RTV MAX - brak gwarancji

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Wygląda na to, ze panowie na prędce spakowali tv, ale zapomnieli o reszcie. Albo stał na półce i korzystali, skoro pilot był osobno, ale wyciągnęli z zaplecza, tzn. z serwisu :)
 

sebol81

New member
Jak można nowy produkt przysłać w 2 paczkach?
No nie oszukujmy się. Dostałeś używkę (np. powystawowy) albo egzemplarz po naprawie...
No chyba, że ktoś jest frajerem i wierzy w zapewnienia typu: "produkt rozpakowany celem sprawdzenia".
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jak można nowy produkt przysłać w 2 paczkach?
No nie oszukujmy się. Dostałeś używkę (np. powystawowy) albo egzemplarz po naprawie...
No chyba, że ktoś jest frajerem i wierzy w zapewnienia typu: "produkt rozpakowany celem sprawdzenia".
Dokładnie jest tak jak piszesz - nie ma innej opcji.
 

zbynio70

New member
Pisałem wcześniej tv ściągali z UK , jest nowy ,a czemu akcesoria szły w drugiej paczce to pojęcia nie mam może jakieś przekręty podatkowe nie wiem , jedynie tylko to mam zastrzeżenie że brak gwarancji no i rachunek zakupu po miesiącu jak zacząłem się ostro upominać .
 

SDman

Banned
Pisałem wcześniej tv ściągali z UK , jest nowy ,a czemu akcesoria szły w drugiej paczce to pojęcia nie mam może jakieś przekręty podatkowe nie wiem , jedynie tylko to mam zastrzeżenie że brak gwarancji no i rachunek zakupu po miesiącu jak zacząłem się ostro upominać .

Witam,
z UK to najczęściej ściąga się wyprzedaże, a tu jak wiemy z naszego podwórka
o "nówce" można zapomnieć. Ostatnio Saturn i MM nazwał ten dział Outlet.
Sposób jest jeden w menu serwisowym odczytać ilość godzin przepracowanych przez TV.

Pozdr.
 

Veto

New member
Przysłali rachunek czy paragon ?Proszę sprawdzić kiedy Pan zapłacił firmie kurierskiej lub przelewem do nich -jeżeli rachunek lub paragon jest po miesiącu wystawiony znaczy kombinowali ostro lub szukali gdzieś podobnego modelu żeby kupić i wystawić papier.Proszę dokładnie sprawdzić dowód zakupu bo może symbol być inny lub nie jest fiskalizowany (tak robią z rachunkiem imiennym)wystawiają papier a w firmie nie fiskalizują go !!!A to jest sprawa karno skarbowa już i nie ma lekko -chłopaki mają problemy można to zgłosić do US !!
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam,
z UK to najczęściej ściąga się wyprzedaże, a tu jak wiemy z naszego podwórka
o "nówce" można zapomnieć. Ostatnio Saturn i MM nazwał ten dział Outlet.
Sposób jest jeden w menu serwisowym odczytać ilość godzin przepracowanych przez TV.

Pozdr.

Dokładnie trzeba zobaczyć licznik i wiemy ile tv grał i podejmować wtedy decyzję o kupnie...
 

zbynio70

New member
Przysłali rachunek czy paragon ?Proszę sprawdzić kiedy Pan zapłacił firmie kurierskiej lub przelewem do nich -jeżeli rachunek lub paragon jest po miesiącu wystawiony znaczy kombinowali ostro lub szukali gdzieś podobnego modelu żeby kupić i wystawić papier.Proszę dokładnie sprawdzić dowód zakupu bo może symbol być inny lub nie jest fiskalizowany (tak robią z rachunkiem imiennym)wystawiają papier a w firmie nie fiskalizują go !!!A to jest sprawa karno skarbowa już i nie ma lekko -chłopaki mają problemy można to zgłosić do US !!

Przysłali Fakture vat imienną z dnia zakupu .
 

Attachments

  • 1.JPG
    1.JPG
    138,1 KB · Wyś: 109
Ostatnia edycja:

areqq

New member
Ja w ciagu paru lat kupiłem u nich całe kino i ze 3 porządne TV. Zawsze był problem z dotrzymaniem terminu mały i nigdy nie było gwarancji. Faktura zawsze była. Ale cena bili wszystkich innych znacznie. Faktycznie obsługa kiepska ale to myśle z racji skali, przewalają to w wielkich ilościach.
Co do uczciwości to miałem taki przypadek ze dałem zaliczkę 100 pln za coś co mi ściągali na zamowienie za 1000. Przy odbiorze na szybko zapłaciłem 1k zapominając o zaliczce. Zorientowałem sie po 4h zadzwoniłem, nie miałem żadnego kp ze zapłaciłem 1k a nie 900. Gość mówi przelicze kasę wieczorem i zobaczymy ci mi sie zgodzi, poprosił o tel następnego dnia. Myśle, no to po stówie.
Następnego dnia dzwonię, gość mówi zgadza sie mam 100 za dużo, zapraszam.

Także, szacun.


a.
 

ROMAN38

New member
Bez reklam
Ja w ciagu paru lat kupiłem u nich całe kino i ze 3 porządne TV. Zawsze był problem z dotrzymaniem terminu mały i nigdy nie było gwarancji. Faktura zawsze była. Ale cena bili wszystkich innych znacznie. Faktycznie obsługa kiepska ale to myśle z racji skali, przewalają to w wielkich ilościach.
Co do uczciwości to miałem taki przypadek ze dałem zaliczkę 100 pln za coś co mi ściągali na zamowienie za 1000. Przy odbiorze na szybko zapłaciłem 1k zapominając o zaliczce. Zorientowałem sie po 4h zadzwoniłem, nie miałem żadnego kp ze zapłaciłem 1k a nie 900. Gość mówi przelicze kasę wieczorem i zobaczymy ci mi sie zgodzi, poprosił o tel następnego dnia. Myśle, no to po stówie.
Następnego dnia dzwonię, gość mówi zgadza sie mam 100 za dużo, zapraszam.

Także, szacun.


a.
To miałeś farta.

z Nota 3
 

boromirep

New member
przecież od razu widać że jak to sie mówi cios tu śmierdzi , jak myślę wszystko jest ok do momentu jak się coś popsuje , wtedy jest problem . po drugie jeżeli sprzęt jest nowy ale po naprawach ( z tego co sie orientuje to maja sprzęt który np zwrócili klienci ktoś to naprawia bo sie opłaca jeszcze i potem sprzedają za nizszą cenę , inna sprawa że raczej są to produkty z zagranicy i dlatego jest problem z gwarancją ) jesli komuś to nieprzeszkadza to ok , gorzej jak ktoś daje się nabrać na niską cenę a myśli że kupił na 100% nowy sprzęt
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
"Szacun" za co, za to, że dostałeś zwrot swoich pieniędzy?

...może niektórzy inaczej pojmują uczciwość... dla mnie zrobili to co powinni zrobić i mało tego powinni przeprosić, bo nie Kolega a oni sami powinni zauważyć, że dostali wcześniej zaliczkę... żenada..
 

slawko_23

New member
Bez reklam
No a próbował ktoś reklamować kupiony w tej "firmie" zakupiony sprzęt? Jak serwis producenta podchodzi do tego? Może jednak sama karta nie ma znaczenia. No ale jednak powinna być. :)
A z drugiej strony, jeżeli faktura na firmę, to trochę zmienia zasady dochodzenia roszczeń od sprzedawcy. Bo kupujący to już nie konsument i nie jest lepiej chroniony.
 

zbynio70

New member
No a próbował ktoś reklamować kupiony w tej "firmie" zakupiony sprzęt? Jak serwis producenta podchodzi do tego? Może jednak sama karta nie ma znaczenia. No ale jednak powinna być. :)
A z drugiej strony, jeżeli faktura na firmę, to trochę zmienia zasady dochodzenia roszczeń od sprzedawcy. Bo kupujący to już nie konsument i nie jest lepiej chroniony.

Też ciekaw jestem czy ktoś miał awarie i reklamował w RTV Max , a drugie to nie faktura na firmę lukaj na foto uważniej .
 
Do góry