46F6400.
W odpowiedzi na Pana pismo pragnę wyjaśnić, iż wszelkie zgłaszane uwagi są dogłębnie analizowane, oraz przekazywane do naszego centrum rozwojowego R&D, które zajmuje się opracowywaniem aktualizacji usprawniających pracę telewizorów firmy Samsung.
Standard CI+ został opracowany przy współpracy firm: Samsung, Sony, Philips i Panasonic oraz producenta modułów CAM Neotion. Odbiornik Samsung F64000 jest w pełni zgodny z tym standardem.
Jednak standard ten może być różnie rozumiany przez producentów modułów, w związku z tym firma Samsung nie może zapewnić pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami dostępnymi na rynku, co wiąże się z tym iż nie wszystkie funkcje mogą działać prawidłowo.
W związku z powyższym firma Samsung nie widzi podstaw do zmiany swojego stanowiska w sprawie. Powyższe stanowisko firmy Samsung proszę traktować, jako ostateczne.
Nie ma już nic o sygnale telewizyjnym, zwalają natomiast winę na moduły UPC, które podobno mają ich certyfikację...