redcoon

polakmaly

New member
Zamówiłem u nich tv. Na pytania mailowe odpowiedzieli po dniu tendencyjnie. Oficjalna odpowiedź była sucha, bez konkretów, jakby podobne do wszystkich wysyłali. Nie odpowiedzieli mi na wszystkie pytania. Jedyny plus to najniższa cena za jaką kupiłem tv.
 

damiantomek2

New member
Moje doświadczenia z redcoon.

Zamówiłem u nich tv. Na pytania mailowe odpowiedzieli po dniu tendencyjnie. Oficjalna odpowiedź była sucha, bez konkretów, jakby podobne do wszystkich wysyłali. Nie odpowiedzieli mi na wszystkie pytania. Jedyny plus to najniższa cena za jaką kupiłem tv.

Miałem podobne doswiadczenia jak kolega zadajac im pytania na temat LG50PK760 i nawet
namawiali mnie na inne modele jako zamienniki choć do końca nimi nie były. No ale w przypadku
plazm LG praktycznie są monopolistą w necie więc doczekałem się dostepności i kupiłem.
Sam zakup juz był wzorowy i korespondencja w sprawie podbicia karty gwarancyjnej
(orginał był w kartonie z tv) tez już była ok..
 

bls23

New member
Redcoon to jeden z nielicznych bardzo dobrych sklepow netowych. Polecam, kupowalem tam zarowno ekran do projektora jak i sluchawki (1 x akg bezprzewodowe, 1x dokanalowe Sennheisery) wszystko bardzo sprawnie.
 

ztankoz

New member
Pewne problemy były...

Zamówiłem na Gwiazdkę PS3 z Movem, płytę i dodatkowy kontroler Mova.
Dość szybko przyszła paczka, bardzo dobrze zabezpieczona. Zawartość sprawdziłem. Niestety na pudełko konsoli spojrzałem z jednej strony i nie zwróciłem uwagi, że to tylko konsola bez zestawu Move Starter (patrzyłem w konspiracji przed dzieckiem ;-) )
Pod choinką odkryłem pomyłkę. Napisałem maila i w przerwie przed Nowym Rokiem przyszła odpowiedź. Poproszono mnie o wypełnienie jakiegoś formularza co uczyniłem. Potem jeszcze zadzwoniłem i pani stwierdziła, że towar był wybrakowany widać i źle zapakowany przez "dystrybutora". Usiłowałem wytłumaczyć, że niczego nie brakuje tylko wsadzono nie ten zestaw. Okazało się, że inaczej interpretujemu słowo dystrybutor. Firma redcoon nakleja tylko nalepki z adresem i nie kontroluje zawartości paczek. Tak czy owak po niecałym tygodniu dostałem paczkę z zestawem Move.
W zasadzie mogli robić problemy bo przecież powinienem był zareklamować zawartość od razu przy kurierze.

W sumie jestem zadowolony
 

Dimention

New member
1 x Vogel's EFW 8205 oraz 2 x Vogel's EFW 8405. Trochę to trwało ale tanio było bardzo ;) Czekałem w sumie 8 dni ale warto było.
 
Witam

W Redcoon znalazłem Toshiba 32xv733G za 1280 zł.Dostałem informacje od sklepu, że tv pochodzi z dystrybucji europejskiej i gwarancja realizowana jest przez serwis Quadra-Net.Czy opłaca się u nich kupić, pomimo braku polskiej gwarancji?.Dodatkowo można wykupić wydłużoną gwarancję na 5 lat(a właściwie ubezpieczenie) za 159 zł i cena nadal pozostaje korzystna.Czy warto?
 

zusu

New member
gwarancja panasonic <-> redcoon

Najlepiej pytać u żródła:)

Z informacji jakie uzyskałem u obu stron, to jest tak:

Redcoon ma towar z dystrybucji europejskiej (posiada gw europejską, nie podbijaną przez sprzedawcę) i wystawiana jest faktura polska.
Ze strony panasonica z kolei respektują eurogwarancję, a podstawą ważności gwarancji jest polski dowód zakupu.

Tak więc polegając na informacjach u źródeł (bardziej już na sucho się nie da) wygląda na to, że jest w porządku. Ale oczywiście pozostaje % wątpliwości, że w rzeczywistości możemy otrzymać inne dokumenty.
Sam jestem zainteresowany vt30 u nich, bo cena dobra i jeśli pod koniec kwietnia w POLSKICH sklepach nie będzie konkurentów cenowych to się zdecyduję.
 

darekguma

New member
Bez reklam
Kupiłem w redcoon tv Panaska i serwis niestety musiał u mnie sie pojawić i nie było żadnych problemów po przedstawienu dowodu zakupu z tego sklepu.
 

wladysz

New member
Jakie macie ostatnio doświadczenia z tym sklepem, jesli chodzi o reklamowanie TV?
Jak długi w praktyce jest okres naprawy w przypadku sprzętu, który redcoon wysyla do naprawy za granice?
 

mamienk92

New member
Ja bardzo nie polecam tego sklepu. Gdy oddalem sprzet na gwarancje i nie mogli naprawic ani wymienic sprzetu - nie moglem odzyskac swoich pieniedzi przez dlugi czas.

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 4
 

spavnosky

New member
Powiem tak: kupiłem telewizor Toshiby 40TL838, cena była o wiele niższa w porównaniu do takiego euro rtv itd. Wszystko fajnie, super ale po trzech miesiącach pojawił się martwy piksel (świeci się na niebiesko na czarnym tle) no i dałem go na gwarancję, przyjechali goście, wzięli tv, przetestowali i oddali go w takim samym stanie, bo według warunków gwarancji powyższy problem nie jest podstawą do wymiany telewizora na nowy.. Ogólnie redcoon podszedł do sprawy profesjonalnie.
 

tauros84

New member
Witam,

zastanawiam się nad zakupem telewizora Samsung w sklepie redcoon.

Moje obawy głównie budzi gwarancja, którą tak określili w samym redconie:

"
Szanowni Państwo, Wybrany telewizor Samsung UE55F6500 posiada gwarancję na okres 24 miesięcy realizowaną przez serwis z którym współpracujemy bądz platformę serwisową która posiada około 100 punktów na terenie całego kraju. "
" Naprawa gwarancyjna realizowana jest za pośrednictwem Platformy serwisowej QUADRANET "

Czy ktoś miał jakąś styczność ze sposobem obłsugi gwarancji / reklamacji przez tą platformę QUADRANET w redconnie?

Cena jest bardzo korzystna, ale nie chciałbym potem żałować tej oszczędności, jak coś się uszkodzi.

Pozdrawiam
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Redcoon nie daje chyba gwarancji dystrybutora, więc np. autoryzowany serwis Samsunga w razie awarii Ci tego nie naprawi. Po prostu oddajesz do sklepu, a oni mają jakiś własny serwis, tylko nie wiadomo co to za ludzie naprawiają i jak naprawiają:) Ja bym się w takie coś nie bawił. Napisz do Blackninja a podejrzewam że cena będzie podobna a może i lepsza. Wszystko jest cacy jak się sprzęt nie psuje, ale w razie awarii później sa nerwy.
 

tauros84

New member
Redcoon nie daje chyba gwarancji dystrybutora, więc np. autoryzowany serwis Samsunga w razie awarii Ci tego nie naprawi. Po prostu oddajesz do sklepu, a oni mają jakiś własny serwis, tylko nie wiadomo co to za ludzie naprawiają i jak naprawiają:) Ja bym się w takie coś nie bawił. Napisz do Blackninja a podejrzewam że cena będzie podobna a może i lepsza. Wszystko jest cacy jak się sprzęt nie psuje, ale w razie awarii później sa nerwy.


Dzięki za odpowiedź,

taką dostałem odpowiedź od redconna:
Szanowny Kliencie, Produkt pochodzi z dystrybucji europejskiej, znaczy to, że nie jest on kupowany od Polskiego dystrybutora, lecz od dystrybutora z innego kraju europejskiego. Parametry techniczne oraz wyoposażenie produktu są identyczne. Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe, prosto od dystrybutora. Klient jest pierwszą osobą która twiera taki sprzęt. Produkt nie posiada gwarancji Samsung Polska gdyż Samsung Polska nie jest jego dystrybutorem, dlatego naprawa serwisowa odbywa się za pomoca platformy serwisowej Qadra-net która ma ponad 160 punktów serwisowych na terenie całego kraju. Są wśród nich również autoryzowane serwisy samsunga. "

Czy ktoś korzystał z tego typu gwarancji? Czy są jakieś problemy? Bo cena jest bardzo zachęcająca...
 
Do góry