s-recomendation w modelach xxF8000

tdx

New member
Bez reklam

TDX

"Odkryj TV,który wie, co kochasz" to się wyświetla największą czcionką,
mój telewizor tego niestety nie wie. Jakoś bez tego żyję ale to nie oznacza, że mam przymykać oko na to, że w moim tv nie działa funkcja, która jak się okazuje jest ich głównym hasłem reklamowym na stronie.

Rozumiem że kupiłeś TV właśnie dla tej funkcji

Niestety trochę znam podejście samsunga do takich problemów i wiem że potrafią powiedzieć, że nie przeszkadza to w głównej funkcji tv czyli oglądaniu telewizji, potrafią też powiedzieć, że dana funkcja właśnie tak ma działać (czyli nie działać).
Jeśli ludzie to akceptują to nie ma co się dziwić takiemu traktowaniu klientów...
Jeśli nie akceptujesz to sam zgłoś ntzu i daj znać jak Ci poszło a nie czekaj na kogoś innego by to zrobił, bo na razie wychodzi że taki stan rzeczy akceptujesz
Ludzie podpisywali umowy z kablówką na co najmniej kilkanaście miesięcy i wybierali ci+ zamiast dekodera i się okazało, że jednak nie wszystko działa.
Rozumiem że gdyby wiedzieli że ta funkcja nie działa to by nie podpisywali tych umów?
Korzyść z stosowania modułu ci+ to jeno urządzenie mniej czyli 1 pilot, dekoder nie zajmuje miejsca i nie zużywa prądu, w końcu PVR z TV...
Wszyscy w takiej sytuacji (nawet jeśli ta funkcja jest im zbędna) powinni domagać się zwrotu kasy, jeśli się uda to można teraz kupić ten sam model taniej albo za tą samą kasę kupić lepszy;)

Darmowy TIP:
Z tą niezgodnością to się lepiej pośpiesz bo NTZU do 6 mc domniemuje się że wada była w produkcie w momencie zakupu, później na Ciebie spada obowiązek udowodnienia że tak było.

I pamiętaj że jak powiesz że tak było od nowości a TV masz dłużej niż 2 mc to taka niezgodność zostanie odrzucona, bo od czasu zauważenia do zgłoszenia jest max 2mc...

Mam nadzieje że pomogłem
 

doubleube

New member
zaleta CI+ jest takze mozliwosc posegregowania kanalow (bajka, jest jak powinno),
tv nie byl kupowany dla tej funkcji, ale mysle, ze powinna dzialac, czyz nie?
jesli tak pisza i reklamuja.

to tak jakbym kupil auto i nie dzialala np. kamera cofania ( nie wymieniam tu rzeczy, ktore maja znaczenie w bezposrednim bezpieczenstwie
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
To co napisałeś jest dla mnie oczywiste.
Napisałem o czym trzeba pamiętać składając NTZU, by zmaksymalizować swoje szanse na jej uznanie.
 

doubleube

New member
mam pytanie jeszcze, bo z tym serwisem samsung to zenada.
mowia, ze tylko CI+ z UPC nie dziala i mam isc do serwisu i potwierdza, ze z innymi dziala

skad macie moduly, gdzie nie dziala s recommandation????
 

Piwek80

Member
Rozumiem że kupiłeś TV właśnie dla tej funkcji
Pracujesz w samsungu? bo to rozumowanie jest typowe dla nich jak nie potrafią rozwiązać jakiegoś problemu. To moja sprawa dla jakich funkcji kupiłem ten TV. Wydaję mi się, że samsung wydał sporo kasy na opracowanie tej funkcji i zapewne uwzględnił to w cenie tv. Mogę wykorzystywać tv tylko do oglądania telewizji ale skoro zapłaciłem za TV z "warto obejrzeć" to ma to u mnie działać. Rozumiem, że dla Ciebie nie ma znaczenia za co płacisz i czy to działa, dla mnie ma to znaczenie.

Jeśli nie akceptujesz to sam zgłoś ntzu i daj znać jak Ci poszło a nie czekaj na kogoś innego by to zrobił, bo na razie wychodzi że taki stan rzeczy akceptujesz
Czekam na nową serię, jeśli tam będzie działała ta funkcja to można się domagać wymiany na model w którym to działa z tytułu gwarancji.

Rozumiem że gdyby wiedzieli że ta funkcja nie działa to by nie podpisywali tych umów?
Korzyść z stosowania modułu ci+ to jeno urządzenie mniej czyli 1 pilot, dekoder nie zajmuje miejsca i nie zużywa prądu, w końcu PVR z TV...
Tak wziąłbym dekoder i znam osobę która zrezygnowała z karty na rzecz dekodera.

Darmowy TIP:
Z tą niezgodnością to się lepiej pośpiesz bo NTZU do 6 mc domniemuje się że wada była w produkcie w momencie zakupu, później na Ciebie spada obowiązek udowodnienia że tak było.

I pamiętaj że jak powiesz że tak było od nowości a TV masz dłużej niż 2 mc to taka niezgodność zostanie odrzucona, bo od czasu zauważenia do zgłoszenia jest max 2mc...

Mam nadzieje że pomogłem
Dzięki za radę, do 6 miesięcy jeszcze mi trochę zostało. Poza wiem jak to wygląda w serwisie samsunga co prawda z innej branży. Sprzęt od sprzedawcy trafia do serwisu i w zależności od roszczeń klienta i możliwości naprawy serwis naprawia, bądź wystawia ekspertyzę.
W tym konkretnym przypadku na dzień dzisiejszy nie są w stanie tego naprawić.


mam pytanie jeszcze, bo z tym serwisem samsung to zenada.
mowia, ze tylko CI+ z UPC nie dziala i mam isc do serwisu i potwierdza, ze z innymi dziala

skad macie moduly, gdzie nie dziala s recommandation????

To jest właśnie cały samsung albo powiedzą, że tak ma działać albo zwalają na innych.
Wyciągnij media moduł z tv i go włącz. Wszystkie kanały tv cyfrowej naziemnej nadal będą działały a i tak dalej nie będzie można wybrać żadnego dostawcy przy konfiguracji warto obejrzeć więc gdzie tu wina CI+ skoro nawet nie jest podłączone?
Poza tym ludzie piszą tu, że w samsungu znają problem i pracują nad rozwiązaniem, więc gdyby to była wina upc to chyba oni powinni nad tym pracować...
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
Pracujesz w samsungu? bo to rozumowanie jest typowe dla nich jak nie potrafią rozwiązać jakiegoś problemu. To moja sprawa dla jakich funkcji kupiłem ten TV. Wydaję mi się, że samsung wydał sporo kasy na opracowanie tej funkcji i zapewne uwzględnił to w cenie tv. Mogę wykorzystywać tv tylko do oglądania telewizji ale skoro zapłaciłem za TV z "warto obejrzeć" to ma to u mnie działać. Rozumiem, że dla Ciebie nie ma znaczenia za co płacisz i czy to działa, dla mnie ma to znaczenie.

O. Widzę że jak ktoś pomaga to jest "cacy", ale jak wyraża swoją opinie i poglądy to od razu się zaczyna pytania o szemrany marketing, pracę w korporacji itp...
Mi na 2 samsungach warto obejrzeć działa, ale tą funkcję mam na off, bo i tak nie jest w stanie polecić mi niczego sensownego ;)


Czekam na nową serię, jeśli tam będzie działała ta funkcja to można się domagać wymiany na model w którym to działa z tytułu gwarancji.

To gwarancji czy niezgodności...?

Tak wziąłbym dekoder i znam osobę która zrezygnowała z karty na rzecz dekodera.

I np zgłosił byś NTZU że PIP nie działa po HDMI.. (podaje jako przykład)

Dzięki za radę, do 6 miesięcy jeszcze mi trochę zostało. Poza wiem jak to wygląda w serwisie samsunga co prawda z innej branży. Sprzęt od sprzedawcy trafia do serwisu i w zależności od roszczeń klienta i możliwości naprawy serwis naprawia, bądź wystawia ekspertyzę.
W tym konkretnym przypadku na dzień dzisiejszy nie są w stanie tego naprawić.

Przypominam Ci w dalszym ciągu ze niezgodność musi mieć charakter istotny.

Ostatnio taka niezgodność była w samsungu w modelach D6xxx gdzie na pudełku była informacja o TV fullhd 3D a taki był w modelu dopiero D7 i faktycznie TV były wymieniane...

To jest właśnie cały samsung albo powiedzą, że tak ma działać albo zwalają na innych.
Wyciągnij media moduł z tv i go włącz. Wszystkie kanały tv cyfrowej naziemnej nadal będą działały a i tak dalej nie będzie można wybrać żadnego dostawcy przy konfiguracji warto obejrzeć więc gdzie tu wina CI+ skoro nawet nie jest podłączone?
Poza tym ludzie piszą tu, że w samsungu znają problem i pracują nad rozwiązaniem, więc gdyby to była wina upc to chyba oni powinni nad tym pracować...

Można zawsze spróbować coś bardziej oficjalnego do samsunga wysmażyć...
 

Piwek80

Member
O. Widzę że jak ktoś pomaga to jest "cacy", ale jak wyraża swoją opinie i poglądy to od razu się zaczyna pytania o szemrany marketing, pracę w korporacji itp...
Mi na 2 samsungach warto obejrzeć działa, ale tą funkcję mam na off, bo i tak nie jest w stanie polecić mi niczego sensownego ;)

Odwalasz tu kawał dobrej roboty i tego nie neguję;) Dla mnie to po prostu zabrzmiało jak słowa kogoś z samsunga;)

To gwarancji czy niezgodności...?
Jeśli chodzi o zwrot kasy to z tytułu niezgodności ale to trochę uderza w sprzedawcę a to producent nie dopracował produktu, dlatego zastanawiam się czy nie poczekać i nie domagać się wymiany na nowy model w ramach gwarancji od producenta.


I np zgłosił byś NTZU że PIP nie działa po HDMI.. (podaje jako przykład)
Masz na myśli podgląd w PIP tego co jest na hdmi? Nie widziałem jeszcze samsunga w którym by to działało i nie przypominam sobie abym wyczytał w jakiejś instrukcji obsługi, że hdmi ma być dostępne w pip. Zawsze mi się wydawało, że tak ma właśnie to działać ale może jestem w błędzie. Jeśli jest inaczej i jest tak gdzieś napisane podaj mi źródło i na pewno przy okazji też to zgłoszę.

Przypominam Ci w dalszym ciągu ze niezgodność musi mieć charakter istotny.
To, że nie używasz tej funkcji to nie znaczy, że jest mało istotna. Ja z kolei przypominam, że po wjściu na stronę mojego tv można odnieść wrażenie, że to jest główna funkcja tego TV..

Ostatnio taka niezgodność była w samsungu w modelach D6xxx gdzie na pudełku była informacja o TV fullhd 3D a taki był w modelu dopiero D7 i faktycznie TV były wymieniane...

Można zawsze spróbować coś bardziej oficjalnego do samsunga wysmażyć...

Czyli jest potwierdzenie, że można próbować coś ugrać.
Na razie próbuję wyciągnąć informację od samsunga, że rzeczywiście mają z tym problem żeby mieć jakąś podkładkę przy składaniu reklamacji. Ludzie różnie tu piszą, ktoś pisze, że niby potwierdzają, że problem leży po ich stronie i pracują nad rozwiązaniem a ktoś inny, że zwalają winę na UPC.
Problem w tym, że jest chyba niewiele sieci kablowych które oferują moduły CAM oprócz UPC jest Inea i nie wiem co jeszcze. Próbowałem wpisywać kody pocztowe z terenu gdzie usługi świadczy Inea i też nie było do wyboru żadnego operatora więc problem chyba nie tylko występuje w UPC.
Przydałby się ktoś kto korzysta z modułu CAM w innej sieci kablowej niż UPC.
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
no ale to chyba jest istotna wada, iz nie dziala, gdzie na stronie pisza, ze dziala na CI+

widzisz przeczytaj....

§ Poradnik Konsumenta -> PRZECZYTAJ !!!

WAŻNE! Konsument nie może żądać odstąpienia od umowy i zwrotu ceny, jeżeli niezgodność nie ma charakteru istotnego. W tym wypadku Konsumentowi pozostaje jedynie żądanie obniżenia ceny. Niezgodność towaru jest istotna wówczas, gdy Konsument z jej powodu nie może w ogóle korzystać z rzeczy, korzystać z niej zgodnie z jej przeznaczeniem (np. telefon komórkowy nie dzwoni) lub gdy rzecz stwarza zagrożenie dla osób lub mienia (np. ekspres do kawy powoduje spięci w instalacji elektrycznej).

@Piwek80
chodzi mi o to że po HDMI nie będziesz miał PIP z DVB-C, a mając CI+ masz...
 

Piwek80

Member
widzisz przeczytaj....

§ Poradnik Konsumenta -> PRZECZYTAJ !!!

WAŻNE! Konsument nie może żądać odstąpienia od umowy i zwrotu ceny, jeżeli niezgodność nie ma charakteru istotnego. W tym wypadku Konsumentowi pozostaje jedynie żądanie obniżenia ceny. Niezgodność towaru jest istotna wówczas, gdy Konsument z jej powodu nie może w ogóle korzystać z rzeczy, korzystać z niej zgodnie z jej przeznaczeniem (np. telefon komórkowy nie dzwoni) lub gdy rzecz stwarza zagrożenie dla osób lub mienia (np. ekspres do kawy powoduje spięci w instalacji elektrycznej).
Problem w tym że podane są przykłady telefonu i ekspresu teraz oprócz telefonów są smartfony w którym funkcję telefonu mogę traktować jako dodatek do wszystkich jego funkcji "smart". Ja mam smart TV i nie działa w nim główna funkcja którą reklamuje producent, jeszcze raz przypominam:
"Odkryj TV, który wie, co kochasz" 46" F6400 Smart 3D LED - PRZEGLĄD | SAMSUNG

Jeśli się spróbuje to na pewno nikt kasy nie zwróci, trzeba walczyć o swoje:) Zawsze też można próbować domagać się wymiany od producenta w ramach gwaracji na model w którym to działa o ile pojawi się taki model:)

@Piwek80
chodzi mi o to że po HDMI nie będziesz miał PIP z DVB-C, a mając CI+ masz...
Nie bardzo wiem co masz na myśli. Źródło obrazu mam na hdmi modół CAM wyjęty z tv a pdogląd w PIP na dvb-c jest.
 

tdx

New member
Bez reklam
Piwek80 moim zdaniem podstawową funkcją TV jest dalszym ciągu oglądanie TV ;)
Ty masz swoje zdanie i to jest ok, jak będziesz miał dobre argumenty to sklep/producent/sąd do Twojej argumentacji się przychyli...

ad2
mam na myśli to że kiedy masz dekoder po HDMI to z niego PIPa nie otrzymasz
jak masz moduł CI w TV to PIP działa.

Trochę nie rozumiem na jakiej zasadzie działa DVB-C bez CI+ i karty... są dostępne niekodowane kanały?
 

Piwek80

Member
Piwek80 moim zdaniem podstawową funkcją TV jest dalszym ciągu oglądanie TV ;)
Ty masz swoje zdanie i to jest ok, jak będziesz miał dobre argumenty to sklep/producent/sąd do Twojej argumentacji się przychyli...
Niby tak, ale może tv zarekomendowałby mi ciekawszy program niż to co aktualnie oglądam;) Teraz być może przegapiam "to co kocham";)

Teraz interesuje mnie to aby ponad wszelką wątpliwość ustalić, że wina leży po stronie TV.
Jeśli ktoś ma jakąś korespondencję z samsungiem, w której przyznają się, że błąd jest w oprogramowaniu i mógłby ją udostępnić to będę bardzo wdzięczny.
Jeśli ktoś ma podobny problem w innej sieci lub jeśli u niego działa też niech się odezwie.


mam na myśli to że kiedy masz dekoder po HDMI to z niego PIPa nie otrzymasz
jak masz moduł CI w TV to PIP działa.
Czyli w tak jak pisałem wcześniej w pip musiałoby być hdmi a nigdy mi to nie działało i chyba nigdy nie miało działać.
Jeśli jednak są jakieś funkcje które według producenta powinny działać a nie działają to chętnie je poznam.
Kod:
Trochę nie rozumiem na jakiej zasadzie działa DVB-C bez CI+ i karty... są dostępne niekodowane kanały?
Dokładnie w UPC kanały naziemne są dostępne bez ci+. Zdziwiłem się jak przyszedł monter i wyszukał kanały bez zamontowania modułu z kartą i część kanałów działała.
 

doubleube

New member
a nie ma tutaj zastosowania punkt:
"nie odpowiada oczekiwaniom opartym na składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela. Szczególne znaczenie mają zapewnienia wyrażone w oznakowaniu towaru lub reklamie, odnoszące się do właściwości towaru, w tym także termin, w jakim te właściwości towar ma zachować"....
"Objęcie pojęciem niezgodności towaru z umową, również sytuacji, gdy towar nie spełnia oczekiwań kupującego opartych na publicznych zapewnieniach sprzedawcy, wyrażonych (w szczególności) w reklamie stanowi daleko idące rozszerzenie odpowiedzialności sprzedawcy"
bede probowal oddac :)tylko co ja bede ogladal przez 2 tygodnie?
 

ernet

Active member
Bez reklam
zgłaszaj reklamację u sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową i daj znać jak Ci poszło, ja też się chyba na to zdecyduję
Czytając Wasze posty dokładnie o tym samym pomyślałem. Jak do Samsunga zaczną wracać telewizory, to może osoby odpowiedzialne nauczą się trochę szacunku dla kupujących. Pamietacie, jak było kiedyś z "3D HD" w niektórych modelach TV tej firmy ?
 

doubleube

New member
Szacunku nie ma żadnego, człowiek opisuje im całą sprawę,
a oni krótko - s recommandation to usluga dla sklepow w celach prezenrtacji,
no rece opadaja, to ja znowu link mu podaje itd, a oni - dla celow prezentacji, a jesli chodzi o "warto obejrzec" to nie dziala z upc i nie wiedza kiedy to naprawia

szkoda, ze nie daja tv zastepczego na czas naprawy :(
 

tdx

New member
Bez reklam
było było cała seria D6 Ci co oddawali dostawali D7 :D, niepotrzebnie kupowałem od razu D7000 :)
 

doubleube

New member
oni twierdza, ze ma prawo nie dzialac bo na stronie jest zapis, ze moze nie dzialac ze wszystkimi operatorami, juz nie mam sil i nalezy czekac do kolejnej aktualizacji, znaja problem i ble ble ble
 

Piwek80

Member
mi odpisali, że funkcja jest w fazie optymalizacji...
ciekawe co odpiszą jak poproszę ich o podanie operatorów z u których ta funkcja działa, pewnie będą mieli z tym problem...
 

doubleube

New member
ponownie informuję, że funkcja którą Pan opisuję (ta która działa przy dekoderze) jest to funkcja OnTV(warto obejrzeć). S-Recommendation jest to oddzielna usługa rekomendacji dostępna tylko w 17 krajach, w Polsce niestety nie jest ona dostępna.

W celu konfiguracji danej usługi, proszę zresetować telewizor do ustawień fabrycznych (Menu -> Pomoc techniczna -> Diagnostyka -> Resetuj). Po zresetowaniu odbiornika w zakładce "Wybór operatora" proszę wybrać "Pozostałe".

Jeżeli funkcja OnTV nie będzie funkcjonowała poprawnie przy automatycznym strojeniu, należy wejść w Menu -> Nadawanie -> Automatyczne strojenie -> Opcje wyszukiwania kablowego, następnie:
- częstotliwość pocz. ustawić na 100000 KHz
- częstotliwość końcową ustawić na 554000 KHz
- szybkość transmisji symboli ustawić na 6900 kS/s
- modulacje ustawić na 256 QAM.

Są to wszystkie opcje z poziomu odbiornika, które może Pan skonfigurować w celu korzystania z funkcji rekomendacji kanałów OnTV.|
Mam nadzieję, że zrozumiał Pan różnicę między usługą OnTV a usługą S-Recommendation, przez co wynikło całe obecne nieporozumienie.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

W przypadku dalszej korespondencji prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie: New URL, zakładka ‘kontakt z nami’, ponieważ bezpośrednia odpowiedź zwrotna na ten email nie dotrze do naszych konsultantów.


i tak bez konca, w kolko to samo, a to takze wlasnie nie dziala
 

Piwek80

Member
Dziwne, że rozdzielają to na dwie funkcje. Rzeczywiście warto obejrzeć to ON TV i po skonfigurowaniu jest dostępna przez smart hub-a lub automatycznie po uruchomieniu tv. Jako s-recommendation reklamują tylko rekomendacje dostępne po wciśnięciu RECOMM. na smart pilocie. Skonfigurowanie warto obejrzeć powoduje, że można korzystać z s-recommendation i na odwrót. Skoro samsung traktuje to jako dwie różne funkcje to okazuje się, że nie działają dwie funkcje a nie jedna.
Obie funkcje działają prawidłowo gdy źródłem obrazu jest dekoder lub dvbt zatem pisząc że s-recommendation jest w Polsce niedostępna to delikatnie mówiąc mijanie się z prawdą...
 
Do góry