RTV MAX - brak gwarancji

zbynio70

New member
Witam zakupiłem przed świętami telewizor Sony KDL-65W955B w RTV MAX z Łodzi , okazało się że brak karty gwarancyjnej i dowodu zakupu ( po kilku email-ach dowód zakupu przysłali , karty gwarancyjnej brak ) , telefonicznie mi wmawiają że gwarancję zgubiłem , dobre co .
Jeżeli ktoś ma jakąś wiedzę jak to jest z gwarancją , muszę ją mieć czy nie , czy może Sony mi ją wystawi ? , pojęcia zielonego nie mam co z tym fantem zrobić a tv parę tysiaków kosztował .
 

przemo73

New member
Bez reklam
Kontaktowałem się raz z tym sklepem w celu uzgodnienia zakupu grupowego 10 szt telewizorów 55 calowych. Kontakt masakryczny i nieprzyjemny. Facet (chyba właściciel) wyśmiał mnie na koniec, że taka ilość to żaden grupowy zakup. Nie zdziwię się, jeśli sprzedali Tobie jakiś egzemplarz po naprawie. Na moje to jakaś szemrana firma.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Znam ten sklep. Raz u nich kupowałem. Akurat było wszytko ok. Generalnie dużo sprzętu mają z zagranicznej dystrybucji więc różnie może być z naprawami. Pewnie na własna rękę naprawiają.
 

zbynio70

New member
Telewizor nowy , był jak zauważyłem ściągany z UK , machneli się chyba i wysłali link do śledzenia przesyłki , następnego dnia już poprawili .
Tylko pytanie co z tym fantem teraz począć mając tylko dowód zakupu bez gwarancji ( nie daj boże jakby się coś zepsuło ). Pisałem dziś do Sony email o takim przypadku , ciekawe co odpiszą i kiedy
 

kwasior21

New member
W takich sprawach nie pisze sie maili tylko osobiscie dzwoni, to po pierwsze.Jesli sony wypnie sie na Ciebie to nie odpuszczaj tylko zadaj od sprzedawcy gwarancji ......A jak nie to odstepuj od umowy, masz podstawy.
No chyba ze masz zbedne kilka tysiakow to sbie go zostaw ...
 

DeeBass

New member
Bez reklam
Z jednej strony sprzedawca odpowiada za wady towaru do 2 lat więc jakby co to przez nich reklamacja a z drugiej strony szkoda, że firmy nie respektują gwarancji europejskich w naszym kraju i często w PL dają osobne
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jest już na forum kilka wątków o nich, mi swojego czasu się pasowała obsługa.
Temat gwarancji, to już osobny temat.
Miejmy nadzieje, że tv nie będzie sprawiał problemów i nie będziesz się musiał stresować przy egzekwowaniu swoich praw.
 

ROMAN38

New member
Bez reklam
Ja też miałem nieprzyjemności z tym sklepem, najpierw przysłali kolumny na raty po jednej parze i do tego pierwsza przesyłka była z zawyżoną ceną od tej ustalonej, nie odebrałem przesyłki i zadzwoniłem do nich, a oni z oburzeniem zdziwieni i jeszcze że to przecież kosztuje nie małe pieniądze taka nieodebrana przesyłka.Ale to nic przy tym że trzecia kolumna przysłana po 3 tygodniach , okazała się nie tą którą zamawiałem i telefonik do właściciela a on na to że pewnie chłopaki coś pomylili !!!!!! Ja pierdzielę nakrzyczałem na faceta i po zakupach w tym pseudo sklepie RTV.Łatwo i prosto stracili klienta raz na zawsze.
 

jaco.37

Member
Bez reklam
No właśnie ,obsługa tam jest fatalna,człowiek tam się czuje jak intruz.
Ceny mają dobre,gwarancja sklepowa.Kiedyś tam kupowałem,nawet miałem u nich naprawę gwarancyjną kiedyś,w sumie nawet naprawili,ale już tam moja noga nie postanie.
W Łodzi polecam jakby co sklep na Piotrkowskiej.
 

Veto

New member
Sprawdź dokładnie ten rachunek żeby czasem nie był to jakiś knot.To są kombinatorzy, gwarancji na 100% nie dali pl., ponieważ ciągną to z Niemiec.Pismo i zażądaj gwar. jak nie oddaj
Zawsze jak tv przyjedzie patrz dokładnie na karton od góry ale i od spodu(często otwierają od spodu )widać to po taśmach.Mój kolega kupił Panasa i miał 6800h trza uważać !Zależy jaka różnica w cenie ,ponieważ czasem nie warto ?
 

SDman

Banned
Sprawdź dokładnie ten rachunek żeby czasem nie był to jakiś knot.To są kombinatorzy, gwarancji na 100% nie dali pl., ponieważ ciągną to z Niemiec.Pismo i zażądaj gwar. jak nie oddaj
Zawsze jak tv przyjedzie patrz dokładnie na karton od góry ale i od spodu(często otwierają od spodu )widać to po taśmach.Mój kolega kupił Panasa i miał 6800h trza uważać !Zależy jaka różnica w cenie ,ponieważ czasem nie warto ?

Witam,
zgadzam się to najmniej przyjazne miejsce do zakupów bynajmniej tych audiofilskich.
Zero wypożyczeń do domowych odsłuchów, a u nich płatne !
To jakby hurtownia z ryzykiem kupującego.
Zakup przez neta też mi odpowiedzieli, że jak wyjmę z pudełka to już nie mogę oddać :blagam:
:fool: co za sklep .
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Gwarancja powinna być w środku, w worku z instrukcją (skróconą), taka małą broszurka Sony Warranty. A nie ma czegoś takiego jak gwarancja przez sklep. Oczywiście sklep (sprzedawca) może pośredniczyć w procesie gwarancyjnym to to producent udziela gwarancji (albo i nie). Od SKLEPU (sprzedawcy) możemy dochodzić odpowiedzialności (wcześniej za niezgodność towaru z umową) za WADĘ. Od grudnia są nowe korzystniejsze przepisy w tej kwestii. Odpowiedzialność SKLEPU to dwa lata a Ty masz rok (!) na zgłoszenie wady.

Skoro kupiłeś przed świętami to nowe przepisy Cię nie obejmą. Jednak Sklep musi Cię poinformować o terminie zwrotu, jeżeli tego nie zrobił to termin taki się wydłuża chyba do 3 miesięcy (no ale jak się uprą to nie przyjmą paczki i tyle a racja będzie Twoja). Radziłbym kontakt z Miejskim (powiatowym) Rzecznikiem Praw Konsumenta.
 
Ostatnia edycja:

slawko_23

New member
Bez reklam
Witam,
zgadzam się to najmniej przyjazne miejsce do zakupów bynajmniej tych audiofilskich.
Zero wypożyczeń do domowych odsłuchów, a u nich płatne !
To jakby hurtownia z ryzykiem kupującego.
Zakup przez neta też mi odpowiedzieli, że jak wyjmę z pudełka to już nie mogę oddać :blagam:
:fool: co za sklep .

Jeżeli nie uszkodzisz sprzętu to nie mają prawa odmówić zwrotu. Tylko co jak wyślesz sprzęt a oni nie przyjmą? Rzecznik, sąd konsumencki, sąd cywilny? Dlatego cena to nie wszystko przy zakupach.....
 

astw

New member
To jest super , chciałem tanio i mam , przy okazji kupę strsu z braku gwarancji , czekam co odpisze Sony .

A nie lepiej odstąpić od umowy? W ciągu 14 dni od zakupu internetowego, lub ze względu na wadę - brak karty gwarancyjnej (może być zagraniczna, powinna jednak być dołączona)?
 

zbynio70

New member
Taką odpowiedz otrzymałem od Sony :


Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z firmą SONY.

Jeśli telewizor został objęty standardową gwarancją trwającą 2 lata od daty zakupu dokumentem potwierdzającym gwarancję jest paragon lub faktura zakupu.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub kontakt telefoniczny pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:

Telefon: 801 382 462

E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.


Z wyrazami szacunku,

Łukasz Łukaszewski
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: Pomoc techniczna dla produktów firmy Sony | Pomoc techniczna

Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce
Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland

Co do tv to był przywieziony ,,siódemką '' w dwóch ratach
1. kurier przywiózł sam telewizor i część zapłaty za tv
2. po 3 godzinach dojechał drugi kurier i dopłata kasy i mała paczka w której były 2 x pilot , 2 x okulary , i w torebce foliowej instrukcja i jakieś tam papierki ale rachunku zapłaty i gwarancji nie było .
Po telefonach i email-ach dosłali rachunek zakupu .
 

piechu

Member
Bez reklam
Najlepiej gdybyś wysłał numer seryjny telewizora do Sony z pytaniem czy ów telewizor jest z polskiej dystrybucji i czy objęty jest dwuletnią gwarancją na terenie naszego kraju.
 
Ostatnia edycja:
Do góry